המשך הרומן אהבה בין הגלים פרק שישה עשר

בקי 13/10/2011 515 צפיות 2 תגובות

לאחר כברת דרך קצרה באוטו של דודיק הגיעו שלושתם לבסיס. הוא עצר סמוך לשער והיה ג'נטלמן כשהוא עוזר לפזית וחן לסחוב את מטלטליהן. כששלושתם הגיעו לחדרו של האלוף דודיק פתח את הדלת והכריז: "אבא הבאתי לך את שתי החיילות הכי יפות בחיל. "ומנין מצאת את שתיהן , לצערי רק מתחנת האוטובוס שאינה רחוקה מכאן. "אוקי תודה דודיק ועכשיו אני מבקש להתעדכן במצבה של אמך פזית " , היא מיד פרצה בבכי מרורים. האלוף קם מכיסאו וביקש מחן ומבנו שיואילו להשאיר אותו ואת פזית לבד.

שניהם יצאו מיד כמובן ודודיק מלא הקסם האישי פנה לחן עם החיוך ההורס ואמר לה: אני טס בעוד מספר שעות לחו"ל למשך חודש ימים. הבנתי שאת גם טסה אך לא לנתב"ג אלא לקורס קצינות, אז ראשית אני מאחל לך המון בהצלחה ושנית אני מבקש כי תואילי להקדיש לי שעה אחת מזמנך לשבת עמדי באיזה שהוא מקום ולגלות לך את רחשי לבי"?

"יש מצב" חן גמגמה "כן" הוא המשיך בחיוך המיוחד שלו ולאחר שליטף שניונת את לחייה יצא ממתחם הבסיס ודהר עם האוטו שלו לאי שם. "ואוו אלוהים, אנא השב לי את שיווי המשקל בטרם אתמוטט כאן ואנא תסביר לי בבקשה האם הייתי חייבת להתאהב בגבר המהמם הזה בטירוף" האם לא יכולתי להתאהב וזו אהבה ראשונה כידוע לך אלוהים, האם לא יכולתי להתאהב במישהו אחר אלא דווקא בו בבנו של האלוף בבנו של האלוף ירושלמי"???.

היא חשה שלחייה סמוקות והלב כהרגלו בזמנים כאלה חורג מפעילות רגילה אלא עובד שעות נוספות, היא הלכה לחדרה של יונית, לאחר שנקשה על הדלת נכנסה לחדר ויונית קיבלה אותה ב- "וואו אלוהים, חן , כמה השפיעה עליך לטובה הסופ"ש הארוך אצל הסבתא, מדהים, את פשוט נראית 10, "תודה יונית ואומר לך עוד משהו מרגע שהגעתי הביתה ועד הבקר לא יצאתי כלל החוצה" לא הייתי זקוקה לאיש זולת השהייה לצידה של סבתי שהכינה לי מטעמים ממעשה ידיה להתפאר ובכלל לחוש את ניחוח הבית אין דבר גדול זולתו.

"אני שמחה מאד ששבת אלינו בכוחות רעננים ובעוד זמן מה תגיעה ההסעה שלך ותסעי לקורס. "יש לי משהו חשוב לומר לך בהקשר הקורס כי לצערי ולצערו של האלוף, יתכן ולא תוכלי לקבל שום חופשה במהלך כל החדש אך יחד עם זאת תהיי סמוכה ובטוחה שהאלוף ירושלמי יעשה ככל יכולתו לבקש שישחררו אותך או לסופ"ש קצר או אפילו באמצע השבוע כשלילה אחד תשני בביתך".

תודה יונית וכמובן אודה גם באופן אישי לאיש שכולו יושר, נתינה וחיבוק וכמובן לא "חיבוק דב" ♥♥♥

המשך יבוא


תגובות (2)

אהבתי מאוד !!!

15/10/2011 01:20

בקר טוב אלישבעי

אהבתי מאד מאד את התגובה שלך תבורכי♥♥♥♥ ממני באהבה בקי ♥♥

15/10/2011 01:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך