TalXLChocolate
חחח טוב אממ ,סיפור חדש XD
ממממ יש פה פרולוג לסיפור ,והסברים וכלזה ,
מקווה שתאהבו :)

השבעת האימה -התחלה&הסבר

TalXLChocolate 22/08/2011 486 צפיות 4 תגובות
חחח טוב אממ ,סיפור חדש XD
ממממ יש פה פרולוג לסיפור ,והסברים וכלזה ,
מקווה שתאהבו :)

שם:אֵיִרֵל
רקע משפחתי:בת אנוש? , נקבה ,נולדה בתאריך : המאה ה-20 חודש הירח השמיני ביום העשירי ,גיל :14 ושנים עשר ימים.
שניי הורים;
שמות: לא ידוע
אב: לא ידוע ,זכר ,נולד במאה ה-20 חודש הירח השמיני ביום התשיעי ,גיל:לא ידוע
אם: לא ידוע ,נקבה ,נולדה לא ידוע ,גיל: לא ידוע
שניי אחים;
שמות:
לִיבורָן,לא ידוע ,זכר, נולד במאה ה-20 חודש הירח הראשון ביום השלישי ,גיל:20
לא ידוע ,בן אנוש? ,זכר ,נולד במאה ה-20 חודש הירח השמיני ביום העשירי ,גיל:לא ידוע
רקע אישי:
השכלה:כיתה 9 ,בית ספר בוגרים לכשפות בסיסית ,היסטוריה מתקדמת ,הגנה עצמאית ,לחימה כללית ,הליכי התנהגות והליכי כלכלה ותקשורת.
תכונות:עקשנית ,מרדנית ,רגישה ,סבלנית ,עוזרת ,דואגת ,מלאת חיים ,נמרצת ,בעלת ביטחון עצמי
העדפות: גווני; סגול אדום ירוק אפור ,ספרים ומוזיקה על פני דיבור ומפגשים חברתיים ,ציור על פני סריגה ,סוסים על פני ארנבים ,וכלבים על פני חתולים ,סייף חרבות ולחימה כללית על פני מגן והגנה עצמאית ,כשפות על פני הליכי התנהגות והליכי כלכלה ותקשורת ,היסטוריה מקצועית על פני היסטוריה מתקדמת או בסיסית ,חברת בנים לוחמים כשפים ושתקנים על פני חברת בנות הגנתיות ודברניות ,חולצה ומכנס על פני חולצה וחצאית או שמלה לציבור .
יכולות: לא ידוע
מוצע: אצילה
משפחת מלוכה: לא ידוע

~~~בוקר~~~
השעה: 6 וחצי
מיקום: שער בית הספר
~~~~~~~~~

הרגשתי שאני שוכבת על משטח קשה ,ופתחתי את עיניי הייתי מול שער בית הספר .
~~~כמה מילים על בית הספר~~~
בית ספר עתיק ,אשר אותו מקיפה חומה עצומה ואדירה אשר בה כניסה אחת, השער שמתחבר לשביל גישה ,מימינו של השביל אשר מפריד בין החלקים נמצא משטח הדשא שמסתיים ביער המקיף את בית הספר ,ולשמאלו נמצא משטח חול ואבנים כאשר אגם עמוק נמצא במרכזו.
כאשר מגיעים לדלת בית הספר השביל מתפצל ,אחד לימין ואחד לשמאל ,מימין אחרי משטח הדשא והיער ,ישנה תהום עמוקה ומעליה משטחי אבן עצומות המרחפות באוויר כק"מ מעל ,ומשמאל אחרי משטח החול והאגם , ישנם עמודי אש אשר מרחפים באוויר.
בבית הספר ישנם כ24 מורים ,אשר מתחלקים 4 לכל מקצוע לימודי ,2 זכרים ו2 נקבות.
כמו כן ,ישנם חמישה ימי לימוד ,יום מנוחה ,ויום יציאה לעיר ומפגש עם בני המשפחה.
לבית הספר מתקבלים כל שנה 480 תלמידים ,כך שכל שנה מספר התלמידים הוא 1920 וכל שנה ישנם 480 תלמידים אשר הופכים למתלמדים ועוזבים לשירות אחת מארבעת העולמות אשר בחרו ללמוד בשנה ה10 שלהם.
בבית הספר לומדים ארבע שנים, את השנה ה-9 ,ה-10 ,ה-11 וה-12.
ישנם 24 כיתות לימוד(בהתאם למספר המורים) 6 בכל שכבה,ובכל כיתה ,80 תלמידים; 40 בנים ,40 בנות.
בשנה ה-9 ,הראשונה בבית הספר ,לומדים את כל המקצועות ,ואת כל העולמות ברמה בסיסית.
בשנה ה-10 ,השניה בבית הספר ,על כל תלמיד לבחור 1 מקצועות המתאימות לאחד מהיכולות שלו כאשר היסטוריה בסיסית והליכי התנהגות הם לא אחת מהבחירות אלא חובת למידה בהתאם למקצוע שבחר ,במחצית השנה התלמיד יוכל לערער על הבחירה ולשנות אותה ובכך ,לבחירתו, יוכל להוסיף מקצוע או לשנות את המקצוע אך ,עליו להיבחן כדי להראות כי הוא מתאים לבחירתו על אף שבמהלך הזמן למד רק את המקצוע שבחר בתחילה השנה.
בשנה ה-11 ,השנה השלישית בבית הספר , יעבור כל תלמיד לכל אחד מהעולמות למשך חודש ,ויתחיל ללמוד לפחות על שניי עולמות אפשריים לפי בחירתו אך בהתאם למקצוע או המקצועות אשר בחר ללמוד ,במשך שנת הלמידה ה-10.
בשנה ה-12 ,השנה הרביעית בבית הספר ,יתחילו ללמוד התלמידים מקצועות חדשים בנוסף לבחירותיהם.
הליכי האבירות ,הליכי המכשפים ,הליכי המגנים ,ו הליכי התיקשור והכלכלה ,בהתאם למקצועותיהם ועולם ההתלמדות אשר בחרו.
במהלך השנה יבחנו התלמידים על ידי מלמדים מעולמות האחרים ובסוף השנה ,לכל תלמיד יוצמד מלמד אשר יעביר איתו את ארבעת שנות ההתלמדות וילמד אותו את מהלכן.
לאחר מכן יתקיים נשף היפרדות המוקדש לתלמידי השנה הרביעית ,אך כל התלמידים ,מכל השכבות ,יוכלו להגיע עם בני/בנות זוגם.
תלמידי השנה השלישית יקיימו מופע או טקס לכבוד עזיבת התלמידים הבוגרים לשלב ההתלמדות ויברכו אותם בשם בית הספר.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נעמדתי ופתחתי את השער המוזהב ,לאחר מכן ראיתי את מנהל בית הספר מגיע לכיווני ,כשאר הגיע אליי הוא קד וכשאר התרומם אמר;"כמה נפלא שהגעת למבחנים ,כמעט וחששנו שלא תגיעי וניאלץ להתחיל לבחון עוד תלמידות כדי למלא את מקומך"בקול אדיש, הבטתי בפניו ,והתחלטתי ללכת על השביל לכיוון בית הספר ,חשתי בו הולך מאחורי והמשכתי להיתקדם לעבר בית הספר.


תגובות (4)

וואו את כותבת מושלם!!!!!!
פשוט מושלמות!!!
וכאן אני אשתוק פחות או יותר כי כל מילה יותר תגרע(כתבתי את זה נכון?)

22/08/2011 19:02

חחח טנקס ,נחמד שעוד מישהו מביע דעה על מה שאני כותבת חוץ מהחתול שלי(שממש אוהב לישון על המחברת שלי משום מה) ,וחוצמכמה חברות שלי (:
ואמממ אני חושבת XD
חחח אני לא כלכך טובה עם מילים ^^"

22/08/2011 19:21

יפה :) אהבתי את הסיפור :) וכמובן ש… תמשיכי!!!

22/08/2011 20:31

חחחח תודה ^^

22/08/2011 21:52
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך