sapir13
זה פשוט לא עלה לפניי..
(שימות המחשב)
אה (הוספה קטנה) מחר (כאילו, יום חמישי) אני לא יהיה בבית (פה/ איך שבא לכם) כל היום, יש לנו מסיבת סוף שנה, מקווה שהיה מוצלח כמו שנה שעברה D:

הנסיכה בעלת השם המיסתורי -פרק 49

sapir13 19/06/2013 664 צפיות 7 תגובות
זה פשוט לא עלה לפניי..
(שימות המחשב)
אה (הוספה קטנה) מחר (כאילו, יום חמישי) אני לא יהיה בבית (פה/ איך שבא לכם) כל היום, יש לנו מסיבת סוף שנה, מקווה שהיה מוצלח כמו שנה שעברה D:

"אנחנו נתראה שוב מתישהו אדוני. אל דאגה, אני יבוא לבקר אותך…"
מרי סיימה לארוז את התיק שלה ובפעם השנייה –בשבילה- היא לבשה שמלה אחרת, לא שמלת משרתת.
היא לא ראתה את רון כבר כמה ימים; מצד שני, היא לא היתה בטוחה שהוא ירצה לראות אותה בכלל, אחרי כל מה שקרה.
היא נפרדה מכולם, יצאה משערי הארמון והתחילה להתרחק. סוס קטן בצבע חום חלש הוקצה לה, כי הדרך ארוכה ברגל.
היא ליטפה את רעמתו הקטנה וחיככה את פניה בה., מתענגת על המגע הנעים. היא נזכרה שהיא היתה עושה זאת הרבה כשהיתה רוכבת מידי פעם עם רון.
"אני יקרא לך רוני, בסדר?" אמרה לסוס הקטן. צהלה קטנה נשמעה מצידו של הסוס. "קדימה, בוא נמשיך ללכת, וננסה בלי עצירות מרובות.
*
כולם ישנו, אבל הוא לא הפסיק לעבוד. הוא הרגיש שהוא קרוב לסיום . המלך יהיה גאה בהם הפעם.
הוא התקרב אל אחת הבנות ובדק מה מצבה. עדיין בתרדמת. הוא ניסה כבר שלושה שיקויים אך דבר לא עזר לו כרגע, הם עדיין לא התעוררו.
שון הוריד את המבחנה האחרונה מהשולחן. כל הקטע של הניסויים והכל זה לא הקטע שלו, הוא יותר פעולה בשטח, הפיצוצים והכל. הבנות היו בקטע של הניסויים.
"אתה חייב להירגע חבוב. אני יודע שאתה רוצה להעיר אותם אבל אתה חייב להירגע. אתה עוד תפוצץ את החדר פה בטעות." אמר פתאום קולו של ג'יימס שישב איפשהו בחדר.
"אתה עוד פה?" אמר לו שון מבלי להסתכל עליו. "לא אמרת שאתה הולך לאכול או משהו?" ג'יימס גיחך ופרש את ידיו לצדדים על הספה.שערו היה רטוב כך שסביר להניח שיצא מהמקלחת לפני זמן מה.
שון הסתכל על המבחנה שבידיו ונכנע. הוא החזיר אותה למקומה וכיבה את המערכת.
"נמאס לי!!! נמאס לי מכולכם!!!" צעק לפתע. צעקתו הפתיעה את ג'ייימס והוא לא הספיק לכסות את אוזניו וספג את הצעקה מקרוב.
"אחח, מה נסגר איתך גבר?! עוד שנייה והלכה לי האוזן!" אמר לו בכעס ושפשף את אוזנו. שון לא אמר מילה אלא רק יצא החוצה וטרח לטרוק את הדלת אחריו.
"מה נסגר אם כולם היום…?" מלמל לעצמו ג'יימס ונשכב על הספה. עושה את מה שעשה כל הזמן מאז המקרה.
יושן.

שון יצא לבחוץ. אולי הוא צריך להקשיב לג'יימס, מי יודע, אבל הוא רק רוצה לראות אותה, את שיין. לראות אותה שוב שמחה, מחייכת, לשמוע שוב את הקול שלה צוחק… קשה לו בלעדיה. היא היתה מה שהחזיק אותו שפוי, עכשיו מסתבר שהוא כבר לא. בכלל לא.
"תתאפס על עצמך שון, תחשוב מה יכול לעזור לך כרגע…" אמר לעצמו. אחרי כמה דקות של חשיבה הוא החליט שהוא יחזור לטירה. נכון שזה מסוכן קצת, אבל הוא חייב לחזור לשם, אולי הוא יצליח לקלוט שם כמה פיסות מידע שיעזרו לו.
כל דבר חיוני במצב הזה. המלחמה בפתח.
או שהיא כבר נפתחה…
הוא התחיל לצעוד חזרה, אבל הפעם בדרך שונה. הוא החליט לחזור דרך השביל שביער.
*
שקט היה ביניהם. שקט מלחיץ. ויליאם הסתכל על אמבר והיא השפילה את מבטה למטה.
"ל-למה את צריכה להיכנס לחדר של אימי ולקחת משם משהו? קופסא? מה יש בזה שזה חשוב לך?" שאל ויליאם. הוא החזיק את קולו, או לפחות ניסה. הוא לא רצה לצעוק עליה, אך היו מלא דברים שהיא הסתירה ממנו וזה פגע בו מעט. הוא לא אוהב שמסתירים ממנו סודות.
"י-יש שם משהו… אני- אני לא יודעת, אני יודעת רק שהבטחתי שאני יעשה את זה. " מלמלה בשקט. "אני ידע לזהות את הקופסא כשאני יראה אותה… אני שכחתי איך היא נראית…"
"אבל למה? למה את לא יכולה להגיד לי במפורש?" ניסה שוב. כשראה שהיא שותקת הוא נזכר לפתע במשהו.
היא שכחה את הזיכרון שלה. אולי זו הסיבה שהיא אמרה שהיא תדע בטח לזהות אותה אם תראה אותה. היא פשוט לא זוכרת יותר איך היא נראית.
הבטחת לעזור לה, תנסה לפחות לקיים את זה. אולי מציאת הקופסא הזאת תחזיר לה חלק מהזיכרון שלה… אל תשכח שיש את החתונה המטופשת הזאת באמצע. הוא ניסה לשלוט בעצמו ולא לחשוב יותר מידי. חשיבה מרובה מביאה לו כאב ראש, וזה הדבר האחרון שהוא זקוק לו עכשיו…
"אוקי, אני ייקח אותך לחדרה של אימי, אבל בתני אחד," הוסיף לפני שהבעת פניה תשתנה. "אני נכנס איתך. אני מצליח להבין קצת כמה זה חשוב לך אך אימי- אני מאוד אוהב אותה ואני לא נותן לכל אחד להיכנס לחדרה. לא מאז שאני מחזיק במפתח לחדר." הוא ידע שהידיעה הזו תגרום לה אושר והיא אכן שינתה את הבעת פניה. לטובה.
"תודה לך, הנסיך ויליאם. תודה לך." אמרה לו וחיבקה אותו.
הם הגיעו ליציאה מהיער, כל כך קרובים לארמון עד שיכלו ממש לראות אותו, ואז גילו הפתעה מחכה להם…


תגובות (7)

מושלם

19/06/2013 14:39

אהההההההההההה הפתעהההההה מה ההפתעה?!!!!?!?

19/06/2013 22:08

חיחי היא…..

לא אומרת עד הפרק הבא P: כשהיה פרק… אבל היא לא כזאת מפתיעה, בסך הכל יהיה איזה קרב קטן בין__ לבין__ בטעות…. (אולי, זה בעיקרון אמור להיות… (אם יהיה לי כוח לכתוב את זה.)
ותודה לכם (=

19/06/2013 22:18

סוף סןף,שנים חיכינו…
מזל שזה שווה את זה אחרת אני לא יודעת מה הייתי עושה…

19/06/2013 23:56

חיחי מזל P:
ות'אמת העלתי את הפרק אמתול בצהריים אבל כשהגעתי ראיתי שזה לא עלה O_O
ותודה :)

20/06/2013 11:54

טובב, אז עלתה לי ה"מוזה אני עוד רגע וגומרת את הפרק….

24/06/2013 09:52

נה נה נההה אני קוראת חדשההה
תמשיכי [?]

24/06/2013 09:53
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך