ליאמוש^^
זה לא היה ממש מושקע אני מודה , הפרק הבא יהיה מושקע ויפה. תגובות יתקבלו בברכה ♥

התאהבתי , לא בכוונה

ליאמוש^^ 11/02/2015 630 צפיות אין תגובות
זה לא היה ממש מושקע אני מודה , הפרק הבא יהיה מושקע ויפה. תגובות יתקבלו בברכה ♥

(סיפור בהמשך.. זה הולך להיות פרק מאווד ארוך)
__________________________________________
"איזה יום טוב זה היה.." מלמלתי לעצמי וזרקתי את התיק על המיטה.
הכל התחיל בבית ספר , יום הראשון ללימודים , חולצה לבנה וג'ינס קרעים קצר שחור.
שיער פזור חלק , מעט ביבייליס בסיומו..
תיק חדש , יומן וקלמר בפנים..
הכל היה טוב , מורה , בת 28 בערך נכנסה לכיתה , שיער חום ארוך , עיינים ירוקות עם מסרקה ועיפרון בעיינים , היא הייתה נראית נהדרת ויפה. "שלום , שמי אנה" חייכה המורה "אתם לא מכירים אותי .. אבל יש לכם עוד תלמיד שתצטרכו להכיר , לא רק אותי" היא המשיכה לחייך "דניאל , כנס לכיתה חמוד" היא אמרה. נכנס ילד עם שיער פרוע שטני ועיינים כחולות , רזה ובערך .. מטר 80. הוא חייך , היה לו ג'ינס ארוך כחול בהיר עם שני שרוכים לבנים לקשירה שאותם לא קשר , חולצה בצבע בורדו שכתוב עליה "boy" באנגלית בצבע צהוב , כובע בורדו הפוך ונעלי מוקסין כחולות. הסתכלתי על שיערי השטני שלא ממש הפריע לי , הוצאתי מראה במהירות והסתכלתי על האיפור הקל שעל פניי , באזור העיינים הבהירות שלי הייתה לי מסקרה ועיפרון שחור , שהיה נראה יפה עם העיינים בצבע התכלת הבהיר שלי , באזור הלחיים קצת סומק ורוד.
וזהו , אני לא ממש אוהבת איפור. "מחר אשנה לכולם מקומות , אני מצטערת , המנהלת המעצבנת הזו הכריחה אותי.." היא ציחקקה , לא היה מקום ריק בכיתה , רק שולחן אחד היה פנוי בתחילת הכיתה , אבל הוא היה עקום כי לא היה מקום "בואו .. בואו נצמיד את השולחן הזה לשל הילדה המתוקה שפה , ואתה תשב בו , לידה" חייכה. חייכתי גם "רק .. איך קוראים לך , חמודה ?" חייכה המורה וליטפה את שיערי "איזה נעים השיער שלך.." חייכה. "שני.." צחקקתי ועזרתי להם לגרור את השולחן , אני ישבתי ליד חברה שלי , דנה , ראו שהיא התאהבה בדניאל ההוא. "דנה , התאהבת בו ?" לחשתי לה בשיעור, כשדניאל לא שם לב. "כןן.." לחשה. "אני שומע הכל" מלמל ותקע בי רגל מתחת לשולחן. הוא חמוד.
המורה , אנה שמה לב לזה "אוקיי , דניאל , אתה לא מצחיק אף אחד.. וכן , אני צעירה אז אני נחמדה , לא כמו כל הקשישות שצורחות כאילו אין מחר , הייתה לי מורה כזאת.." צחקקה וכתבה על הלוח את שמה "יש לך כתב מהמם !" החמאתי לה והיא חייכה אליי "אני מחבבת אותך , שני" אמרה , היא זכרה את שמי..
"אז אני אלמד אתכם את המקצועות .. תנך , מתמטיקה והנדסה , שפה וזה כולל לשון , ספרות והבעה ואת המקצוע.. בואו נראה.. מדעים , מפתח הלב ושיעור חברה , אני לא חושבת שתשמחו אבל בגלל שאתם כיתה ט' , יהיה לכם אולי שיעור חינוך מיני , כן , גם אני נגעלתי מזה" אמרה "במקום איזה שיעור?" שאלתי אותה "פעם הבאה , כן זה מוזר אבל אצבע" צחקקה "במקום שיעור חברה , אני אכנס למנהלת עם.. שני , איתך ואדבר איתה שבכיתה ט' זה לא אמור להיות וששיעור חברה יותר חשוב" הוסיפה. "השנה מותר לכם , סליחה , לכן לבוא עם איפור" חייכה "ועם שיער פזור.." צחקקה והסתכלה עליי , היחידה עם פזור.
לא למדנו היום , רק עשינו כיף , בהפסקות הייתי עם דנה ודניאל ועוד כמה כמה חברות שלי , ידידים מהכיתה וזהו.
קבעתי שדנה תבוא אליי , ונגמר היום , ממש מהר. השבוע הולך לעבור מהר , אבל מה יהיה עוד חודש , שניהיה באמת בלימודים .. ?

חזרתי הביתה שמחה והוצאתי את הנייד , הוספתי את מספרו של דניאל שהיה כתוב על ידי , נזכרתי בזה שנישק אותי בלחי. חייכתי , היה לי סיפוק קטן.
רשמתי אותו "דניאל ♥" , כן , עם לב.
"דנה , את זוכרת לבוא אליי ? בחמש.." שלחתי לדנה מהר ונכנסתי הביתה , הכל היה מבולגן , אמא לא הייתה בבית , היה רק שממה , כל הבגדים , הדברים היו על הרצפה כאילו היה בבית הוריקן. זה היה נורא..
"מה ?" צרחתי והתקשרתי לדנה שתבוא מיד.
"דנה !" התקשרתי אליה וענתה. "בואי מיד לבית שלי.. פרצו אליי.." מלמלתי עם מעט דמעות של פחד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך