sapir13
חחח אני אשאיר אותכם שוב במתח....XDDDD

חלום של מלאכים 22

sapir13 16/05/2013 609 צפיות 5 תגובות
חחח אני אשאיר אותכם שוב במתח....XDDDD

מצאתי סלע גדול ורחב מספיק כדי לפרוס עליו את החפצים שלי, שלא היו רבים אך מסוכנים. המתכון היה פשוט, כל מה שהייתי צריכה לעשות זה לקחת את הבקבוק זכוכית הבינוני, לשפוך לתוכו את הנוזלים, לערבב הכל ולשטוף עם זה את הפנים. הבעיה הייתה סינון הנוזלים והספרי והכדורים. אם אני אזרוק אותם לבקבוק בטעות בדקה הלא נכונה… הכל עלול להתפוצץ. אני עלולה למות.
חיפשתי סביב האבן צדף. זה חייב להיות צדף גדול שחור טבוע עליו. הגאות תגיע בקרוב ואני הייתי קרובה מידי למים. הכנסתי את ידי מתחת לסלע ומצאתי את הצדף שחיפשתי. אחרי זה הכל הרגיש לי כמו בהילוך מהיר. אני זוכרת שהתחלתי למדוד את המרכיבים, ומוסיפה ומורידה בהתאם לצורך. שפכתי את כל הבקבוקון של הפצו'לי וחצי בקבוקון של לבנדר. התזתי לבפנים פעמיים ולקחתי את מקל העץ כדי לערבב. נתתי לתמיסה ערבוב אחד ואז שפכתי שתי טיפות של תמצית וניל וטיפה אחת של רום. שלוש הדקות הבאות עברו עליי כמו נצח בזמן שחיכיתי וצפיתי בגאות מתקרבת. כשהן נגמרו זרקתי מהר שלושה כדורי ג'לי קטנים לתמיסה וסגרתי אותה בפקק שעם. נשמתי כמה נשימות בטוחות. הכל עבר בסדר, דבר לא התפוצץ. התחלתי לחשב בראשי מתי אני צריכה לפתוח את הבקבוקון ואיך אני צריכה לשטוף את פניי בעזרתו.
אני לא יודעת מה זה היה, אבל זה בהחלט הציל אותי. אם לא הייתי שומעת את ההתפוצצות ורואה מזווית עיני את האור המסמא, בטח לא הייתי זוכרת להחזיק את התמיסה שלי והיא הייתה נופלת ומתנפצת, ואני הייתי מאבדת את הסיכוי האחרון שלי.
הפנתי את ראשי הצידה ולא האמנתי למה שראיתי. אני ידעתי מראש שהוא אמר שהוא ישלח מישהו כזה אבל לא באמת חשבתי. חשבתי שזה היה בצחוק.

"היי, שמעתם את זה?" שמעתי קול שואל מרחוק. פאק! זה היה B! אם הוא יתעורר לגמרי הוא ישים לב שאני לא שם והוא יבוא לחפש אותי, ואז הלכה לי כל התוכנית. לקחתי את השיקוי שלי מהר והתחלתי לצעוד לכיוון המנוגד מהם.
השיקוי שלי התחיל להבהב ונזכרתי שאני צריכה להשתמש בו מהר, אחרת הוא יאבד את צבעו והייה חסר טעם לשימוש. לא ידעתי מה לעשות אז פשוט ישבתי שם, באמצע הדרך על החול הרך והקריר מעט – כי הוא היה רטוב ממי הגאות והלילה. שלחתי את ידי אחורה, מכוונת לכיוון הבקתה. 'אני מצטערת' שידרתי להם. בדיוק באותו רגע B הופיע בפתח. הוא ראה אותי ועיניו התרחבו בבהלה. הוא לא ידע מה אני הולכת לעשות ובטח חשב שאני עומדת להרוג את עצמי. כשסגרתי את ידי חומת קסם שקופה הקיפה את הבקתה ומנעה מהם לצאת החוצה.
A !A"! תסירי את מה שעשית! מה את חושבת שאת עושה?! תתני לי לצאת!" לא שמעתי עוד מקריאותיו ולא יכולתי לענות או להסתכל עליו. יכולתי להרגיש באוויר את צעדיו של ההוא שנחת. הוא התקרב לעברי וגלי רוח קטנים התנופפו סביבו. אסור לו לגעת בי, לא כש B פה ליד. גל הרוח התחזק והוא היה קרוב. פתחתי את הבקבוקון בידיים רועדות .


תגובות (5)

אוי!
את מומחית בהשארת מתח!
הנה קיבלת תעודה… את יכולה להפסיק!!
סתם סתם…
פרק טוב ^^
אני אוהבת את הכתיבה שלך!
תמשיכי3>

16/05/2013 05:00

תודה 3>
אני כותבת עכשיו עוד המשך קטן..

16/05/2013 05:02

אוייי….. לא….. שוב פעם מתח……
אני מתה את חייבת להמשיך……………מתח…..מתח…….
חחחח
אוהבת שרית

16/05/2013 05:05

אהההההההההההה המתח הזה כבר הורג אותי!!!!!!

16/05/2013 08:03

חחחח רק עוד קצת אופיר…
ואם אני הייה נחמדה.. עוד פרק היום (;

16/05/2013 08:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך