טליה .
יאאו , אתם לא מבינים איזו פדיחה -
העלאתי בטעות במקום את פרק 6 של הסיפור הזה את פרק 6 של הסיפור הבא XD
אלוהים , כמה נלחצתי ! חחחחחח
טוב העיקר שהספקתי לתקן בזמן (:

תגיייייייבו !!!

יוליוס בלק – פרק 6…

טליה . 28/07/2011 871 צפיות 4 תגובות
יאאו , אתם לא מבינים איזו פדיחה -
העלאתי בטעות במקום את פרק 6 של הסיפור הזה את פרק 6 של הסיפור הבא XD
אלוהים , כמה נלחצתי ! חחחחחח
טוב העיקר שהספקתי לתקן בזמן (:

תגיייייייבו !!!

"ג'ימרון !??! מה אתה עושה כאן ?!?1 " אמרתי אחרי שהתאוששתי מהשוק הרציני ..
" את יכולה לקרוא לי סבא " הוא השיט את ידו אלי והלכתי 2 צעדים אחורה
" אבא .. מה אתה באמת עושה כאן ? " אבא שלי שאל אותו
" באתי לבקר את האנשים היחידים שנשארו לי בעולם ! מה אסור ? "
דיוויד פסע אליו " הסכמנו לשחרר אותך מהכלא ולהציב אותך במאסר ביית בדולביה , אבל אנחנו ממש לא הולכים להיות האפי פאמילי " הוא אמר לו בקול נמוך " מצטער . אנחנו לא רוצים אותך פה , וגם לא רוצים שום קשר איתך "
" אני חושב שדווקא הנכדים שלי צריכים אותי מאוד .. לא ככה יוליה ? " הוא שם את ידו על כתפי וניסיתי לברוח ממנו , אבל הוא תפס את ידי חזק וחייך חיוך רחב לג'יימס המבוהל .
הרוח שלו חזרה בסוף – בגוף של אדם מאוד זקן . כשהזקן הזה ימות – הנשמה תמות סופית . בנתיים הוא מאוד חלש ואבא החליט לתת לו חנינה לרגל 18 שנות מאסר ולהעביר אותו לאיזה בית רחוק בדולביה .
" תוריד את היד שלך ממני " אמרתי לו בקול רועד " למה מתוקה , את לא רוצה לחבק את סבאל'ה היחיד שלך ? " "תעוף מכאן !!" צרחתי ואז פתאום הדלת נפרצה והשומרים נכנסו ואזקו את .. סבא שלי .
קרסתי על הרצפה ואמא רצה לחבק אותי , אבא הסתכל לג'ימרון עמוק בעינים ואמר בקול הכי מגעיל שיש לו " פשוט תמות ותצא לנו מהחיים " , אבל ג'ימרון צחק את הצחוק המרושע שלו והשומרים גררו אותו .
ג'יימס הגיש לי כוס מים , החזקתי אותה 2 שניות והיא נפלה ונשברה על הרצפה . " מה הוא רוצה מאיתנו שוב ? " שאלתי את אמא והיא הנידה את ראשה , אספתי את הזכוכיות וניקיתי את המיים שנשפכו , אמא וג'יימס ישבו על הספה ודיברו ביניהם , היה לי כל כך רע בלב . הרגשתי את היד של ג'ימרון עדיין על הכתף שלי ופשוט רציתי להקיא . עליתי לגג וישבתי על אחד הכורסאות הרכות , ליד הכורסא ראיתי את הגיטרה הכסופה של ג'יימס .. אף פעם לא ניגנתי בה ! והיא לגמרי מדהימה . הקול שלה מהמם והצבע שלה הוא כסוף עם עיגולים שחורים מסביב החור שבתיבת התהודה .
הרמתי אותה מהרצפה ושמתי אותה על גופי . לא ידעתי מה לעשות .
כאילו .. אני מנגנת כבר 7 שנים בגיטרה .. ולא ידעתי מה לנגן עכשיו . איך להתחיל , איזו פריטה , פשוט ליטפתי באצבעותי את מיתרי הבס המחוספסים והשענתי את ראשי על הכורסא .
" את יודעת , כל הקטע בגיטרה , זה שצריך לנגן איתה " ג'ימס אמר והתיישב על הכורסא לידי
" אני לא יודעת מה … לא מוצאת הגדרה למצב רוח שלי עכשיו " אמרתי והבאתי לו את הגיטרה שלו " מצטערת … סתם רציתי לבדוק אותה.. מסקרנות " הוא שונא שנוגעים לו בדברים אז ההיתי חייבת להתנצל
" זה יותר מבסדר , את יודעת כמה פעמים ניגנתי בגיטרות שלך ? " " באמת כמה , לא זכור לי שנתנתי ! " הסתכלתי עליו מחכה לתשובתו , אבל הוא רק בהה בהרים שמול ביתינו ושתק .

שנינו שתקנו . הבטנו בשקיעה המדהימה של שנדל וניקינו את הראש ממחשבות .
פתאום ג'יימס פרט פעם אחת והפסיק , אחרי כמה דקות הוא התחיל לנגן את אחד השירים היפים בעולם . שיר שהכל נכון בו – הקצב , הקול של הזמר , המילים .
התחלתי לשיר את המילים לקראת הבית השני .. בהתחלה בבישנות .. אין לי בעייה לשיר מול אנשים כי אני גאה בקול שלי – הוא באמת יפה . אבל אף פעם לא שרתי וניגנתי עם ג'יימס לבד .
הוא סיים לנגן את השיר ושמענו מחיאות כפיים מאחורה , הסתובבנו ביחד וראינו את טימוטי עם עוד 2 גיטרות , הוא זרק אחת אלי ואחת הוא כיוון ושם על ברכיו כשישב מולינו בעוד כורסא .
" מי מתחיל ? " הוא שאל והביט בנו " בלי הרבה מילים , תוציאו פשוט את כל העצבים שלכם ואת הכאב על הגיטרה , הבאתי מלאי של מיתרים , קדימה ! "
ג'יימס התחיל בעוד שיר מוכר ויפה , טים הצטרף לאותה פריטה ואני דווקא גיוונתי בכל שיר בפריטה שונה , ניגנו ככה שעות – עד 10 בלילה , האצבעות צרחו הצילו , המיתרים כבר התחילו להחליד אבל זה הרגיע אותנו אחרי המאורעות של הימים האחרונים .
" ילדי היקרים " פתאום שמענו את הקול של אבא מאחורינו , הוא ישב על אמא בקצה הגג וככול הנראה הקשיב הרבה זמן " אתם מוכשרים והכל , אבל מאוחר , ויש מחר לימודים , אז אני נאלץ לבקש ממכם להחזיר את הגיטרות לחדר מוזיקה ולתת לי ולאמא נשיקת לילה טוב "
קמנו בלי להתווכח וחיבקנו את ההורים , ג'יימס החזיר את כל הגיטרות למקומן ואני החלפתי לפיג'מה ונרדמתי על השטיח , כמו שאני באמת אוהבת לישון .
רק ש…בבוקר אני קמה עם שרירים מאוד מאוד תפוסים .
ויש לי יום עמוס מחר !

קמתי בפעם הראשונה בשעה המתאימה – 6:30 . אין לי צ'אנס לאחר !
יש לי היום יום עמוס מאוד – מתמטיקה , אנגלית , פיסיקה , מוזיקה … אני הולכת להתמוטט !!
הלכתי להתקלח מהר וסירקתי את שערי המבולגן , לבשתי חולצת T של תלבושת בית ספר בצבע טורכיז , סקיני ארוך שחור ונעליי אולסטאר בצבע החולצה . קצת מסקרה ו-יצאתי מהחדר עם התיק , ובדרך לארוחת בוקר הוצאתי את הגיטרה האקוסטית מהחדר מוזיקה ושמתי אותה על גבי .

אוקי – אז אני מרגישה צורך להסביר איך הבית שלי נראה .
הוא מורכב מבעצם 2 אזורים – האזור השפוי , והאזור הלא שפוי !
האזור השפוי הוא וילה נורמטיבית – 3 קומות , מטבח , סלון , חדרי שינה , מקלחות .. שגרתי .
באותו אזור יש עוד מבנה – סוג של אחוזה שתכנית אנחנו חייבים לישון שם – האזור הלא שפוי .. אבל מי שם על השלטון ? כל הבניין בסגנון רטרו בצבעי שחור לבן , שם יש את אולם האוכל שבו אנחנו אוכלים קבוע כי הוא סתם נורא יפה , יש שם קומה שלמה של סלון – עם טלויזייות ענקיות ופליסטיישן בכל חור . מעל יש גם קומת מגורים , וקומת מסיבות , וקומת תצפית … בקיצור – סוג של 'ארמון' , אבל באמת שהכי כיף בבית השפוי .

ונחזור לעלילה – הפעם אכלתי ארוחת בוקר במטבח בבית עם אמא . " בוקר טוב , איך את מרגישה ? " שאלתי אותה כשהבחנתי שהיא קצת חיוורת " אני בסדר גמור , אז מה , מתחילים היום מגמות ? " היא אמרה כשמזגה לי עוד חלב לקערית קורנפלקס . התחלנו לדבר ומפה לשם היא סיפרה לי על עברה במגמת פיסיקה " ואי .. את יודעת מה אני נזכרתי ?" היא אמרה והמשיכה " אז שאבא הלך להביא את טימוטי הוא עבר בפנימיה שההיתי בה ולקח את כל הספרים שלי … הסיכומים שלי צריכים להיות פה איפה שהוא ! אם תצטרכי אני אחפש לך "
" ואיי זה ממש יכול לעזור לי ! תודה אמא " חיבקתי אותה כשדיזי כבר צפצפה בחוץ , " יום נעים ילדה " היא אמרה והמשיכה לקרוא בעיתון היום .
שמתי את הגיטרה בבגאז' ונכנסתי לאוטו והנהנתי בן לבן החפירות הארוכות של דיזי על חוויותיה מהנשף , אני אפילו לא שמתי לב שהיא היתה ,אז איך היא שמה את התמונה שלי ושלה בפרופיל בפייסבוק ?!?! הגעתי לבית ספר 10 דקות לפני הצלצול ונכנסתי לשיעור מתמטיקה – השיעור הראשון היום .
כבר הצלחתי לשכוח כמה אני שונאת מתמטיקה .


תגובות (4)

חחחח לא נורא :)
יוואוו תמשיכי כבר!!
למרות שקראתי את זה אני במתח!!

29/07/2011 13:52

וואו מדהים! מהמם! אפילו בפעם השניה ;)
תמשיכי טלי 3>

29/07/2011 17:01

היי טליה
הסיפור שלך כתוב בטוב טעם ואני מבקשת ממך שתמשיכי "פליז"

אני מבקשת להתנצל בפנייך כי לא שמתי לב לתגובה שלך הכל כך מדהימה שכתבת לי בסיומו של הרומן שלי "רומן אהבה".

אגלה לך משהו – כשאני נפרדת מהגיבורים שלי שליוו אותי זמן רב – עצבות נופלת עלי כי אני חשה כלפיהם אהבה כמו לבן משפחה!!!

זו הסיבה שפשוט לא נכנסתי כלל לסיום הספר ורק עכשיו "אזרתי עוז" ונכנסתי וכאן המקום להודות לך על המלים החמות תודה רבה רבה

שבוע טוב בקי

30/07/2011 20:49

תווודה לכולם על התגובות :)
ובקי – בבקשה , את מאוד מוכשרת :)

30/07/2011 22:00
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך