חיים מסובכים למדי פרק 10(בבקשה תגיבו לי)
אני בבית במיטה החמה והנעימה שלי עם חום גבווההההה.
כאשר הלכתי לרופא הוא אמר שזה יכול לקרות שיהיה לי חום ולכן אני חייבת להישאר בבית ולקחת את התרופות שהוא נתן לי במשך עשרה ימים.
ומאז עבר יום,יום שלם שבו אני לא הולכת לבית הספר ונשארת בבית לבד.
אוףףףףףף זה כזה מעצבן.
שלא תבינו לא נכון אני אוהבת להיות בבית אבל לבד,ומתי ששי וג'ייס חוזרים זה מרגיש יותר מדי לבד.
יותר מדי שקט מביך.
וכל זה קרה בגלל זה שג'ייס התאהב בי,ואני מאוהבת בו אבל אני בהכחשה מידיית
לגבי זה וכל הזמן אני חושבת שזה בסדר שאני והוא נהיה ביחד כי אני רוצה את זה הוא רוצה את זה אפילו שי רוצה את זה,בגלל שהוא לא מסוגל יותר להיות בשקט הזה.
שי הוא איך נגיד את זה,ילד שכל הזמן חייב לדבר אני נשבעת לכם הוא כל היום מדבר,על מיליון דברים אבל מאז שאני והחבר הכי טוב שלו במצב מביך כזה הוא מדבר פחות למרות זה שהוא שונא את זה,כי כל פעם אחרי שג'ייס הולך הוא אומר לי:"אולי תיהיו כבר ביחד זה כבר נהיה מעצבן להיות בבית השקט הזה,כל פעם שאתם נבקשים אתם אומרים רק היי,ביי,מה קורה.
והולכים ורואים ששניכם מאוהבים אחד בשני אז מה יהיה?" הוא שואל בעצבנות
ואני אף פעם לא עונה לו אבל היום אחרי ארוחתערב החלטתי להגיד לו.
"לא יהיה כלום שי אתה לא מבין שזה מסובך?"שאלתי אותו בעצבנות
"מה מסובך כל כך אני יכול לדעת מה?,שניכם מאוהבים אחד בשני זה ברור,הלוואי עליי שכל בחורה שהייתי רוצה אותה הייתה רוצה אותי גם."אמר מבואס
"על מה אתה מדבר?כל בחורה שאתה רוצה אתה יכול להיות איתה"אמרתי לו
"לא,לא כל אחת,דווקא הבחורה שאני רוצה לא רוצה אותי."אמר כאילו הודה באשמה על רצח
"ודיברת איתה שאלת אותה עם היא רוצה אותך שאתה נשמע כל כך בטוח בעצמך."
"אני לא דיברתי איתה אבל אני בטוח תאמיני לי"
"איך קוראים לה תגיד לי ואני ידבר איתה זוהי מישהי שאני מכירה?"שאלתי אותו
"כן,ולא."אמר
"מה לא?"שאלתי מבולבלת
"כן את מכירה אותה,לא את לא הולכת לדבר איתה."
"טוב אם אתה רוצה אבל רק תדע שאם תרצה אני כן עוזרת לך."אמרתי לו
"בסדר אני יחשוב על זה ואת תחשבי הרבה על ג'ייס ותעשי משהו לטובת השפיות של כולנו."אמר.
"בסדר,בסדר אני יחשוב על זה.רק תפסיק לשגע אותי כבר."
"בסדר."אמר
עליתי לחדר שלי והרגשתי שהכאבי גרון שלי הולכים ופוחתים.
וכשהגעתי לחדר מדדתי חום וראיתי שהחום ירד לגמרי.
שזה מעולה זה אומר שאני לא אצטרך להיות תקועה כאן עשרים וארבע שעות ביממה.
הלכתי למיטה ולקחתי את התרופה שלי וחשבתי על כול מה שאמר לי שי.
על ג'ייס על הילדה הזאת שהוא מאוהב בה ולא הבנתי למה הוא לא רוצה שאני יעזור לו.
ולבסוף הפנמתי שכאלה הם בנים עם האגו שלהם.
לבסוף נרדמתי וישנתי בשינה נטולת חלומות.
קמתי בשעה שלוש בצהריים,ישנתי הרבה מזל שיש לי אישור לא ללכת לבית ספר.
הלכתי לאמבטיה והתקלחתי בזריזות לפני ששי וג'ייס יבואוו.
כסיימתי להתקלח ולהתלבש שמעתי את הדלת נפתחת ואת ג'ייס ושי נכנסים בה.
"קייטטטטטטטטטטט."צרח שי
"מה,מה אני באה שנייה."אמרתי ויצאתי מהמקלחת לכיוון שי וג'ייס
"מה,מה קרה למה אתה צורח ככה מה השתגעת?"שאלתי אותו בעצבנות
"כן השתגעתי,ועכשיו אני החלטתי שנמאס לי."אמר
"מה זאת אומרת?"שאלנו אותו אני וג'ייס ביחד מבולבלים
"זאת אומרת ששניכם הולכים להיות בבית הקטן הזה נעולים עד שתחליטו לדבר זה אם זה."אמר.
"יש לי מפתח אני יכולה לפתוח איתו את הבית"אמרתי בצחוק
"אז זהו שלו."אמר ורץ במהירות לדלת ולקח את המפתח שלי,יצא לבחוץ ונעל את הדלת
"שייי,שי זה לא מצחיק תפתח את הדלת"צעק ג'ייס
"מצטער אחי,"נשמע קולו של שי מבעד לדלת:"אתם צריכים לדבר ואתם תעשו את זה בזמן שאני ילך להסתובב קצת בעיר"
"שייי,שיי לא שלא תעז ללכת."צעקתי אבל הוא כבר הלך
"יופי"אמר ג'ייס בכעס,והתחיל לשחק בידית של הדלת.
"אתה לא תצליח לפתוח את זה"אמרתי לו
"כן תודה שמתי לב לזה בעצמי"אמר ג'ייס בעוקצנות וקם ממקומו.
"מה אתה רוצה סך הכל רציתי לעזור לך בפעם הבאה אני לא יעשה את זה."אמרתי ועליתי לחדרי בכעס.
"רגע,קייט."אמר ג'ייס:"אני מצטער לא הייתי צריך לדבר עליך ככה אבל אני עצבני בגלל מה ששי עשה."
"טוב סלחתי לך,אבל אני חושבת שכדי שבאמת נתחיל לדבר על המצב כי הוא לא יפתח לנו את הדלת בחיים"הוא הינהן ואני אמרתי:"אז קדימה תתחיל.."
"מה את רוצה שאני יגיד קייט אמרתי כבר הכל שאני אוהב אותך שאני רוצה להיות איתך אבל אני צריך לדעת רק דבר אחד איך את מרגישה כלפיי קייט?"שאל בצפייה
"אני….אני……."התחלתי לומר מגמגמת במחשבה האם לספר לו את זה אוו לא:"אני מאוהבת בך"לבסוף אמרתי באנחה
"אז למה אנחנו לא יכולים להיות ביחד?"שאל בעצבות
"אני לא יודעת אני מניחה שאני מפחדת להיפגע"אמרתי לו
הוא יתקדם אליי וחיבק אותי וליטף את שערי ולאחר כמה דקות שהיינו ככה שלב שלי דופק בחוזקה כשהוא מחבק אותי לחש:"אני בחיים לא יפגע בך."
"אני יודעת."לחשתי לו בחזרה
הוא התרחק טיפה ממני ונראה כאילו שהוא שוקל לעשות משהו אבל הוא לא יודע אם כדי לו.
הוא התקרב אליי בחזרה ונישק אותי.
ובנשיקה הזאת הרגשתי נאהבת ומאוהבת,וכל כך אהבתי אותה הרגשתי שוב על גג העולם.
לאחר מספר דקות הוא התנתק ממני ואמר:"אז אנחנו חברים"שאל בחשש כאילו שהוא מפחד מהתשובה שלי.
חשבתי על זה במשך שנייה ואז נישקתי אותו.
"אז אני מבין שזה כן."אמר צוחק
"כן"אמרתי לו בחיוך
והוא שוב נישק אותי.
ובאוו רגע הרגשתי שחיי מושלמים יותר משהיו פעם קודמת.
תגובות (2)
וואו פרק מההממם , תמשיכי איזה כיף שהיא וג'ייס חברים , ואיזה חמוד שי.
דרגתי 5
תמשיכי