Sunflower
מקווה שאהבתם אני ימשיך עוד מעט

כוכבת בהפתעה פרק 2

Sunflower 10/07/2013 550 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתם אני ימשיך עוד מעט

נכנסתי ללימוזינה הגדולה והתיישבתי דור התיישב לידי הסמקתי במבוכה אך שתקתי , הסוכנת נכנסה וסגרה את הדלת המון אנשים ניסו להציץ מהחלונות אז הסוכנת לחצה על כפתור על הדלת וכל החלונות נסגרו . היא הציגה את עצמה שמה הוא מרי והיא סוכנת מבוקשת מאוד בכל העולם היא אמרה שהיא רוצה הזמין את הורנו לחתום על חוזה לנסיעה להוליווד שכוללת השתתפות בקמפיין החדש שלה ובסרט של במאי מבוקש ומדהים אם כמובן נשביע את דעתו ראיתי שדור קצת מהסס רציתי להחדיר לו ביטחון וישר אמרתי אני מסכימה הסוכנת אמרה מצוין,ואתה חמוד ? שאלה ,דור ענה בהיסוס רב בסדר , הבטן שלי התהפכה מהתרגשות, אני ודור ביחד בהוליווד מדגמנים ואולי מצלמים סרט אולי תיהיה סצנת נשיקה לוהטת שלי ושלו פינטזתי לי בינתים שההורים שלי התחילו לחתום על החוזה. אבל אז נזכרתי בתומר כמה שאני אתגעגע אליו כי אם כל הכבוד לזה שדור חתיך ומקובל תומר הוא החבר המושלם המדהים הרומנטי והחמוד ואני אמנם חושבת שאם תיהיה לי נשיקה בסרט אם דור רמת הפופולריות שלי תעלה בטירוף אבל אני לא מוכנה אם זה יבוא על חשבון תומר כי בתומר אני מאוהבת בטירוף בדור לא . אם דור זה סיפור אחר אני רק חושבת שהוא חתיך חוץ מזה הוא אגואיסט שחושב רק אל עצמו שחושב שכל הבנות חולות עליו (זה די נכון ) אז בחיים לא הייתי רוצה שניהיה ביחד כי אני אוהבת את תומר. והכי נורא שתומר יקנא בטירוף והוא ודור הם החברים הכי טובים יריבו . טוב אמרתי לעצמי מה שיהיה יהיה. הלכתי להיפרד מכולם כל הבנות קנאו בי בטירוף והסתכלו עלי בצורות מוזרות, כל הבנים התחילו איתי ,כי הם חושבים שאני יהפוך לדוגמנית (זה די נכון) .והגעתי לעדן חיבקתי אותה היא פירגנה לי ממש אבל אנחנו חברות מגיל 6 ואני מכירה אותה כל כך טוב שהרגשתי שהיא ממש מקנאה בי זה העציב אותי אבל המשכתי הלאה אל תומר וחיבקתי אותו ונפרדתי ממנו בנשיקות והמון משפטי פרידות אחרי זה חזרתי לעדן ושוב נפרדנו הזכרתי גם לעדן וגם לתומר שזה רק לשנה אז שלא ישכחו אותי (אני מקווה שרק לשנה כי אמרו לי שאם זה ממש יצליח ישיארו אותי שם לעוד שנה בבית הספר ) הם צחקו ואמרו שברור שהם יזכרו אותי הם חיבקו אותי עוד פעם ואמרו שהם יתגעגעו אלי ממש אמרתי אותו דבר ואז הבטחתי להם שכל יום שלושתנו בסקייפ אם דיווחים מלאים כולנו צחקנו .הלכתי להורים שלי נסענו כל המשפחה לשדה התעופה ונכנסנו למטוס הפרטי שמרי סידרה למשפחה שלי ולמשפחה של דור והמרנו.


תגובות (4)

תמשיכי בדחיפות! סיפור מהממם! ממש אהבתי!

10/07/2013 05:00

תמשיכי בדחיפות! סיפור מהממם! ממש אהבתי!

10/07/2013 05:00

ממש יפה! תמשיכי במהירותת :)
אוהבתתת <3

10/07/2013 05:29

תודה רבה

10/07/2013 05:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך