לאאאא רועי מה עשית פרק 2
מהרגע שנכנסתי לניתוח אני לא זוכרת כלום. פשוט כלום, מזל שאייה הסבירה לי. מה יש לרועי הזה שהוא עוד בא אחרי שהוא דרס אותי ועכשיו הוא פוצע אותי?…. בכל מקרה אמא שלי יודעת מזה. אפילו שהיא בחו"ל היא התקשרה אלי…. אז רק שאני בניתוחים אכפת לה ממני? איזה אמא מוזרה…… בכל מקרה המורה הפרטית שלי בוטלה למרות שחיבבתי אותה. למה? בגלל שהוא פצע אותי ממש עמוק והייתי צריכה ניתוח קשה מאוד לא היה לי כוח ללמוד. בול כשהתחלתי לנמנם אייה, המצחיקה הזו סופסוף הודיעה להורים שלה שהיא איתי בבית חולים. רק אחרי שהם חיפשו אותה בכל העיר היא הבינה איזה טעות היא עשתה ובאיזה מחיר. היא לא האמינה שההורים שלה יכולים לתת לה כזה עונש. אמא של איה אמרה שהיא יכולה להישאר איתי הכי הרבה חודש ואז היא כבר תמצא לי עוזרת שתישאר איתי. מאוד התאכזבתי מהבשורה אבל אייה אמרה לי שאני לא צריכה להתבאס אלא לנסות לנצל כל יום לנו ביחד. כשהייתה לי עוד פעם ביקורת הרופא אמר לי שאני אמורה להישאר פה לפחות שנה שלמה, בכלל הפציעה בבטן ושמישהו בשם רועי מחכה לי בחוץ… שר ידעתי על מי הוא מדבר וברור שממש לא רציתי לדבר איתו ואפילו לראות אותו אבל הדבר הכי מוזר הוא שאלא הבנתי איך הוא יכל להיכנס לבית החולים עם סכין ? ועוד לדקור אותי כך בלי שאף אחד ישים לב …. אייה עזרה לי לעלות על כיסא הגלגלים והלכנו… בראש עברו לי הרבה שאלות אבל השאלה הכי חזקה שעברה לי בראש היא למה הוא היגיע אלי? ולמה דווקא עכשיו אחרי שהוא גם דרס אותי, גם גרם לי להיכנס לניתוח כזה של חיים ומוות ושגם… וד לפני שסיימתי לחשוב על השאלה הזאת ראיתי אותו. חולצה יקורה, מכנסים כחולים, בדיוק כמו ביום הראשון שהוא אמר לי על האופנוע. היי מה נשמע? את בסדר? לא עניתי. לא יכולתי לענות. יש לי משהו לספר לך ….. אני עובר לאוסטרלייה…. הדבר הראשון שאמרתי זה למה? יש לזה סיבה?
תגובות (0)