תהנו!!!!!!!!!♥♥♥

היא לא את ♥ -פרק 60-

16/04/2014 1186 צפיות 12 תגובות
תהנו!!!!!!!!!♥♥♥

פרק 60:

-נקודת מבט מאור-

כמעט כל הטיול עבר.
עכשיו אנחנו הולכים לאיזה יער באיזה מקום ואז נוסעים חזרה לתל-אביב.לבית.
האמת,בא לי כבר להגיע לבית,לא יודע למה….
כל הדרך ליער אגם חפרה לנו שהיא עייפה ורוצה לסיים את הטיול הזה.
מסכן אביב,בטח נמאס לו כבר…
"אגם,תעשי טובה,תשתקי כבר!" אביב אמר לה
"תשתוק אתה,נמאס לי מהטיול הזה!" אמרה אגם בעצבנות ועייפות.
אם אגם אומרת שנמאס לה מהטיול הזה כנראה שהמצב גרוע…אגם מתה על טיולים וזה מוזר שהיא תאמר שנמאס לה מהטיול.
"ולמה נמאס לך,אם אפשר לשאול?" שאלתי אותה
"אי אפשר לשאול!" אמרה אגם ונשכבה על הכיסאות.ועל אביב. מסכן…
"למה?" חפרתי
"ככה,אתה לא מבין?! חופר" היא צעקה
"בסדר בסדר,רק שאלתי" אמרתי והמורה שלנו צעקה לנו לרדת מהאוטובוס כי הגענו.
לא יודע.לי זה לא היה נראה כמו יער אבל לא אכפת לי.העיקר שהטיול הזה באמת יעבור.מי רוצה להיות בתוך יער?
"אני הולכת שנייה לשטוף ידיים" אמרה ליאור והלכה לאיזשהו מבנה קטן כזה.בטח השירותים…
כל החבורה שלנו התיישבה בינתיים באיזה ספסל כזה.אבל נורמאלי.
ככה זה בטיול יכולים להשים אותך במקום לא ידוע אבל נורמאלי בסוף…
יובל נצמדה אלינו שוב והתיישבה עם ה'חברים' שלה בשולחן לידנו,נמאס לי ממנה כבר,כל הטיול היא נדבקה אלינו…
כולנו ישבנו ואז יובל התקדמה לעברי,מה היא רוצה עכשיו?!
"מאור יש לך מים קרים?" יובל שאלה אותי
"כן,יש לי" אמרתי בשקט והבאתי לה בקבוק חדש עם מים קרים.
"תודה" היא אמרה.התקרבה אליי ונישקה אותי.שוב.
התנתקתי ממנה וניגבתי את פי.
ראיתי את ליאור.אהבת חיי מסתכלת עלינו תוך כדי שהיא הולכת לעברנו ואז היא התחילה לבכות.אני לא מאמין!עכשיו היא לא תסלח לי בחיים!!!
"מה נראה לך שעשית עכשיו?!" אמרתי בקול גבוה,מנסה לא לצעוק…
"אני אוהבת אותך…" לחשה יובל והחזיקה בידי ונישקה אותי עוד פעם.לא נמאס לה!
התנתקתי ממנה מהר.
אני לא מאמין שהיא אוהבת אותי. אין מצב. היא בטח אומרת את זה כדי שליאור תקנא תעזוב אותי.נכון? כן זה נכון.היא לא אוהבת אותי.אין מצב!!!
"מה את משקרת?ותפסיקי לנשק אותי כבר !" אמרתי,ראיתי שליאור מסתובבת לאחור ואגם ושיר קמות ורצות אחריה ומחבקות אותה.
"אני לא משקרת, אני אוהבת אותך!" צעקה יובל וכולם הסתכלו עלינו,אני לא מאמין לה,זה לא יכול להיות!
"את כן משקרת!" צעקתי וראיתי שהמורה שלנו יערה,באה.
"על מה המהומה?" שאלה המורה בקול כועס
"עזבי המורה אנחנו נסדר את זה לבד!" צעקתי על המורה בלי להשים לב,אופס! נראה לי שאני הולך לשלם על זה…
"אדון אהרון,תדבר איתי אחר- כך וגברת יובל" היא פנתה אל יובל "תחזרי לשולחן שלך,עוד מעט אנחנו יוצאים,זה הרבה שעות נסיעה ואסור לאכול באוטובוס,אז קדימה!" נראה לי שהמורה רעדה מרוב עצבים אז לא אמרתי לה למה היא קוראת לי אדון אהרון,לא בא לי להסתבך עוד יותר,יש לי צרה יותר גדולה….
יובל חזרה לשולחן שלה והמורה דיברה איתי.
"אדון אהרון, משנה שעברה אתה עושה בעיות ועכשיו את עוד צועק על המורה שלך?! מה חשבת לעצמך?!" היא צרחה והפעם כולם יכלו לראות שהיא רעדה מרוב עצבים.
באתי לפתוח את פי כדי לענות לה אבל היא ישר עצרה אותי.
"זאת הייתה שאלה רטורית!" היא צרחה שוב "ואתה מנקה את כל הלכלוך של התלמידים בעוד כמה דקות" אמרה,איך ידעתי שהיא תאמר את זה,אוף! איזה עצבים!!!
"אוף…" רטנתי אבל היא לא שמעה אותי כי היא צעקה לכולם שעולים לאוטובוס עכשיו.
כולם עלו לאוטובוס ואני ניקיתי.באמת מצאה לה מנקה המורה הזאת!

-נקודת מבט ליאור-

זהו,אני גמרתי עם מאור,זה לא מעניין אותי אם בפעם הראשונה יובל נישקה אותו או לא, נמאס לי ממנו כבר.
אין לו בושה?! רק ישבתי לידו באוטובוס והתחלתי לסלוח לו ממש טיפה והוא בכל מקרה מתנשק עם יובל! מה אכפת לי אני נפרדת ממנו,שיתמודד,מצידי שיהיה עם יובל,זה לא מעניין אותי.
אגם ושיר ניסו להרגיע אותי גם כשעלינו לאוטובוס,והן לא ממש הצליחו….
אני ישבתי ליד אגם ואביב התחלף איתי במקום. הוא ישב ליד מאור שכפי ששמעתי מנקה ברגע זה את כל מה שלכלכנו בגלל שהוא צעק על המורה,מגיע לו!.
לאחר כמה דקות מאור עלה לאוטובוס והתיישב ליד אביב שישב בחוץ ומאור התיישב ליד החלון והתחלנו לנסוע חזרה הביתה.


תגובות (12)

שלא יפרדו אסור יובל צריכה להיכחד

16/04/2014 11:45

תקשיבי ותקשיבי לי טוב גברת שיר!
אסור להם להיפרד שמעת?!??!?!?!
אני חולה על הסיפור הזה ועליך, תמשיכי מהררררר
חג שמח וכשר ותהני בכל מה שתעשי
ובחייאתתתתתתת אני מחכה לפרק!!! אני תקועה בפקק בדרך לכינרת
כשהעלת את הסיפור עודדת אותי רצח!
אוהבת אליענה

16/04/2014 13:25

    כיף לראות תגובות כמו שלך!♥♥♥

    16/04/2014 15:32

אני רוצה לשנות לסיפור את השם ,שהוא יהיה: 'היא לא את'
מה אתן אומרות?

16/04/2014 16:05

מושלם כמו תמיד… אסור להם להיפרד למרות שזה צפוי שהם יחזרו בסוף!
ואני חושבת שלשנות את השם של הסיפור יהיה דווקא סבבה כי ׳ליאור ומאור׳ זה לא שם עם משמעות… לדוגמה בסיפור שלי let me go לא סתם בחרתי שמות אלא יש לזה מטרה

16/04/2014 16:22

    תודה!♥♥♥
    גם הסיפור שלך מושלם ומהמם!♥
    מחר אני עושה עונה 2 ואני אשנה את השם של הסיפור…

    16/04/2014 16:30

מהמם חיים שלייי!! תמשיכייייייייייייייי

16/04/2014 17:11

תודה שהקשבת לי בקטע של השם של הסיפור! אני שמחה לדעת שמישהי סומכת על העצות שלי..

16/04/2014 21:31

    בבקשה!♥♥♥

    16/04/2014 21:35

וואי שבאמת שיובל תיכחד נימאס ממנה ושמאור וליאור יחזרו כבר
תמשיכיי

16/04/2014 22:23

לא עכשיו אני ירביץ ליובל הזאת מה נראה לה? היא מפרידה לי את הנושים שלי שאני כל כך אוהבת אני לא מאמינה לה פשוט לא!!!!!!
תמשיכי את הסיפור ותעשי שהם יחזרו למה אני יהרוג גם אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך(לא לפחד)

16/04/2014 22:23
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך