בקי
היעלה על הדעת ששפי תעזוב את הארץ ? הזוי כזה דבר אך מי יודע כמה צריך להשקיע ולוותר בשביל אהבה מי יודע כמה ???????????????????????????

המשך הרומן "אהבה אסורה חלק י"א

בקי 06/10/2011 572 צפיות אין תגובות
היעלה על הדעת ששפי תעזוב את הארץ ? הזוי כזה דבר אך מי יודע כמה צריך להשקיע ולוותר בשביל אהבה מי יודע כמה ???????????????????????????

פרק י"א

שפי ורונן נהנו מאד מאד ראשית לכל מחברותם אחד כלפי השנייה וכמו כן גם נעמה לחיכם ארוחת הערב והמתוקים לפי בקשתה של שפי מרונן שימלא לה צלחת גדולההההההההההה של מתוקים. שניהם שוחחו ביניהם על מה שארע לרעייתו ז"ל של רונן ומאז 3 שנים הוא בפירוש הפסיק לחיות, תודה לאל שאני מתייצב מדי צהרים וערב להחליף את המוכרות הכל כך נאמנות שלי ואחת לכמה זה אני נותן להן יום חופשי ואזי אני כל היום בחנות.

והנה באותו אחה"צ שהייתי בחנות התמזל מזלי ופגשתי אשה מדהימה אשה שפשוט נעים לשרתה ועל כמה וכמה לסעוד ארוחת ערב אינטימית בחדר האוכל של המלון.

"רונן כמה זמן אתה מחזיק את החנות שלך,"? "אפשר לומר חמודה שלי שמרגע שהמלון שופץ ונפתח מחדש אני כאן, וזה אומר קרוב ל- 10 שנים אולי יותר" "רעייתי זיכרה לברכה הייתה באה יום יום לחנות ומפעילה את הקסם האישי הרב שהיה טמון בה והצליחה גם להביא נשים שלאו דווקא התארחו במלון אלא כמו שאומרים "מפה לאוזן" ויש לנו היום והכל בזכותה, לקוחות ותיקות שלא תקנינה בחנות אחרת ממש כלום כי הן מרוצות מהסחורה, מהשירות ויחד אתי מתגעגעת לרעייתי."

"אז את רוצה לומר שבמקרה נכנסתי לחנות כשאתה היית , יכולתי להכנס ולקנות מאחת המוכרות שלך נכון ?" "נכון אך אלוהים רצה אחרת הוא רצה שניפגש והנה אנחנו ביחד ואם את שואלת אותי? אני מאושר מכך. "שפי אני מציעה לך חברות שאולי תוביל ליותר במשך הזמן , את מרגישה משהו כלפי "?

אני מאד מאד מאד מחבבת אותך רונן היקר שלי ומקבלת באהבה את ההצעה שלך, אצטרך להיות פעמים רבות יותר במהלך השנה על קו – ישראל – טוסקנה . הוא נישק לידה בג'נטלמניות ומלמל : אני אוהב אותך שפי שלי אני רוצה לחיות לצידך , אני גם אטוס – טוסקנה ישראל לעיתים מאד קרובות ומי יודע אולי במהלך הזמן נחליט להתביית באחת הארצות איטליה – טוסקנה – ישראל תל אביב ????!

"שפי בואי נעשה סיבוב באוטו כדי שתתרשמי מפינת החמד המהממת שנקראת טוסקנה" אולי תחליטי לעבור לגור כאן " אולי" יש לך מחוייבות בישראל מבחינת ילדים ? "לא" אני אשה ערירית אך לא מרירה חחחח, ונראה לי שיהיה לי קשה מאד לעזוב את הארץ שלי ארץ זבת חלב ודבש" אך איך לומר לך הכל אפשרי" אולי לכמה חדשים בשנה ואתה תבוא כמה חדשים בדירה של פינת חמד שלי" ? אולי??

הם קמו ללכת ורונן חיבק את מתניה של האשה החטובה והיפהפייה שלצידו וידו המשיכה ללטף את לחייה פשוט _- זו נקראת אהבה ולא אסורה זו נקראת אהבה כנה, אהבה בין שני אנשים שהגורל הפגיש ביניהם – מזל טוב שפי ורונן והמון בהצלחה בהמשך הדרך ♥♥♥♥♥

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך