והשחר יעלה-פרק 4
פרק רביעי:
בדרך הביתה ראיתי את ניר , ניר הוא ילד מהכיתה המקבילה . הוא נחמד כזה , החבר הכי טוב שלי. שנינו משחקים כדורסל ולפעמים אנחנו מדברים על משחקים . הוא ניגש אליי "שחר , אני צריך לדבר איתך " אמר .
"אין בעיה , דבר" "זה לא מתאים עכשיו , ניפגש ב-17:00 בגן הורדים" אמר זאת והלך לו לדרכו .
אני לא מכירה אותו אישית , חשבתי , מה הוא כבר יכול לומר ? הגעתי הביתה בשעה 15:00 , אף אחד לא היה בבית . חיממתי לי אוכל וראשי היה שקוע במחשבות . מה הוא כבר יכול לומר ?
את האמת , קצת התרגשתי , ניר היה החבר הכי טוב שלי . תמיד דיברתי איתו על הכל .
התלבשתי , והלכתי לגן . הגעתי בשעה 17:05 בערך , קיוויתי שניר שם עדיין ואם לומר את האמת , כל הדרך היו לי פרפרים בבטן . הבחנתי בו , הוא ישב שם , על הספסל . "היי , חשבתי שלא תבואי" אמר , משהו בקול שלו נשמע מוזר . התיישבתי , "נו , אז מה היה כל כך סודי שהזמנת אותי
הנה ?" הוא התיישר . השתררה דממה במשך דקה בערך . לא ידעתי מה להגיד . פתאום הוא התיישר ואמר:"אני לא יודע מה להגיד , או איך להגיד . אני פשוט אהיה ישיר-רוצה להיות חברה שלי?" "ואווווו !!!" אמרתי מיד , זו באמת הייתה הפתעה לא צפוייה כלל , לא ידעתי איך להגיב ואני חושבת שהוא נעלב מהתגובה במעט" . חשבתי לעצמי , למה לא ? ניר הוא באמת "אחלה" , אפשר לדבר איתו על הכל והוא כל כך בוגר , בדיוק הבחור בשבילי . ישרתי לעברו את המבט , הוא כל כך הסתקרן . "נו , אז מה את אומרת ?" "כן ." זאת הייתה תשובה חד משמעית . התחבקנו , וחזרתי הביתה .
תגובות (4)
חחחחחחחחחחחחחחחח וואו איזה חמודים תמשיכייי
תמשיכי!
אני כל כך רוצה לדעת מה יהיה איתם,
הייתי ממליצה לגמור פרק בקטע שיחזיק את הקוראים שירצו לקרוא את הפרק הבא ולאו דווקה בסיום עניין…
זה ממש יפה :) תמשיכי!
תודה רבה לכולם (:
אמבר ? אף פעם לא כתבתי סיפור עם פרקים אבל אני אקח לתשומת ליבי , תודה .