יומנה של חשפנית בודדה חלק י״ח

Hazel Green 07/07/2024 109 צפיות אין תגובות

21.2.17

הצלחתי לחסוך הרבה כסף לבית חדש, להחליף את הדירה השכורה והמעופשת הזאת למשהו שסוף סוף יהיה שלי. אמנם זה הישג, אך אימא הייתה אומרת שהכסף הזה הוא כסף רע משום שהרווחתי אותו לא ביושר. ידעתי שזה לא ביושר, אבל זה המקום היחיד שנותן לי פרנסה. הכול התחיל ביום ההולדת של אבא. שרים רבים הגיעו לארוחת ערב, אימא לא הפסיקה לדבר על זה במשך חודש שלם. ליאת עוזרת הבית עמלה קשה בניקיון הבית והקייטרינג שאימא הזמינה עבד עוד יותר קשה. הבית היה מלא באנשים כך שהיא בקושי שמה לב אליי.
על לי-אן בזמנו סבתא שמרה אי שם בקיבוץ בצפון. אותי סבתא לא רצתה לקחת, היא אמרה שאני גדולה מספיק בשביל לעזור לאימא.
היום הזה שינה את הכול.
אני מביטה בדירה החדשה, עוד אחת מהדירות שראיתי במודעה שרציתי לקנות.
״נו מה דעתך?״ שואלת אותי האישה.
״היא נחמדה.״ אמרתי ויצאנו לכיוון המעלית. היא עצרה בקומה ה-5 ואל מולי נגלה הבחור המסתורי שלי עם החברה שלו. הם גרים כאן?
מה הם עושים כאן? הוא הסתכל עליי, נראה שהופתע לראות אותי, אך לא רצה לעורר חשד בחברתו שגם ככה הסתכלה עליי במבט שיפוטי.
דמיינתי את המפגש הבא שלנו אחרת, בלי האישה שמחפשת עבורי דירות, ללא החברה המפונפנת שלו. רק הוא ואני, לא במעלית. במקום אחר שיתאים לשנינו, אבל כרגע זה גדול עליי.
הם יצאו מהמעלית אוחזים ידיים ואני?
הלכתי לראות דירה נוספת.
ל׳

….

אז מה השם שלה לדעתכם?
תנו ניחושים, אשמח :)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך