כוכב נופל- ~פרק 12~
אמא נכנסה לחדר. היא אמרה לי שאני היום בערב נוסעת לפנמייה.- חזרתי לישון. ..
————————–
אתם בטח שואלים את עצמכם: מי השתעלל בחדר, ומה קרה עם כפיר אז-
—————————-
נכנסתי לחדר וראיתי שם ילדה- היא הייתה פשוט מושלמת, עניים כחולות , שיער בלונדי ואפילו שהשתעלה לא היה אי אפשר להיות מוקסם ממנה.. פתאום היא שמה לב.. 'אוי אמרתי סליחה, לא התכוונתי'.היא צחקה. . דיברנו קצת.. קוראים לה שיר. היא נראתה מאוד חמודה והחלנו ביננו פרטים ומספרי טלפונים. חזרתי לחדר כאב לי קצת הראש וחזרתי לישון באותו זמן סיפרו לי שכפיר והדר היו שם.. ( לא ראיתי אותם או שמעתי אותם)..הרגשתי הרבה יותר טוב.. ואפילו נתנו לי אישור ללכת הביתה.. היד שלי הייתה שבורה והיו לי כמה סימנים כחולים על הידים והרגלים. אבל לא נורא חוץ מזה אני בסדר.
——————————
הייתי בדרך לפנמייה, אמא של הדר לקחה אותי.. אמא ואבא כבר טסו לפני שעתיים. .. גם הדר באה.. יהיה לי ממש כשה להיפרד כל הדרך אני וסתיו החזקנו ידים. פחדו אך התרשנו באותו הזמן. "הגענו" אמא של הדר אמרה. פתאום פרץ על פרצופה של הדר בכי וזה היה בכי מדבק, כזה שכולם מתחילים אחריו לבכות אני והדר פרצנו בבכי הייתה לי הרגשה נוראית בבטן. גם סתיו הצטרף עלינו. אבל הוא חזר לצד הגברי ועצר את עצמו. אני וסתיו המשכנו עם התיקים שלנו. ראיתי הרבה פרצופים. שמעתי התלחשושיות. הדר ואני התחבקנו כל הדרך למשרד המנהל. האמת היא שאנחנו נתראה כל יום שלישי-רבעי-חמישי והיא תישן איתי בחדר (: קיבלתי אישור מיוחד. קבעתי עם סתיו להיפגש עוד 15 שעה מחוץ לחדרים. נכנסתי לחדר שלי והאמת הופתעתי.. ראיתי מי איתי בחדר זאת ______!!!
תגובות (2)
איך עד עכשיו? זה טוב או לאא ?
מהממם