Wow_1
מקווה שתאהבו!! אני אשמח לקבל ביקורות ואם אהבתם בבקשה תגיבו אני רוצה לדעת אם להמשיך. אוהבת xoxo

התחלה חדשה~פרק 2

Wow_1 04/08/2015 930 צפיות 5 תגובות
מקווה שתאהבו!! אני אשמח לקבל ביקורות ואם אהבתם בבקשה תגיבו אני רוצה לדעת אם להמשיך. אוהבת xoxo

חודשיים לפני כן:
מייגן יצאה מהמכונית שלה ונעלה אותה, היא ראתה מזווית עיניה את לילי והיא רצה אליה בחיבוק,״היי מה קורה?״ שאלה לילי.
״מסיבה. הלילה. במועדון האהוב עלינו״ ענתה מייגן מחויכת. אך לילי לא הייתה כל כך שמחה מזה, זה לא שהיא לא אהבה מסיבות, פשוט כל פעם שהיא באה עם מייגן למסיבה מייגן נוטשת אותה והולכת להשתכר עם חבריה העבריינים ואז לילי צריכה לדאוג לה. ״איזה כיף!״ אמרה לילי באי התלהבות מורגשת.
מייגן שמה לב, ״אני מבטיחה לך שזה לא יהיה כמו פעם. ״אמרה מייגן בזמן שהן נכנסות לבית ספר. לילי הסכלה עליה במבט חושד ומייגן ניסתה להעלות פרצוף רציני על פנייה. ״נו? אז מה את אומרת?״ שאלה מייגן.
״טוב. אם אנחנו הולכות אנחנו צריכות שמלות״ אמרה לילי בהנחה שהפעם מייגן באמת תשתנה, ומייגן קפצה משמחה. ״זאת הלילי שאני אוהבת״ מייגן חיבקה אותה וניגשה ללוקר שלה.

מייגן הייתה על יירכיו של נייט, כך שכך רגל בצד אחד. הם התמזמזו במכוניתו, מייגן העבירה את ידה על גופו. נייט הצמיד אותה חזק אליו ומישש את ירכייה וקירב אותה אליו, והוזיז את שפתיו נגד שפתיה בחושניות.
מייגן ונייט היו זוג במשך כמה חודשים והקשר בינהם רק התחזק. הם היו הזוג המושלם בבית ספר. הוא היה שחקן פוטבול, הקוטורבאק והיא הייתה המעודדת הראשית. הם היו הזוג המלכותי. הוא שם את ידו על שולי חולצתה וניסתה להוריד אותה אך היא עצרה אותו. הם התנשקו שוב והוא ניסה שוב פעם להוריד את החולצה והיא הפסיקה אותו, ״דיי״ מייגן הורידה את ידו משולי חולצתה. ״חיכינו מספיק זמן״ הוא אמר בכוונה לשדל אותה. ״לא" ענתה בהחלטיות והוא התעצבן. הוא כל פעם עושה לה את זה וגורם לה להרגיש רע, חשבה לעצמה. האם זה דבר רע שהיא רוצה שהכל יהיה מושלם בפעם הראשונה ולא במושב האחורי של המכונית? לנייט לא היה חשק להתמזמז איתה יותר אז הוא הוריד אותה כמו כל פעם שהוא מתעצבן. מייגן הניחה את ידה על פניו של נייט והכריחה אותו להביט בה. ״היי, אני רוצה שזה יהיה איתך. אני פשוט רוצה שזה יהיה מושלם״. היא הביטה בו ובחנה אותו ועדיין הייתה תמצית של כעס בפניו. ״אני אוהבת אותך״
״אני אוהב אותך. ואני מוכן לחכות כמה זמן שתצטרכי״מייגן חייכה ונשקה לו על שפתיו. ״טוב אני צריכה לזוז להתארגן למסיבה״ היא פתחה את הדלת ויצאה מהרכב.
״נתראה שם״ היא שלחה לו נשיקה באוויר אך הוא היה נראה מודאג.

המוזיקה הייתה רועשת ומייגן ולילי רקדו במועדון- מייגן רקדה עם נייט ולילי רקדה עם ג׳ספר ולילי בדקה כל שנייה את מייגן ונייט. מייגן קרצה לה. לפתע הגיעה מלאני. מלאני היא אחת מהאנשים המפוקפקים שמייגן הייתה מסתובבת איתם, למלאני הייתה מן השפעה מוזרה כזאת על מייגן שגרם לה לעשות כמעט כל דבר. ״מייגן״ מלאני קראה לה. מייגן זיהתה אותה ולחשה לנייט שהיא תחזור עוד כמה דקות. ״מלאני, היי! מה את עושה פה?״ שאלה מייגן וניגשה אליה. הן התיישבו ליד הבר. ״שמעתי שאת מגיעה למסיבה. אז חשבתי לבקר. מלא זמן לא ראיתי אותך, היית חסרה.״ חייכה מלאני.
לילי נעצה מבט בהן ומייגן הבינה שהיא שוב פעם נוטשת את לילי. ״גם אני התגעגעתי. את יכולה לדבר איתי מאוחר יותר. פשוט הבטחתי ללילי שאני לא אנטוש אותה״
״אני עדיין לא מבינה למה את מסתובבת איתה״ מלאני מחתה, היא אף פעם לא חיבבה את לילי, זה היה הדדי בינהן.
מייגן נאנחה, ״היא חברה שלי.״
״וגם אני. אני בטוחה שהיא תוותר לך הפעם״ מייגן התלבטה. ״אוקיי״
״יופי כי יש לי בחור שיכול להשיג לנו את החומר שאנחנו אוהבות״ סמים, חשבה מייגן, אבל היא רצתה להשתנות. ״לא יכולה. חברים שלי חושבים שאני דיי מגזימה. ואני גם רוצה להשתנות״ זה יהיה קשה, חשבה מייגן, מלאני לא אהבה לקבל סירובים. ״מה את מקשיבה לפצועים האלו? תעשי מה שאת רוצה״ מייגן נשענה על השולחן וניסתה להתעלם מהשיכנועים שלה. ״מצטערת״
״יודעת מה? בואי נחגוג על השינוי הזה שלך״ מלאני נופפה בידה לברמן,״שני קולה בשבילנו״ מייגן הופתעה מהשינוי הפתאומי הזה. אך זרמה איתה. ״זה לא נייט?״ שאלה מלאני והצביעה על מישהו מסויים. מייגן הסתובבה כדי לבדוק אם זה נייט בזמן שמלאני הוסיפה סם מסויים למשקאות שלהן. היא לא אהבה את זה שמייגן סירבה לה.
״לא. זה לא נייט. נייט עם מאט״. השיבה מייגן. מלאני הרימה את המשקה שלה וכך גם מייגן. ״לחיי השינוי של מייגן!״ הן הקישו בין המשקאות ושתו. הטעם היה מוזר ומייגן חשדה בה אך העלימה עין והמשיכה לשתות. ולפני שמייגן הבינה מה היא עושה היא הייתה על הבר רוקדת לצלילי המוזיקה ומורידה את החולצה שלה ונשארת בחזייה וג׳ינס. והיא רקדה לצד מלאני והן צחקקו והקהל הריעה. מייגן הרגישה אנרגטית ולא חשבה בראש צלול. הסם הזה התפשט בדם שלה. נייט שם לב פתאום והוא רץ אליה והרים אותה משם. ״מייגן, מה עובר עלייך? את בסדר?״ אמר, בזמן שהוציא אותה מהמועדון מהדלת האחורית. הם הגיעו לסמטה חשוכה. ״יותר מדי בסדר״ היא ענתה בטשטוש. ״אני לוקח אותך הביתה״ נייט ציווה עליה ולקח את ידה.
״לא אין סיכוי. רק התחלתי להנות״ מייגן חייכה אליו וירדה ממנו. ״את על סמים?!״ הוא שאל אותה בכעס. ״נראה לך? אסור לי להיות שמחה? עכשו איפה ג׳יימס? הוא אמר שיבוא למסיבה היום״ הוא הביט בה בעצב. אחיה ג׳יימס, מת. הוא ידע שהיא מסוממת. ״את לא רצינית. בואי אני לוקח אותך לא משנה מה תגידי״ נייט לקח את ידה בכוח. מייגן ניסתה להשתחר. ״תעזוב אותי! אל תעמיד פנים שאתה לא מעדיף אותי ככה. אני משוחררת וחופשיה. ואני יודעת שאתה מאוד מאוד רוצה שאני גם אשאר ככה״ היא הניחה את ידיה מתחת לחולצתו והצמידה את שפתיה לשפתיו. ״מייגן זאת לא את..״ מייגן נישקה את צווארו והוא נכנע אליה והוא הצמיד אותה לקיר ונישק אותה בחוזקה. נייט אזר כוחות בשביל להפסיק את זה. ״ אני לוקח אותך הביתה״ מייגן ברחה ממנו וקראה למלאני ״אנחנו צריכות לזוז!״ צעקה. הן נכנסו למכונית של מייגן ומלאני ישבה במושב הנהג והתניעה את הרכב ונסעה אך היא הייתה מעורפלת ומסוממת. ומישהו עבר בכביש ומלאני ניסתה לעצור את הרכב אך הרכב פגע והתנגש בו בחוזקה. והוא נפל על הכביש. מייגן הוטחה קדימה ואיבדה את ההכרה אך מלאני הייתה במצב יותר טוב ממייגן, היא ניסת לקום ולהתאושש, היא פתחה את הדלת והעבירה את מייגן למושב הנהג, כך שיראה שמייגן עשתה את זה. מלאני ברחה מאזור התאונה כיוון שיש לה כבר תיק במשטרה והיא על תנאי.
לאחר דקות ספורת הגיעו המשטרה והאמבולנס. האמבולנס לקחו את מייגן ואת ההולך רגל לבית חולים. מייגן נשארה שם במשך חודשיים- להחלים ולהתאושש. ובנוגע להולך רגל, הוא כמעט מת אך הוא ניצל ועכשיו הוא נכה בגלל התאונה. מצאו אצל מייגן סמים בגוף וחקרו אותה ואת משפחתה, אך מייגן לא זכרה כלום מהלילה הזה. היא הייתה מסוממת. היא חשבה שהיא עשתה את התאונה ואין יום שעובר מבלי שהיא חושבת על הנכה המסכן הזה, רגשות האשם כרסמו בה. הוריה כעסו עליה ובגלל מעשה זה נקטו באמצעים אלו ושלחו אותה לפנימייה.

״אנחנו מחכים!״. הוריה צעקו מעבר לזיכרון של מייגן. מייגן ירדה עם המזוודות, מרגישה חסרת אונים, היא הניחה את המזוודות בתא המטען ונכנסה אל המכונית. מייגן נשענה על החלון וחיכתה שהסיוט הזה ייגמר. היא חשבה על האיש החסר מזל שהתנגש במכונית שלה והיא הרגישה רע. היא לא מתכוונת לספר לאף אחד מהפנימייה הזו. היא בחיים לא הולכת לסמוך על מישהו. היא נותרה לבדה. היא שאלה את הוריה איך קראו לפנימייה שהיא עוברת אליו. אבא השיב. ״פנימיית מריון״ ברגע שאמר את זה היא חשה צמרמורת, אחיה גם היה בפנימייה הזו. מייגן הביטה בחלון וראתה את השתקפותה- בחורה שחומה בעלת עיניים ירוקות ושיער חום, שחוששת מעתידה..


תגובות (5)

מהמם.. תמשיכי

04/08/2015 22:01

תודה! אני אשמח לדעת איזה דמויות אהבת או מה לשנות

04/08/2015 22:17

אהבתי דבר ראשון איך שאת מספרת את הסיפור, את כותבת בצורה מקצועית ועלילה מעניינת… אני נורא אהבתי… בקשר לדמויות, אני לא כל כך הספקתי להכיר אותן, אבל בטוחה שאוהב… :)

05/08/2015 22:42

אני מאוד שמחה שאהבת אבל אני בספק אם אני אמשיך את הסיפור וזה לא בגלל מחסום כתיבה או משהו זה פשוט לא נראה לי שיש קוראים (חוץ ממך) אז….נראה..ותודה על החוות דעת שלך !

08/08/2015 23:59

יש קוראים! אני מחכה להמשך!!!! ממש אהבתי את איך שאת כותבת, והעלילה ממש סוחפת! אז אני מחכה בקוצר רוח להמשך! :)

13/08/2015 20:15
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך