אני כותבת חדשה ואני לא יודעת אם אתם אוהבים את הסיפור בבקשה תכתבו תגובות כי אני כבר לא יודעת אם אני רוצה להמשיך..♥

כוכב נופל- ~פרק 3~

27/12/2013 165 צפיות 3 תגובות
אני כותבת חדשה ואני לא יודעת אם אתם אוהבים את הסיפור בבקשה תכתבו תגובות כי אני כבר לא יודעת אם אני רוצה להמשיך..♥

פרק 3
״מה את צריכה?״ שאלה ה**** שעמדה בפתח הבית של הדר. דחפתי אותה קלות רק שתצא לי מהדרך, נכנסת לבית המושלםם של הדר, החברה הכי טובה שלי וגם השכנה שלי. ״הדרררררררררר!!!!!!!!״ צרחתי. עליתי לחדר שלה. ׳מה?!׳ היא צרחה, קמה לחבק אותי. ׳מי. זאת. ׳ אמרתי מחווה עם הראש לכיוון של האישה הזאת, שהייתי מתה לרצוח !! ׳אה, זאת?׳ הופתעה הדר. ׳למה את מכירה אותה?׳ אני מכירה אותה ?! לא ממש חוץ מזה שהיא מתחרמנת עם אבא שלי !!! ׳מה היא עושה פה ?!?׳ שאלתי את הדר. ׳אהה זאת גלית היא המורה הפרטית של איה, היא באה כל שישי בערב ושבת בבוקר לפעמים..׳ (איה זאת אחותה הקטנה, חברה של סתיו הם כלכך חמודים ביחדדדד!!) ׳מה הבעיה?׳ היא שאלה. ׳אתמול תפסתי אותה נמרחת על אבא שלי….׳ אמרתי בשקט. התחלתי לבכות. אז זה למה היא הייתה אצלי. היא מלמדת את איה בשישי בערב.. בטח קפצה לביקור !! שנאתי אותה. נראה אותה באה עכשיו! ׳רגע…. את רצינית ??׳ הדר הייתה בשוק!! לא סיפרתי לה על ההורים שלי שרבו… זה לא נראה לי כזה חשוב אז. חשבתי שזה יעבור.. אבל זה לא עבר. דיברתי עם הדר, התקשרנו לכפיר, שהוא דיי טוב במחשבים. סיפרתי לו מה קרה, אחרי כמה התלבטויות הבנתי שזה נכון לספר לו.. הוא סיפר לנו עוד כמה דברים על המורה הזאתי… הוא פרץ לאתר של משרד החינוך. ׳טוב….׳ הוא אמר. ׳אז ככה…..'


תגובות (3)

כן אוהבים תמשיכי

27/12/2013 09:17

מאוד אוהבים תמשיכי

27/12/2013 09:31

טוב ממשיכה<3 סורי שהפרקים קצרים בהמשך יהיו יותר ארוכים(:

27/12/2013 10:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך