ילדהמוזרהמאוד0-0
אחרי נצח, המשכתי. מקווה שאהבתם.

לא שייכים לדם – פרק תשיעי.

ילדהמוזרהמאוד0-0 05/01/2015 756 צפיות 2 תגובות
אחרי נצח, המשכתי. מקווה שאהבתם.

ניק ניסה להבין מה הוא פספס.
איך יכול להיות שג'נט רעה? היא נראתה כל כך חסרת אונים, כל כך פגיעה. הוא הביט לתוך האש במאמץ להיזכר בשיחה הראשונה שלו איתה. היא סיפרה לו שהיא ברחה מדם, היא אמרה לו שהיא עיוורת. שום דבר לא היה חשוד בזה, אז מה הוא מפספס? הפרטים פשוט לא הסתדרו בראש שלו. רגע אחד ג'נט פגיעה וחסרת אונים, וברגע השני איימי צורחת ונעלמת עם ג'נט.
"אני מפספס משהו," אמר ניק בתסכול. "אבל מה בדיוק?"
הוא הסתובב כששמע קול פיצוח, אבל נרגע כשראה את דילן מחזיק ערימת ענפים קטנים למדורה. דילן הניח את הערימה ליד ניק והתיישב, ניק התלבט האם לשאול אותו לגבי ג'נט. הוא תפס בענף מהערימה והשליך אותו למדורה. הוא תהה היכן איימי כעת, הוא רצה לדעת מה עלה בגורלה. אבל לא היה לו איך, הוא אפילו לא יכל לדעת מי תפס אותה.
"הייתי צריך לדעת," מלמל דילן. "הייתי צריך לקלוט. זה היה ברור מדי. אני לא מאמין שהייתי כזה טיפש."
עברו יותר מכמה רגעים עד שניק קלט שהוא מדבר על ג'נט.
"רגע אחד," אמר ניק. "זה היה ברור מדי? אני עדיין לא מצליח להבין מה ברור בזה!"
דילן שתק זמן ממושך. רק הרוח השורקת באוזניהם נשמעה. ניק המתין שדילן יענה. הוא יכל להישבע שהרוח הפסיקה בפתאומיות, ושקול צעדים חלש נשמע. הוא קם במהירות וראה את דילן עושה כמוהו. קול הצעדים נפסק. עיניה הסגולות של ג'נט נצצו.
"את." הוא הביט היישר לתוך עיניה של האישה.
"התגעגעתם אליי?" היא שאלה ופרשה את ידיה לצדדים, בצירוף צחוק קצר.
ניק לא הגיב לכך. למעשה, ההערה שלה עצבנה אותו והייתה לו תחושה רעה שהיא זאת שחטפה את איימי.
"למה חזרת?" שאל דילן, בקולו הייתה נימת תיעוב שכוונה אל ג'נט.
"ללכוד אתכם ולהביא אתכם אל דם," היא ענתה בשלווה ושילבה את ידיה. "אבל ברצינות, אף אחד מאיתנו לא רוצה להילחם בשני. יש לכם שתי ברירות. אתם יכולים לנסות להילחם בי ולהיכשל או שאתם פשוט תיכנעו ואני לא אחשמל אתכם. יש לכם עשר דקות."
ניק לא היה צריך עשר דקות כדי להחליט, הוא רצה להילחם בה והוא רצה לנצח אותה. הוא נכנס לתנוחה שתאפשר לו לנטרל אותה בזריזות, כשדילן הרים את ידיו. ג'נט חייכה.
"אני נכנע," אמר דילן.
ניק הסתכל עליו בניסיון להבין את המהלך שהוא עשה, למה לעזאזל שדילן ייכנע? למה שהוא ייתן לדם את מה שהוא רוצה? ניק עמד להכריז שהוא יילחם כשג'נט הרימה את ידה השמאלית הקפוצה לאגרוף ופתחה אותה, הוא ראה את הזרם החשמלי בין האצבעות. הוא הבין מדוע דילן נכנע, אם הם יילחמו בג'נט היא פשוט צריכה להניח את ידה על חלק כלשהו בגופם והם ייפלו מחושמלים.
"נהדר," אמרה ג'נט. "בחרת את הבחירה הנכונה, תתקרב אליי בידיים מורמות. ניק? יש לך חמש דקות להחליט, הזמן רץ כשהכול טוב."
ניק חשק שיניים בעוד דילן מציית להוראות של ג'נט, מאבק התנהל בתוך ראשו. הוא רצה להילחם בה. אבל היא יכולה לחשמל אותו בקלות. אבל היא חשמלה את איימי. תמונה של איימי מתחשמלת וצועקת בכאב לרגלי ג'נט הכריעה את המאבק, הוא יילחם בה. הוא זז במהירות כדי להפתיע אותה וכיוון לעברה בעיטה, לצערו היא הייתה מהירה ממנו. בתוך שניות היא קלטה את הבעיטה והתחמקה ממנה, כשהוא שלח לעברה בעיטה שנייה היד שלה אחזה ברגלו והותירה אותו חסר שיווי משקל. היא הרימה את ידה השמאלית, בתוך כמה רגעים היא תחשמל אותו, אבל במצב שלו אין לו דרך למנוע זאת. לפחות הוא הצליח לא לצעוק.


תגובות (2)

ממש יפה, מקווה שתמשיכי בקרוב.
אגב, את תמשיכי גם את שאר הסיפורים?

05/01/2015 19:52

אני ממש ממש ממש מקווה שתמשיכי בקרוב, כאילו ממש, אבל לא רק את הסיפור הזה, גם את האחרים.

09/01/2015 12:01
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך