sandy2015
****** אני לא בעד עידוד אלכהול ! ואני לא מציעה לאפאחד לגעת בזה , לפחות לא בגיל הטיפש הזה ! זה משהו שאני הצטערתי עליו שנגעתי בו ולא הייתי שותה הרבה רק אולי 5 פעמים בכל החיים נגעתי בזה .. ילדים קטנים שקוראים אתזה שהם מתחת או בגיל שלי או קצת מעל תעשו בשכל .. אתם לא יודעים איזה השלכות ישלזה ולא תמיד ישלכם מישהו אחרי כמו ניקול שהייתה איתו ושמרה עלי ! ********** •אנימספרת את החיים שלי בסיפורים האלה. אני יודעת מה עשיתי לא בסדר ומה לא ככה שאין כלכך מה לתקן אותי פה , כי זה החיים שלי חחח פשוט באתי לספר תסיפור שלי . אבל אשמח לחוות דעת .. וכן הייתי טיפשה שנגעתי באלכהול אבל אני לא נוגעת יותר לא באלכהול ובחיים לא נגעתי בסיגריות וכאלה .. ☻

חייה של לינוי ~סיפור חדש ומבוסס על מציאות;) ~

sandy2015 08/08/2015 658 צפיות אין תגובות
****** אני לא בעד עידוד אלכהול ! ואני לא מציעה לאפאחד לגעת בזה , לפחות לא בגיל הטיפש הזה ! זה משהו שאני הצטערתי עליו שנגעתי בו ולא הייתי שותה הרבה רק אולי 5 פעמים בכל החיים נגעתי בזה .. ילדים קטנים שקוראים אתזה שהם מתחת או בגיל שלי או קצת מעל תעשו בשכל .. אתם לא יודעים איזה השלכות ישלזה ולא תמיד ישלכם מישהו אחרי כמו ניקול שהייתה איתו ושמרה עלי ! ********** •אנימספרת את החיים שלי בסיפורים האלה. אני יודעת מה עשיתי לא בסדר ומה לא ככה שאין כלכך מה לתקן אותי פה , כי זה החיים שלי חחח פשוט באתי לספר תסיפור שלי . אבל אשמח לחוות דעת .. וכן הייתי טיפשה שנגעתי באלכהול אבל אני לא נוגעת יותר לא באלכהול ובחיים לא נגעתי בסיגריות וכאלה .. ☻

אוקי אז קודם כל אני יספר לכם על הדמות.. ( סיפור ראשון שלי אבל הוא מבוסס על החיים שלי.. רוב הקטעים יהיו מציאותים אצלי .. אני אעדכן תמיד בלי קשר לתגובות וכאלה מתי שיש לי זמן כי אני אוהבת לכתוב.. ) הפרטים שעליה זה עלי אמת …
אז הדמות שלנו נקראת לינוי ..
*היא בת 15 וחצי
*מפונקת
*נדלקת על בנים הרבה ומהר ( חיסרון שלי חחחחח :P )אבל קשה להתאהב באמת..
*ישלה חברה הכי טובה 11 שנים ניקול .. ( אמיתי לגמרי )
*הורים גרושים אבל לאמא שלה יש בעל חדש עם ילד שהוא גדול ממנה בשנה …
*עברתי לפנימיה ..
*יוצאת למעדונים ..

~התאריך הוא 20 למרץ 2015 ~
קמתי בבוקר בשעה 6 וחצי … פתחתי תאייפון ושלחתי הודעה לניקול "ניקול את צריכה להתחיל להתארגן !! ובוקר טוב קופה.. "
הלכתי למקלחת התקלחתי שמתי גופיה לבנה בטן עם ווסט כחול וגנס בורדו עם אולסטאר שחורות ( זה היה יפה .. ) עשיתי פן התאפרתי שמתי בושם הלכתי לאיפון וראיתי הודעה מניקול " איפה את ? אנחנו כבר פה .. " הייתי בדרך .. אמא שלי הייתה צריכה ללכת לעבודה אז הקפצנו אותה בדרך והייתי עם בעלה ..
-הגענו לפניימיה .. –
ראיתי את ניקול וליטל קפצתי וחיבקתי את שתיהן .. המזכירה ישר תפסה אותי ואמרה " איזה יפה אתתת ! בואי ישלך לעשות 3 מבחנים בחדר הזה " הלכתי לעשות מבחני קבלה עם ניקול ..
סיימתי לעשות תמבחן וקיבלתי הודעה מחבר שלי " בהצלחה לך דובישלייי ( הוא היה קורא לי ככה … ) סיננתי אותו … חיכיתי להכנס לדבר עם המנהל ..
הייתי במתח .. ניקול נכנסה לפניי ואמרו לה שהיא התקבלה , הייתי מאושרת בשבילה..
נכנסתי זה היה התור שלי .. אני יכולה להשבע שהרגשתי שהלב שלי יצא עוד דקה מהמקום ..
היידים שלי התחילו להזיע קצת ..
התיישבתי והייתי בשיחה .. אך קיבלתי תשובה שלילית ואמרו לי לחזור סוף שנה ולעלות בציונים .. יצאתי משם ובכיתי לא הפסקתי לבכות רצתי פשוט לאוטו .. ניקול וליטל לא הבינו מה קרה לי … רציתי הביתה ..
~עבר שבוע שלם ועדיין בכיתי ~
רבתי מלא עם ניקול שתחכה לי שאני ישתפר ונילך לעשות ביחד מבחני קבלה .. אבל היא לא חיכתה לי .. :( ררבנו מלא עלזה פשוט רציתי להיות שם כלכך .. ניקול לא ידעה על המקום הזה עד שלא אמררתי שאני רוצה לשם ..
~ עבר עוד שבוע ונרגעתי יותר ~
זה היה יום שישי .. אני וחבר שלי דיברנו בהודעות : טוויטי שלי אני שותה היום עם חברות וידידים… ( כן עצוב אני כולה בת 15 וחצי .. ) הוא " טוב שמרי על עצמך דוביישלי " ( הוא גר באזור אחר לגמרי 45 דקות נסיעה ממני .. "~אני עדיין אהבתי מישו שאהבתי שנתיים כן זה הזוי שיש לי חבר ואני עדיין אוהבת מישהו אחר .. ( לפחחות שכחתי ממנו מאז חחח :) )
הגיעה השעה 9 .. הלכנו לקנות בקבוקים היינו 30 איש בחוץ ..
"ניקול בואו נשתה פה .. " אמרתי לניקול .. ליטל אמרה " טוב תזהרו אבל שלא יתפסו אותנו ואחרי זה צריך ללשבת בעיגול ( זה המקום שכולם ניפגשים ויושבים שם אחרי ששתו )
התיישבתי על הריצפה ליד הספסל היה לנו לכל אחת 2 בלו וישבנו על בקבוק של 750 מ"ל תתארו לעצמכם מה יקרה ..( מתחרטת לגמרי על זה והפסקתי לשתות מאותו מקרה.. למטה תקראו בקשר לזה ישלי להוסיף לכם אני לא מעודדת אפאחד לשתות אלכהול . ובטח שלא בגיל הטיפש שלי )
התיישבתי ופשוט לא שמתי בלו והתחלתי למזוג שטים .. על השט הראשון התחלתי להרגיש טוב עם עצמי .. לשיר שירים ולהשתחרר . " לינוי תפסיקי כבר את יודעת לשתות את עושה את עצמך . " ליטל אמרה . לא כלכך הקשבתי לה הבנים הגיעו גם והתחילו לשתות גם .. מצאתי את עצמי מוזגת עוד ועוד שטים נקיים .. הרגשתי בסדר ..
"יאלה בואו לעיגול " הבנים אמרו הלכנו לשם עם הבקבוק..
בעיגול יש ספסלי אבנים ומגרש כדורגל מואר ושיח אחד שתקוע באמצע ( מוזר כן חח )
ויש מדרגות לספסלי אבנים מהמגרש שם כולם ישבו . אני ניקול וליטל התיישבנו למטה במגרש .."ניקול אני מרגישה סחרחורת " ניקול הסתכלה עלי וצחקה והמשיכה לשתות ( אני היחידה ששתה נקי .. )
הגעתי לתוך המגרש ופשוט חיבקתי תשער ( אני כבר לא זוכרת זה סיפורים שסיפרו לי )
איתן וניר צעקו לניקול "מה ישלה? , מה היא לקחה ? היא כבר מסטולה מתה ? " ניקול אמרה " היא מחבקת עמודים אתה לא רואה ?" פשוט מלמלתי " אני רוצה חיבוק , אל תעזוב אותי .."
הידיד הכי טוב שלי לקח אותי משם פשוט נפלתי לריצפה והוא היה מרים אותי .. ניקול החביאה תבקבוק שלנו בשיחים וחיפשה אותו שם אחרכך כי פחדה שתבוא משטרה ולא מצאה את הבקבוק .. האקס שלי של ה9 חודשים שלי הגיע אז הידיד שלי אמר לו שישמור עלי .. אני באמת לאזוכרת מה אמרתי לו בשביל לספר לכם אבל הקטעים שאני זוכרת אני יגיד .. שמתי את הראש שלי על הרגליים שלו הוא חיבק אותי וכולם אמרו לי " לינוי תרדי ממנו ישלו חברה " לא הקשבתי ופשוט ביקשתי ממנו סליחה שלא הצלחתי לאהוב אותו באמת ושאהבתי תילד של השנתיים .. " זה בסדר .. " הוא ענה וחיבק אותי .. מילמתי מילים על החבר שלי שאני לא אוהבת אותו ושהוא בגד בי עם מישהי ( כן הוא בגד בי במועדון עם האקסית שלו ) אחרכך ידיד שלי הגיעה וישב איתי על הספסל וחיבק אותי ואמר שאני חייבת להירגע .. לא הצלחתי לקום או לקלוט הייתי נופלת .. בדיוק ברגע הזה הילד שאהבתי שנתיים הגיעה הוא חייך אלי ואמר " מה קורה? " הסתכלתי עליו ופשוט התחלתי לבכות כמו שבחיים לא בכיתי ולצרוח ( אל תשאלו מה הלך שם ..קשה לתאר מה הרגשתי ) צעקתי עליו וקיללתי אותו .. תפסו אותי ולקחו אותי למדרגות רחוק ממנו .. הוא לא הבין מה הוא עשה… " לינוי תשלטי בעצמך ! את עושה לעצמך פאדיחות ! " צעקתי לניקול " הוא לא אוהב אותי כי אני גבוה , ואני לא בלונדה, ולמה היא כן ואני לא ?! " לא הפסקתי לצעוק אתזה .. הוא אהב מישהי שקוראים לה שירי היא הייתה גמדה בלונידנית עם עניים כחולות . ניסו להרגיע אותי ופשוט בכיתי שם ליטל הגיעה אלי ואמרה "מה ישלך!? " צרחתי עליה " אני לא רוצה להיות כמוך " .. ליטל התחילה לבכות וברחה משם ולא דיברה איתי .. ( לא באמת ידעתי מה אמרתי לה אני אפילו לא זוכרת אתזה . )
התיישבתי על הריצפה ופשוט בכיתי העיפו לי סטירות שאני יחזור לעצמי אבל לא עזר כלום פשוט בכיתי וביקשתי שהילד הזה יבוא .. הוא לא רצה הוא לא אהב אותי ועוד עשיתי לו בושות בסוף הוא בא .. הוא התיישב ליידי ורק התפלל לקום ושאני יעזוב אותו .. בסופו של דבר דיברנו בערך ( בכיתי והתלוננתי )
שלחתי הודעה לחבר שלי שאני ניפרדת ממנו ואני לא באמת אוהבת אותו ואני לא יכולה להיות איתו ולפגוע בו .. לא שהוא אהב אותי אבל בסדר..
חזרתי הביתה עם ניקול ..
"לינוי !!!!! " אמא שלי צרחה מהסלון .
" מילמתי ניקול אל תעזבי אותי אני יפול אסור שהיא תדע ששתיתי "
התקרבתי לאמא שלי וניקול תפסה אותי מאחורה ..
אמא שלי הסתכלה עלי והבינה כבר ..
" את חוטפת עונש. אני לוקחת לך את האייפון מחשב טלויזיה ואת הולכת שבת נעולה בבית ! " לא כלכך התייחסתי לזה רק רציתי לשים פיגמה ולישון . הכל הסתחרחר לי .
ניקול הייתה צריכה להחליף לי תבגדים כי לא הייתי במצב של לזוז הכל הסתחרר לי מילמלתי לה כמה שאני לא רוצה לשתות יותר בחיים. וזאת פעם אחרונה ( כולם הסכימו עםזה שאני לא ישתה יותר . כל ה30 איש שהיו שם ובאמת זאת הייתה פעם אחרונה ששתיתי .. )
הייתי מתגלגלת מהמיטה שלי לריצפה והיא הייתה מרימה אותי בחזרה .. קמתי בבוקר דבוקה למיטה רק רציתי להקיא עם סימנים כחולים על הרגליים מרוב שנפלתי ופצעים עם דם .. זאת הייתה הפעם האחרונה שלי שנגעתי בזה .
****** אני לא בעד עידוד אלכהול ! ואני לא מציעה לאפאחד לגעת בזה , לפחות לא בגיל הטיפש הזה ! זה משהו שאני הצטערתי עליו שנגעתי בו ולא הייתי שותה הרבה רק אולי 5 פעמים בכל החיים נגעתי בזה .. ילדים קטנים שקוראים אתזה שהם מתחת או בגיל שלי או קצת מעל תעשו בשכל .. אתם לא יודעים איזה השלכות ישלזה ולא תמיד ישלכם מישהו אחרי כמו ניקול שהייתה איתו ושמרה עלי ! **********
~סוף שנה הגיעה ואיתו התעודות ~
קמתי בבוקר וידעתי שזאת ההזדמנות שלי … התרגאנתי באתי לבצפר לקחתי תתעודה והייתי הכי מאושרת שיש כי השתפרתי !! המחנכת ראתה אותי מחייכת בפעם הראשונה חיוך כזה רחב ! סיפרתי לאמא שלי והיא היתה כלכך מאושרת!!
~אחרי כמה ימים ~
הגעתי לפנימיה למבחני קבלה ו … :O
~ההמשך יבוא זה היה ארוך מצטערת♥ >.<


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך