אם אתם רוצים המשך תגיבו♥♥♥ לביו

כוכב נופל ~פרק 16~

20/01/2014 179 צפיות 2 תגובות
אם אתם רוצים המשך תגיבו♥♥♥ לביו

היא משכה את -גיא- החוצה והתנשקה איתו. בלעתי רוק לא ידעתי מה לעשות, סתיו ששכב לידי נראה די שמח.' איזה כיף שהכל הסתדר, השותפה שלך והשותף שלי חברים' הוא אמר. הסתובבתי לצד השני של המיטה ואמרתי לו 'אתה יודע מה אתה צודק, הכל פשוט מושלם!-התחלטי לבכות. סתיו הסתכל עלי שאל מה קרה?. אמרתי לו שכלום אני פשוט צריכה זמן לעצמי ויצאתי לסיבוב. היה כבר מאוחר הלכתי לסלון בנות (יש סלון בנים וסלון בנות שאפשר לשבת שם- לראות טלויזה, לשחק וסתם לדבר.. לבנים אסור להיכנס לסלון של הבנות, ולבנות אסור להיכנס לסלון של הבנים) נכנסתי הייתה שם חברו של בנות שראתה סרט ועוד חבורה ששיחקו אמת או חובה. בחרתי ללכת למשחק, אני צריכה להכיר עוד חברות במיוחד שהשותפה שלי חברה של האקס שלי. ראיתי שם את גאיה, ישבתי לידה. הבקבוק הסתובב ויצא שבת אחת שקוראים לה עדן שואלת אותי. 'אמת או חובה' שאלה. עניתי חובה, אני לא פחדנית ולא ממש הכרתי אותה אז אין לה נשק נגדי.' חובה עליך להתקשר לאחת השותפות שלך ולהגיד לה שהאקס שלך הוא חבר שלה' בעלתי רוק. כולם צחקו, 'על תדאגי זה רק משחק'- הלוואי וזה היה רק משחק, חשבתי לעצמי. אמרתי עבור.- אני יכולה לעשות כל דבר אחר רק לא את זה. גאיה הסתכלה עלי ושאלה אם אני בסדר, 'ברור עניתי לה. כולם צחקו עלי ואמרו שאני פחדנית, רציתי להתפרץ בבכי. גאיה הסתכלה עלי וסימנה לי שהגיע הזמן ללכת. שנינו יצאנו משם, התרחקנו קצת ופתאום הבכי הציף אותי, לא יכולתי להפסיק לבכות.


תגובות (2)

תמשיכי

20/01/2014 06:05

ממשיכה

20/01/2014 11:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך