ממשיכה אחרי החג :) תהנו!!!!!♥♥♥ חג שמח!♥ רוצים עונה 2 או לעשות פרק סיום אחרי החג?

היא לא את ♥ -פרק 59-

14/04/2014 1084 צפיות 11 תגובות
ממשיכה אחרי החג :) תהנו!!!!!♥♥♥ חג שמח!♥ רוצים עונה 2 או לעשות פרק סיום אחרי החג?

פרק 59:

-נקודת מבט ליאור-

לאחר שקמנו בבוקר,יותר נכון,אגם ושיר העירו אותי… התארגנו.
אני שמתי שמלה אפורה קצרה (בצבע אפור חלש) וקרדיגן ורוד חלש מעל, התאפרתי איפור עדין ושמתי אודם ורוד חלש (כמו הקרדיגן),עשיתי מחליק בקטנה,שמתי לק בצבע ורוד גוף וחיכיתי שאגם ושיר יסיימו להתארגן ונלך לחדר האוכל.
לאחר שהן סיימו להתארגן הלכנו לחדר של הבנים ודפקנו בדלת.אביב פתח לנו ואגם קפצה עליו בנשיקה,מי ישמע היא לא ראתה אותו שבוע…
כולם יצאו והלכנו לחדר האוכל וכמובן כשהגענו,יובל דאגה לשבת בשולחן היחיד שהיה ריק ושוב,אני ואגם היינו צריכות לשבת ממול יובל אבל הפעם אגם ישבה במקומי.
"תגידי,הכל טוב?" שאלתי אותה כשהיא ישבה וגם כולם ישבו,לא הבנתי למה היא יושבת במקום שהוא מול יובל…
"הכל מצוין…" ענתה אגם,אני לא מאמינה לה,נראה לי שמשהו קרה אתמול,אחרי שהלכתי לחדר…
"מה קרה אתמול?" שאלתי ישר את מי שישב מהצד השני שלי והסתובבתי למי שלא יהיה,הבנתי שעשיתי טעות,זה היה מאור….
"בואי נגיד שהייתה מיני מלחמה עם יובל ואגם" ענה מאור ושפשף את ראשו
"למה?" שאלתי,אני ידעת חלקית את התשובה,אבל למה אגם נכנסה לזה?!
"את באמת לא יודעת?" שאל מאור וחייך,אחחח….איזה ילד….
זה ברור שאני עדיין אוהבת אותו,אי אפשר לכבות את הלב רק בגלל שהילדה שהכי שונאת אותך (וזה הדדי) נישקה את חבר שלך…,גם לא ממש נפרדנו,אנחנו יותר בקטע של ריב…
אני לא יודעת מה לעשות,מצד אחד מאור התנשק עם יובל אבל אני אוהבת אותו ומצד שני,יכול להיות שאני טועה ויובל נישקה אותו בשביל לעצבן אותי, וואלה! לא חשבתי על זה עד עכשיו מרוב שהייתי עסוקה בזה שהם התנשקו…
"ליאור..?" שאל מאור,קטע את מחשבותי ונופף את ידו מול פניי "הכל טוב?"
"כן…" אמרתי והעברתי את ידי בשערי.
לא שמתי לב אך ידי פגעה בכוס עם מיץ ונפלה על מאור,אופס!!!!!!! זה באמת לא היה בכוונה!
מאור ישר קם ונעמדתי ביחד איתו.
"סליחה,סליחה סליחה" אמרתי וניקיתי עם מפית את הכתם שהיה במקרה על החולצה של מאור,☺☺☺כמוני…
"תרגעי,זה רק מיץ חוץ מזה גם לך זה קרה ותראי מה יצא מזה" הוא אמר
"בוא נלך לשטוף את זה" אמרתי כדי לצאת מהמבוכה שנקלעתי אליה וגררתי את מאור לשטוף את הכתם.
לאחר כמה דקות שהתעקשתי,אני , לנקות את הכתם של מאור והוא אומר לי שזה רק כתם ושהוא יכול לנקות את זה לבד,הסתכלתי למאור בעיניים,התגעגתי ל-להביט לו בעיניים…
העיניים שלו היו נוצצות,הוא הסתכל גם על העיניים שלי ולאחר כמה שניות זה קרה.התנשקנו.
זאת הייתה נשיקה ארוכה ועדינה… חיכיתי לה,אם לומר את האמת…,אבל עדיין אני צריכה לברר את הנושא של יובל…
התנתקנו.
הסתכלנו שוב בעיניים אחד של השניה ולא יכולתי כבר,דמעות עלו בעיניי ויצאתי מהשירותים,חזרתי לשבת ליד אגם,בלי לומר למאור מילה…
"הכל טוב?" שאלו אותי,אביב ואגם,שפתאום אגם איכשהו ישבה על אביב…איזה דביקים! אבל חמודים בסופו של דבר…
"התנשקנו…" מלמלתי,אגם קמה מאביב
"עם מי?" היא דרשה לדעת,מה נראה לה שאני אתנשק עם מישהו אחר?!
"עם מאור,עם מי?" ענה אביב וצחק,הנהנתי בראשי,אגם הסתכלה על אביב ונעצה בו מבט חד והוא מיד השתתק ואני צחקתי
"נו,אז השלמתם?" שאלה אגם בציפייה,חיים שלי!♥
"לא דיברנו אחרי זה ואז הלכתי לפה…תראי,אני עדיין אוהבת את מאור,אי אפשר פתאום לכבות את הלב…אבל קודם אני רוצה לדעת אם יובל באמת נישקה אותו" אמרתי ותוך כדי שאמרתי את סוף המשפט בדקתי שיובל לא פה,היא באמת לא הייתה לידנו,אבל מאחורי היה ,לא אחר מאשר מאור!
הוא עמד מאחורי וחייך חיוך ענק!
הסתובבתי בחזרה לכיוון אביב ואגם וראיתי ששתיהם צוחקים!
רגע רגע רגע,הם ראו שמאור מאחורי ולא אמרו לי?! מה אני הולכת לעשות להם!
אביב שכנראה קלט את המחשבות שלי הרים את אגם כמו תינוקת ורץ איתה כדי לברוח ממני!☺☺☺
"הילד שם,תוריד את אחותי!" צעק מאור לאביב וכולנו צחקנו ואגם ואביב התנשקו,תוך כדי שהיא עדיין בידיים של אביב ורק כשהם התנתקו הוא הוריד אותה.
"בואו,בואו,הפעם אני לא אעשה לכם כלום!" אמרתי להם והם באו לעברי.

-נקודת מבט מאור-

"בואו,בואו,הפעם אני לא אעשה לכם כלום!" אמרה ליאור לאגם ואביב והם באו לעברה.
ראיתי את יובל מתיישבת בחזרה בשולחן ושוב,עלו לי העצבים,כולנו התיישבנו בחזרה ואכלנו.
לאחר שסיימנו לאכול לקחנו אוכל להמשך היום ועלינו בחזרה לחדרים ולקחנו את המזוודות.
ירדנו ללמטה ועלינו בינתיים לאוטובוס עד שכולם יבואו…
"אפשר לפחות לשבת לידך?" שאלתי את ליאור כשהיינו בתוך האוטובוס,היא חייכה והנהנה בראשה,חייכתי גם אני וישבנו.
"אווו,חזרתם לשבת ביחד" אמרו אגם ואביב והתיישבו לידנו.
ראיתי שליאור הסמיקה וחייכתי.
"כן,מה אסור?" אמרה ליאור
"מותר,מותר,לא מרתי שאסור" אמרה אגם וסימנה לליאור להוציא את הפלאפון שלה.
"את יכולה לדבר איתה גם בלי הפלאפון" אמרתי לאגם
"מה אכפת לך?" אגם שאלה
"לא אכפת לי" אמרתי והסתובבתי קצת לכיוון של ליאור כדי לראות מה הן כותבות.
ראיתי משהו עם 'יובל' ו'התנשקו' ו'לברר'.
בטח הן רוצות לבדוק אם יובל באמת נישקה אותי שלא מרצוני.
"אני נשבע לך שיובל נישקה אותי" אמרתי לליאור
"אתה הסתכלת?! חוצפן אחד" אמרה ליאור,נתנה לי מכה בכתף והתעלמה ממה שאמרתי
"בסדר,תהרגו אותי וזהו!" אמרתי ובדיוק היינו צריכים לרדת מהאוטובוס .
אז ירדנו והמשכנו בטיול.וליאור לידי.


תגובות (11)

מה אחרי החג תמשיכי עכשיו לפחות עוד פרק!!!!!!!!!!11

14/04/2014 08:49

    אני הלכת לסבתא שלי אז אין לי זמן….

    14/04/2014 08:55

תמשיכיי

14/04/2014 09:19

רוצות עונה 2 גם?

14/04/2014 09:20

תעשי עונה שניה
ואשמח עם תקראי את הסיפור של ותגיבי ♥

14/04/2014 09:22

    טוב!
    אני קוראת כבר את הסיפור שלך…♥

    14/04/2014 09:26

אני נורא אוהבת את הסיפור שלך, אבל יש לי המון הערות !
דבר ראשון, את צריכה לשים לב לפרטים ולעלילה, כי ישנם בסיפור המון פרטים שפתאום את מדלגת עליהם..
שנית, רואים שאת לא היית בת 16-17 כי יש קטעים שלא תראי אצל שום ילד או ילדה שהם בני 17 או 16 ..
לדוגמא, כשמישהי מתעצבנת, במיוחד מרוקאיות, לרוב לא יהיה שום דבר שיוכל לעצור את העצבים האלה. אני בתור אחת שהיא לא מרוקאית, אם מישהו יעצבן אותי בצורה כזאת אני יוריד לו את הראש..
או דוגמא נוספת, את לא תראי ולא אחת, ששוברים לה את הלב בצורה כזאת והיא תסלח לו בכזאת מהירות!

תקראי את הסיפור שלך שוב, לעצמך, ושימי לב עד כמה הוא לפעמים לא הגיוני ולפעמים דברים שמוזכרים בהתחלה פתאום נעלמים!
זה חשוב לכתוב סיפור, זה הבסיס..
מאחלת לך הצלחה בהמשך!

14/04/2014 10:21

    תודה על ההערות!♥
    ואת צודקת,אני רק בת 13 עוד מעט…

    14/04/2014 10:27

הרבה זמן לא הגבתי לך סורי.. אבל שתדעי שאני קוראת כל פרק ואני מאוהבת בסיפור הזה ♥♥♥♥♥
תעשי עונה שניה כמה שיוצר מהר♥♥

14/04/2014 11:14

    ♥♥♥
    אני יעשה עונה 2…

    14/04/2014 11:21

עונה 2 ומהררר

15/04/2014 08:42
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך