להמשיך הלאה – פרק 27

שני555 12/03/2015 581 צפיות אין תגובות

״ שלום ! שלום ! מי חמוד ? מי ? ליאל . נכון ליאל ? ״ הדר דיברה לליאל כאילו הוא תינוק , הוא מבסוט ואני לא מפסיקה לצחוק .
״ בואיי יסתומה ״ אמרתי תוך כדי צחוק . היא חיבקה אותו , והתקדמה איתי .
״ איזה חמוד הוא אה ? ״ אמרה בהתלהבות לעצמה .
״ טווב חיימוש אני הולכת הביתה להתארגן , שעה אני פה ואת מוכנה ״ אמרה בזריזות ולקחה את התיק שלה , מה מוכנה ?
״ מוכנה לאם בדיוק ? ״ שאלתי בגיחוך.
״ מה לאן ? ״ שאלה בהלם .
״ למועדון החדש ״ אמרה והרימה גבות כמובן מאליו . ממש אבל ממש לא .
״ חיה בסרט ״
״ מי שואל אותך בכלל ? קבעתי עובדה , עוד שעה אני פה ביי ״ אמרה ויצאה מהדלת .
גיחכתי לעצמי , בזמן שאני מסדרת את החדר , אני אוהבת את העלדה הזאת , אני שמחה איתה , אני מרגישה , אני מרגישה חיה.

נקודת מבט מור –
איפה היא ? שעה שאני מסתובב פה במעגלים ולא רואה אותה .
״ נו איפה היא ״ אמרתי בעצבים והרעדתי את הרגל .
״ אל תדאג אחי , דיברתי איתה היא אמרה שהיא באה ״ אמר ליעד בניסיון להרגיע אותי .
איפה מיטל ? באתי למועדון היום , למרות שאין לי כוח , רק בשביל לראות אותה .
סובבתי את הראש וראיתי אותה , יפה מתמיד , השיער הארוך שלה היה מתולתל , והיא התאפרה עדין כמו שהיא רגילה , אולי השמלה קצת יותר מדי קצרה , אבל אני פה.
היא ראתה אותי וחייכה , אם היא רק הייתה יודעת מה אני מרגיש שהיא מחייכת אליי .
״ או הנה המלכה שלך הגיעה ״ אמר ליעד בציניות וגלגל עיניים , נתתי לו כאפה בראש , והמשכתי להסתכל על מה שהיא עושה .
״ אתה בא ? ״ שאלה אחת מאלה שישבה איתנו , תוך כדי שהיא מתיישבת עליי . כיווצתי על גבות והסתכלתי עליה ואז על הרגליים שלי , אבל היא לא קולטת שזה הסימן שלה לעוף לי מהעינייים , אז פשוט קמתי והלכתי לבר .
התיישבתי וחיפשתי את מיטל בעיניים , היא ישבה עם כמה בנים והדר הזאת .
מה היא יושבת עם בנים ? הוא אמר לה משהו והיא קמה , הלכה איתו לצד .
היא אמרה לו משהו והוא התקרב אליה ,
קמתי בשנייה הלכתי אליו והעפתי אותו על הרצפה .

נקודת מבט מיטל –
אחד הילדים שהדר הכירה לי עמית
אמר לי שהוא צריך להגיד לי משהו , הלכתי איתו לצד ,
״ מה רצית להגיד לי ? ״ אמרתי בחיוך , והוא התחיל להתקרב אליי , מה הוא רוצה זה ? לא הספקתי לעכל את מה שקורה , וראיתי את מור דוחף אותו לרצפה ומתחיל להרביץ לו , מה הולך פה ?
מלא ילדים התחילו להתקבץ סביבם וניסו להפריד ביניהם .
הביתה . עכשיו .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך