יוליוס בלק – פרק 20 ואחרון : )
עברו חודשים מאז שג'ונתן עזב , וארבעה חודשים מאז שאני וג'ונתן נהינו זוג ..
ניסינו לבלות ביחד כמה שיותר , ובעצם – רק ניסיתי להראות לו כמה השכונות העירוניות הקרובות אלי מדהימות וכמה שכדאי לו להשאר בכל מקרה .
אבל ראיתי כמה זה רק מזיק לו להישאר באזור וכמה שהוא זקוק לטבע ולחופש שלו ..
אז נתנתי לו לנסוע .
זה היה יום נדיר – לא רק ממה שקרה בו , אלא גם בגלל העובדה שירד שלג .. שלג בג'ונסון בלק זה דבר מאוד נדיר
ישבתי בסלון וציירתי אותי ואותו על אחד הדפים של אבא שלי שנשארו זרוקים על השולחן , אבא נכנס ובהה בי מספר שניות – ואז התחיל בנאום הגדול בהיסטוריה
" תגידי לי , ככה את מוותרת על האהבה שלך ?!?! תראי איך את מאוהבת בבחור הזה !!! ומה את עושה בנדון ? את לא עונה לו למכתבים ורק בוכה ומציירת אותו על המסמכים שלי !! "
הבטתי בו והוא התיישב לידי " יוליה ילדתי , את יודעת שאנחנו הכי דואגים לך בעולם והכי רוצים שתשארי כאן קרוב אלינו , אבל אנחנו רואים שזה רק פוגע בך !! את אוהבת אותו והוא אותך , ואין שום סיבה בעולם שלא תהיו ביחד !!! גם אם זה אומר שנצטרך לוותר עליך כאן !!! " בנתיים אמא והאחים שלי נכנסו והצטרפו לנאום " אבא צודק ילדתי . אנחנו מעדיפים שתבואי לבקר פעם-פעמיים בשבוע , אבל תבואי כל פעם עם חיוך ואושר בעיניים ! את במילא מתכננת לעבור לגור לבד , אומנם לא תגורי בול לידינו .. אבל תממשי את האהבה הגדולה שלך "
טימוטי משך אותי אליו מהספה והמשיך את השרשרת " תבחרי את מה שיעשה לך טוב !! הבחורצ'יק הזה יכול לעשות אותך באמת מאושרת !! למה לבזבז דבר כ"כ יקר כמו אהבה ? "
" טוב , נראלי שתורי להגיד משהו עכשיו .. " ג'יימס אמר אחרי כמה דקות של שקט וכולנו צחקנו " תזמיני גם אותי לחתונה טוב? " המשכנו לצחוק והתחבקתי עם כולם " צריכה עזרה באריזה ? " אמא עלתה איתי לחדרי והתחלנו לארוז את בגדי ואת חפצי החשובים ביותר , ההיתי קצת בשוק שהם 'מוותרים' עלי ככה אבל ידעתי שהם עושים את זה רק לטובתי ..
המזוודה היתה מוכנה , ודייזי כבר חיכתה לי למטה .
" תתקשרי אלינו כל יום , ברור לך ילדונת שלי ? " אבא חייך אלי כשהגיש לי טלפון סלולרי חדש " הוא לא צריך קליטה " הוא הוסיף וחיבק אותי , אמא שמה על ידי צמיד כסף עדיין " עכשיו יש עליך את כל תכשיטי שנדל – הטבעת הצמיד והשרשרת , תעבירי אותם הלאה " היא קרצה לי והתחבקנו , טימוטי הביא לי את הנרתיק המיוחד שלו-בו הוא שם גם את האקוסטית וגם את החשמלית שלי , וג'יימס כתב לי מכתב של 4 עמודים שאותו הבטתי שאקרא רק בביתי החדש .
" אני עכשיו רוצה להגיד משהו " אמרתי ומחיתי עוד דמעה שזלגה מעיני "אתם האנשים הכי חשובים לי בעולם , ואני אבוא לבקר לפחות פעמיים בשבוע !! אני נשבעת שאני אשמור איתכם על קשר כי אתם…אתם מי שאני " הם חייכו עלי וההיתי בטוחה שראיתי דמעה קטנה בעינו של ג'יימס ..
לפני שיצאתי רצתי מהר לקומה השניה ופתחתי את הדלת בקצה המסדרון . קייט ישנה במיטתה עם אצבעותיה בפייה .. אני כ"כ אתגעגע לתינוקת הזאת !! הרמתי אותה בעדינות ונישקתי את ראשה וידייה , היא התעוררה ולמרבה הפלא לא בכתה בכלל – היא רק חייכה עלי את החיוך הקטן והמתוק שלה ונרדמה שוב על כתפיי .. אני בכיתי במקומה .
" רגע .. ואם ג'ונתן לא רוצה שאעבור אליו ? " שאלתי בחשש כשהכנסנו את המזוודה והגיטרות למכונית , כולם נאנחו והתחבקנו שוב ושוב , נכנסתי לרכב וכולם נופפו לי לשלום
" שלום לך יוליה !!! מוכנה לקצת מוזיקה אמיתית ? " דייזי נישקה אותי על הלחי והגבירה את הרדיו עוד יותר . שוב השירי ערסים שהיא כ"כ אוהבת , אבל לא ביקשתי ממנה להחליף תחנה – להפך ! אני אשכרה הצטרפתי אליה בשירה !
הנסיעה היתה כ"כ ארוכה , כמו נצח !!! כל כך קיוויתי שיהיה בסדר והוא יקבל את ההפתעה שלי בצורה חיובית … כבר התחלתי לחשוב שיש לו מישהי אחרת או שהוא כבר לא אוהב אותי .
" יולי .. הגענו . אני לא יכולה להתקדם יותר עם האוטו בדשא הזה , אני אחכה לך פה . תלכי לברר מה המצב ואם מישהו מכם מתחרט – מה שלא יקרה לעולם – תתקשרי אלי לעדכן אותי" התחבקנו והודתי לה על הכל , היא השאילה לי דיסק של איזה זמר שהיא אוהבת – לא היה לי נעים לסרב לה !! היא החזיקה אצבעות וקראה תהילים בו זמנית , יצאתיי מהאוטו ולקחתי את המזוודה והגיטרות איתי.
בדיוק כמו שדמיינתי – בית כפרי קטן עם 2 קומות , עם גג רעפים וגינת ירק .. כ"כ מתאים לו ! הנחתי את התיקים אחד על השני והתקרבתי אל הבית , ואז ראיתי אותו .
הוא ישב עם הגב אלי על ערסל וצייר על חבילת דפים את הנוף שמולו , התגנבתי בשקט מאחוריו כדי שהוא לא ישים לב .
" אתה בטוח שהכבשה ההיא בצבע אפור ? היא יותר בגוון של חום בהיר … " קראתי מאחוריו והוא קפץ בבהלה , ג'ונתן הסתובב וצעק " יוליייייייי !! " הוא רץ אלי והרים אותי באוויר לחיבוק , התחבקנו ככה לפחות 3 שעות !!! רק עכשיו קלטתי כמה אני אוהבת אותו !!! הוא הוריד אותי לאדמה והצביע על התיקים שעל הדשא "החלטת להצטרף אלי ?! אני לא מאמיייייייייין !!! " הוא משך אותי אליו שוב לחיבוק והסתכלתי בעיניו " בכנות , זה בסדר שבאתי נכון ? " הוא צחק וליטף את שערי " ברור שכן !!! אני כל כך אוהב אותך יוליה !!! " הצמדתי את שפתי לשפתיו והתנשקנו , הנשיקה הכי לוהטת שאי פעם היתה לנו , אפילו לא עצרנו כדי לנשום !! התנתקתי ממנו וסימסתי לדייזי במהירות בזמן שהוא הכניס את התיקים לביתו , נכנסתי אחריו והבטתי בבית בהלם הכי גדול שחטפתי כל חיי
הוא היה נקי !!! ממתי לרווקים יש בתים נקיים ?!?! ג'ונתן עשה לי סיור מודרך בבית – סלון גדול , מטבח נקי ומסודר עם המווווווון ירקות אורגנים , עלינו לקומה השניה בה היו 2 חדרי שינה ו2 מקלחות " ידעתי שאת לפעמים צריכה את הספייס שלך .. ולא קטינה שכמותך תרצה לישון איתי באותה מיטה " הוא קרץ לי ומשך אותי אליו במותניים "ג'ונתן , אני אוהבת אותך , ואני לא קטינה !! " צחקנו והוא לחש לי " שיניתי את השם שלי רשמית ליהונתן … אני באמת יהודי ואני מת על הדת הגאונית הזאת ! " המשכנו לצחוק " מה , אז עכשיו במקום ג'וני נקרא לך יוני ?!?! איזה מוזר .. " הוא נישק אותי וירדנו לסלון עם הגיטרה שלי
" תראי " יוני שלף נרתיק של גיטרה ממאחורי הספה ופתח אותו , הוא הוציא מתוכו גיטרה מדהימה בצבע חום כהה " ואו יוני !!! היא מהממת !!! " היא חייך וניגנו ביחד שעות
" תראי ! אני מצליח ביי במול!! " הוא התלהב מכל אקורד שהוא הצליח ומחאתי לו כפיים כל כך הרבה , אני לא מאוהבת בבחור בן 23 (עוד שבוע 24!!!) , אני מאוהבת בתינוק !!!
ניגנו ביחד את השיר האהובים עלינו בעוד השלג יורד לו בחוץ , התכרבלנו על הספה וכמעט יהונתן נרדם , ניערתי אותו והוא התעורר וחייך אלי , השבתי לו חיוך ושאלתי אותו בלחש :
" Did I tell you that I love you tonight?"
הסוף !!! : )
תגובות (6)
היי טליה
זה כתוב כל כך נפלא שפשוט חבל שאת אומרת שזהו הפרק המסיים אולי תתעשתי ותמשיכי לכתוב ??!!! ♥♥♥♥♥♥♥
ממתינה בקי
אעאאעאעאעאעאעאעא אני לא מאמינה שזה נגמר/יגמר !!!!
מהמם מדהים יא מוכשרת שכמוך!!
אווומיייגאד!!!!
אני מתפחלצת פה!! למרות שאני ידעתי ויודעת את הסוף אני בהלם!!
מוכשרת מומלצת שלי זה פשוט מדהים!!!
וואווו!!
אווו דייויד
לקרוא שוב את הסוף שובר את ליבי :(
טלייייי אל תשגעי אותי ׳הרבה הרבה הרבה הרבה פחות׳
שניהם מפחלצציייים !
תמשיכי בעבדתך הנאמנה :)
תמשכי לכתוב עוד עונה בבקשה :) את ממש מוכשרת :)
טטוב , עשיתם לי את היום : )
אני חורשת פה למתמטיקה ונכנסתי ל2 שניות לראות אם העלו ..
תודה רבה רבה רבה ! : )