חלק ב׳!!!!!!!!!!! וואו!!!!!!
אז בשביל לדעת- מה את חושבים על הדמויות(ועכשיו בבקשה תענו לי!!!)
וזהו בעצם...אה! ומה חשבתם על הפרק? ועל הפרק האחרון?
סורי על החפירה אבל ממש מעניין אותי לדעת!!!!!!!
(ייקח זמן עד שאני ימשיך כי עכשיו אני ממשיכה את דיימונז)

חלק ב׳- זיכרון | הקדמה

21/06/2011 654 צפיות 4 תגובות
חלק ב׳!!!!!!!!!!! וואו!!!!!!
אז בשביל לדעת- מה את חושבים על הדמויות(ועכשיו בבקשה תענו לי!!!)
וזהו בעצם...אה! ומה חשבתם על הפרק? ועל הפרק האחרון?
סורי על החפירה אבל ממש מעניין אותי לדעת!!!!!!!
(ייקח זמן עד שאני ימשיך כי עכשיו אני ממשיכה את דיימונז)

זאת הייתה שעת לילה מאוחרת. הזוג השכיב את ביתו בת החודש לישון. האמא המאושרת הלכה לסלון והשאירה את האבא לחשוב בחדר העבודה. לפתע נשמעה דפיקה בדלת שאחריה נכנסה דמות עטוית ברדס לחדר.
״איפה הוא?!״, שאלה הדמות בקול מאיים ושלפה קשת ששני חיצים מכוונים לגבי האמא.
״קייט?!״, שאלה אמא בחוסר אמון
״שאלתי איפה הוא, מוניקה!״, צעקה עליה הדמות
״אני לא יודעת…אבל מה את עושה כאן קייט?״, ניסתה מוניקה להעמיד פנים
״תמיד היית שקרנית גרועה…״, הדמות אמרה וחייכה חיוך קטן וזדוני. שני חיצים נשלחו אל ליבה של מוניקה והיא נפלה על הרצפה. מתה. 
״מוני מי שם?״, נשמע קול ולאחריו צעדים.
הדמות זיהתה את הקול. זיהתה את הריח. זיהתה את הצעדים,״שלום וויל״
״קייט?״, שאל וויל בחוסר אמון כשראה את אשתו מוטלת חסרת חיים על הרצפה
״מופתע לראות אותי?״, הורידה קייט את כובע הברדס,״אבל זה לא חשוב…״, אמרה בארסיות והתקרבה אליו,״איפה הוא?״
וויל היה בקהות חושים מעצם המצאו עם אהובתו האבודה,״קייט! כל כך התגעגעתי אלייך!״, אמר וניסה לחבק אותה,״עכשיו נוכל להיות ביחד!״
אך כשניסה להתקרב דרכה קייט את הקשת בשנית,״כל מה ששאלתי היה איפה הוא!״, נבחה עליו
״קייט…״, אמר וויל בקול עדין ומפתה שגרם לקייט להוריד את קשתן באיטיות,״תשכחי ממנו…עכשיו נוכל להיות ביחד…״
קייט הסתכלה עליו במבט שלא יכל להבין. היא התקרבה אליו והתחילה ללטף את פניו בתנועה מפתה. ידיה לטפו את פניו ונעצרו על שפתיו. היא קרבה את ראשה אליו. ליבו החל להלום בפראיות כששפתיהם היו במרחק מילמטרים אחדים. לפתע הוא הרגיש משהו חד מפלח את בטנו. ״כל מה ששאלתי היה איפה הוא״, לחשה קייט בארסיות קרוב לאוזנו והתרחקה. משאירה את הסכין תקועה בבטנו. הוא הסתכל עליה במבט לא מאמין והחזיק את בטנו המדממת. הוא החל להקפל עד שנפל חסר חיים ליד אשתו. קייט חייכה בעצב ובאה לצאת מהביתן כשקול בכי נשמע. היא הסתובבה במהירות דורכת מחדש את הקשת. היא החלה ללכת בעקבות הקול עד שהגיעה לחדר קטן וורוד. החדר היה מלא צעצועי תינוקות, שידה ובמרכזו עגלה. היא התקרבה אליה כשהיא מכוונת לתוכה את החיצים. הבכי המשיך. היא הציצה פנימה וראתה תינוקת קטנה ובוכה. פלומת שיער בלונדינית עיטרה את ראשה. תווי פניה היו שילובם של מוניקה ווויל וקייט הרגישה את ליבה נחמץ. היא התעשטה בשנייה וכיוונה את החצים על ליבה של התינוקות. לפתע הפסיק הבכי ועיניה הירוקות של התינוקת נפתחו. מביטות בקייט במבט התמים ביותר בעולם. 


תגובות (4)

אנשים בבקשה תגיבו כי אני מרגישה ממש מטומטמת שלא מגיבים(וכן, יכול להיות שזה אומר שאין לי ביטחון עצמי ושאני תלויה באנשים אבל אין מה לעשות- אני ככה!:)

21/06/2011 21:25

יהלה, סיפור מדהים!
אבל מזת'ומרת זהו???
זה הסוף???
אני מקווה מאוד שלא!
אני חושבת על הדמויות ש…
קייט נראית לי מאוד אלימה…
וויל נראה לי קצת מרחף, כאילו יותר מידי הולך לפי החוקים, לא גמיש וספונטני…
ומוניקה ממש מגעילה!
אם קייט הייתה חברה טובה שלה, למה היא לא שיתפה אותה ברגשותיה?

22/06/2011 13:11

מדהים!
כתבתי לך תגובה בפרק האחרון של חלק א' =]

22/06/2011 14:35

יהלה! פשוט מהמם! יש לי כמה דברים אבל אני רוצה שתדעי שאני לא רוצה שתשני את הסיפור! אוקי אז: קייט פשוט הפכה להיות חיה! ככה להרוג את מוניקה (לא שיש לי התנגדות אחרי מה שעשתה ה"חברה"…) ווויל? ולאיים על תינוקת? טוב, לא יודעת ואני ממש במתח אבל וויל ממש חסר אופי בפרק הזה, מה!? הרגו את מוניקה אז הוא רץ חזרה לקייט? ועוד בעיתוי הזה? טוב ועכשיו רק שתדעי שוב שזה מהמם ואני מחכה לדעת את מי היא חיפשה…=) נ.ב. נראה לי זאת התגובה הכי ארוכה שכתבתי בחיים שלי=)

24/06/2011 17:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך