תגיבו אם אהבתם .. ♥
כי אני כבר לא יודעת ..

כוכב נופל פרק 15~

18/01/2014 184 צפיות 3 תגובות
תגיבו אם אהבתם .. ♥
כי אני כבר לא יודעת ..

פרק 15~
אז קמתי. הוא החזיק לי בידיים ולשניה הסתכלנו אחד לשני בעיניים. הסתכלתי על העיניים הירוקות האלה… מפחידות. מהפנטות. עזבתי אותו ורצתי לחדר שלי. הוא תפס לי ביד ושאל, כאילו הוא מכיר אותי, ׳את בסדר? מה קרה ..?׳ הוא היה חזק. ׳אני. בסדר. תודה.׳ אמרתי עם פנים נעולות שלא יראה מה באמת קורה לי. ׳אני לא קונה את זה׳ הוא החזיק לי את היד. ׳מי אתה שאני יצטרך להסביר לו?!׳ צעקתי. ׳אני אפילו לא מכירה אותך!!׳ הפעם הוא לא החזיק אותי. ׳….סליחה…׳ הוא לחש מאחורי. עצרתי לשניה. לא הסתובבתי. הלכתי לחדר שלי. ישבתי על המיטה שלי. ואז בכיתי. עוד. עד שכבר לא יכולתי יותר. הייתי לבד בחדר. נרדמתי.
_____________________
נקודת מבט שיר:
נועה? נועה…?׳ ניסיתי להעיר אותה. ׳יש אוכל..׳ אולי היא אנורקסית? טוב צריך להעיר אותה.. ׳נועה.! אוכל..׳ היא לא קמה. התחלתי לדאוג שהיא לא ישנה. לא. היא נשמה. ׳נועה?׳ ניסיתי שוב. היא קמה. ׳מה..?׳ היא ניראתה מיואשת כזאתי. ׳אינלי כוח.. לכלום..׳ היא לחשה ועצמה את העיניים. ׳מה קרה?׳ התעקשתי בכל זאת. לא כלכך הכרתי אותה. בכל זאת הרגשתי שאני צריכה לשאול. והיא ענתה. ׳אבא בגד באמא והיא בגדה באבא ואז הם טסו ושמו אותי פה גם כן פנימיה וגם את סתיו אבל תמיד טוב לו בכל מקום ואז… ואז….׳ לא הבנתי כלום. ׳ואז מה??' שאלתי. ׳האקס שלי…׳ היא אמרה. הרגשתי שאני חייבת לשאול. ׳ו…איך.. איך נפרדתם..?׳ היא ניראתה שבורה. ׳הוא בגד בי. עם מישהי יותר יפה. לא עניין גדול. זה מה שהוא אמר. ״רק התנשקנו״ זה מה שהוא אמר. וזהו.׳ ואז חיבקתי אותה. כי לא ידעתי מה לעשות. והיא בכתה. ׳אני אביא לך אוכל טוב?׳ אמרתי. היא עשתה -כן- עם הראש. ׳טוב. תתלבשי אני יחזור עם מישהו חתיך(; אמרתי לה. ׳אמממ..׳ היא ניסתה להתנגד. לא שמתי לב. יצאתי בניצחון.
_____________________
נקודת מבט נועה:
שיר יצאה בניצחון מהחדר. ראו את זה על הפרצוף שלה. נשארתי במיטה. לא היה לי כוח לזוז. ׳אני יביא לך מישהו חתיך׳ היא אמרה. ׳הכי חתיכים בפנימיה׳. אחרי בערך חצי שעה קמתי והתלבשתי. (מה מביאים לכם את הבנים הכי חתיכים ותיראו איך שניראתי אחרי שעות של בכי במיטה ? לא.) הוצאתי ג׳ינס סקיני בצבע טורקיז מהמזוודה, וסריג שחור. שמתי בושם והתאפרתי (בעיקר להסתיר את העיניים האדומות) ואז ישבתי במיטה ושיחקתי באייפון. הרגשתי יותר טוב. כאילו זאת לא הייתי אני ששכבתי שעות ובכיתי. אחרי בערך חצי שעה הדלת נפתחה. שיר נכנסה. ׳הבאתי לך את הבנים הכי חתיכים שמצאתי(; רוצה לראות?׳ צחקתי והיא הכניסה שני בנים. ׳סתיו?!׳ צחקתי. ׳רגע אתם מכירים?׳ שיר נראתה מבולבלת. ׳לא. לא מה פתאום׳ אמרתי. הוא בא לחבק אותי. ׳אז אתם..׳ שיר קרצה. ׳לא לאא אנחנו תאומים מטומטמת!!׳ צחקתי. ׳טוב יש עוד חתיך אבל הוא פרטי(; את לא תקבלי אותו.׳ והיא משכה מישהו פנימה והתנשקה איתו. היא משכה את -גיא- החוצה והתנשקה איתו.


תגובות (3)

תמשיייכי

20/01/2014 08:52

תמשיייכי

20/01/2014 08:52

סיפור מוושלם☺☻♥♥♥3

20/01/2014 08:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך