והשחר יעלה
פרק ראשון:
"די !!! צעקתי , היא התחילה ! " אמרה גל בשקט. "כנסי לחדר שלך ואל תצאי משם עד לארוחת הערב" גערה בי אמא . עשיתי כדבריה , מרוב יאוש . ידעתי שגל התחילה , אני לא אשמה . אבל שתקתי , לא רציתי להגיד את זה לאמא , כדי לא להצית את האש עוד יותר . לאחר מכן , הסתגרתי בחדרי כמה שעות טובות . "שחר חמודה , בואי לארוחת ערב ! " שמעתי את קולה של אמא , אך לא הגבתי . היא קראה לי בשנית "שחר ! האוכל מתקרר ! " לא היה לי תאבון , ירדתי למטה והסתכלתי על השולחן בתחושת מחנק . "למה את לא אוכלת ? " שאלה אותי אמא . "אין לי תאבון" אמרתי , זה היה שקר . בטני קרקרה , אך הפה נסגר , הוא סרב בתוקף לאכול , הרגשתי את זה .
אין דבר בלתי נסבל יותר מחוסר צדק ! חשבתי , כאשר אני נועצת מבט באופנים שעל השולחן .
בכל פעם מחדש אני נענשת , וגל , אפילו לא מתעצבנת , רק באה לאמא יפה ובשקט . "שחר חטפה לי את השלט" "שחר ! כנסי מיד לחדר שלך" "אבל אמא , היא חטפה לי ראשונה ! " "אני לא רוצה לשמוע ! היא אחותך הקטנה והיא לא תעשה לך דבר כזה ! " נכנסתי לחדר ונשכבתי על המיטה .
בגלל זה אני רוצה להיות שופטת , חשבתי , בכדי למנוע חוסר צדק שכזה . ברור לי שאי אפשר לשפוט אמא , שהענישה ילדה בת 14 על לא עוול בכפה , אך יש עוד כל כך הרבה מקרים גדולים וחמורים יותר . שפשוט לא היו צריכם לקרות !
תגובות (5)
אני לא הבנתי מה הולך כאן.
דבר ראשון, ממתי שמים אופניים על שולחן..?
דבר שני, היו עוד פרקים של זה?
העלתי עוד פרקים ….
וזה אפונים !!!! חח כולם מתבלבלים ..
חחח.. אני דווקא הבנתי שזה אפונים :) ומאוד אהבתי … אני גם אחות גדולה .. בעצם סנדוויץ' ואני מזה מכירה את המצב הזה .. חחח :)
חחח.. אני דווקא הבנתי שזה אפונים :) ומאוד אהבתי … אני גם אחות גדולה .. בעצם סנדוויץ' ואני מזה מכירה את המצב הזה .. חחח :)
חמוד!!!
תוכן התגובה: