השמועה-עונה 2:פרק 2(בבקשה תקראו!!)
-נקודת המבט של נורי-
״בואי״ אמר לי רועי כדי שאני יבוא אחריו ויראה את המעודון הגדול שבתוך הפנמייה הזאתי ״בסדר״ עניתי לו באי-רצון. הוא התחיל ללכת לכיוון שביל העפר שהוביל אותנו לביתן ע-נ-ק-י!!!!!, ״תכירי המועדון״ רועי אמר לי ״וואו״ עניתי לו בזמן שהסתכלתי מופתעת בביתן הענקי ההוא לא הספקתי להסתכל עליו עוד מבחוץ כי כבר רציתי להיכנס פנימה ״אפשר להיכנס?!?!״ שאלתי את רועי הוא הנהן התקדם לדלת הוציא מכיסו מפתח ופתח את הדלת, כשהדלת נפתחה חלל ענקי נפתח לפניי מלא ספות וטלוויזיות וגם מחשבים המפוזרים בכל הביתן על אחת מהספות ישבה אחותו של רואי וחברה מאוד טובה שלי אדר היא הסתכלה אליי וצעקה ״בואי לפה!!״ רועי אמר לי ללכת אלייה ושהוא בכל מקרה רוצה ללכת לבדוק מה קורה עם חברו הטוב אלון הוא התרחק ונישק אותי באוויר.
התקרבתי לאט לאט לעבר אדר ״וואו השתינת״ אמרתי לה בהפתעה כשראיתי את השער הצבוע בצבע חום ״קצת…״ היא אמרה לי ״גם את..״ מיד הוסיפה למרות שידעתי שהיא לא באמת התכוונתי הרי לפני חודש בדיוק היא ראתה אותי עם אותו שער אסוף בולדני עניים חומות ״אני נראת אותו דבר אבל את….״ אמרתי לה את מה שהיה לי על הלב ״אני מקודם לא הייתי יפה ועכשיו אני כן, את תמיד היית יפה!!!״ היא אמרה לי פניי הסמיקו ״עגבנייה, את בסדר?!?!״ היא צחקה אליי ועל הצבע האדום שהיה על הפנים שלי ״מה חדש?!?!״ היא לא ביזבזה זמן וישר שאלה אותי ״שום שבר…״ עניתי לה אפילו שבליבי אני יודעת שיש המון חדש הרי אני בבית חדש והפרידה מההורים שלי היתה .שה עד כדי כך שלא יכולתי להפסיק לבכות למשך שעה שלמה, והרי יש לי חבר חדש שהוא במקרה אח של החברה הכי טובה שלי!!!!!, אז כנראה שיש משהוא חדש לא?!?!?
״טוב אני צריכה ללכת תלכי בנתיים לאח שלי…״ אדר קטעה את מחושבתיי חיבקה אותי והלכה.
אני החלטתי להישאר במקומי ולא ללכת לרועי אבל רועי בא אליי ביחד עם אלון ״היי״ אלון אמר לי ״שלום״ עניתי לו ״מה קורה, מתוקה שלי??״ שאלה אותי שיר שנכנסה לשיחה שלנו ״בסדר,מותק״ עניתי לה ׳איזה כיף מישהי שפויה!!!׳ חשבתי לעצמי שראיתי אותה ״את יכולים להשאיר אותנו לבד?״ שיר אמר לרועי ולאלון ללכת והם הלכו כמו בובות על חוט.
שיר התחילה לדבר ואמרה משהוא שהתחיל את כל ההרפתקה שלא רציתי להתחיל הפעם!!!!!
תגובות (12)
אהבתי המשך מהר.
חחח אני מחכה להרפתקה:)
תמשיך מהר!!!!!!!1
:)
איזה כיף שאתם אוהבים את זה<3
אני ישמיך עם יהיה פה עוד תגובה:-)
-N.K-
אוח.. זה לא העלה לי את התגובה ממקודם…
תמשיךך (:
עוד מעט אני ישמיך….
כי עכשיו אני כותב עוד פרק ל"שומרי הסוד":-)
-N.K-
עכשו אתה חייב להמשיך
ימשיך*
~הייתי חייב לתקןXD~
חחחח
אמשיך*
הייתי חייבת P: אחרי ארבע בגרויות בלשון, קשה לראות דברים כאלה.
WTF?????
בגריות???
בת כמה את????
-N.K-
חחחחחח אני בת 17 וחצי.. כיתה י'ב. עברתי לא מעט בגרויות.. אבל יש עוד הרבה לפני -_- עוד 11…..
עשיתי ארבע בגרויות בלשון- שתיים כמו שצריך, ושתיים מועד חורף לשיפור.
אההה אוקיי..XD