המשך "אהבה ראשונה פרק מ"ב
הגבר המבוגר שיש לצידה של זהר במטוס בדרך חזרתה הביתה מפריז, כשהיא ליוותה את יעלי לאוקספורד, לא הוציא את עיניו ממנה. היא קמה ממקומה, ניגשה לדיילת ושאלה באם יש אפשרות שתעביר אותה למושב אחר: "
קרה משהו לא נעים שאלה הדיילת ?
לא! ממש לא! אך הייתי מעדיפה לעבור מקום. הדיילת ביקשה מזהר שתמתין שנייה והיא עברה בין הנוסעים ולמזלה של זהר חזרה הדיילת שמחה מאד ואמרה יש לך מקום נהדר ליד אשה צעירה שמנמנת עכשיו.
הדיילת העבירה את כל מה שהיה שייך לזהר למושבה הנוכחי ואיחלה לה נסיעה טובה וכמובן אם יש לה בקשה נוספת היא יכולה לבקש ובשביל זה אני קיימת חייכה הדיילת. זהר התיישבה במושבה החדש ולא להאמין הגבר המבוגר ניגש אליה כשהוא מחייך, "
"למה עברת מקום"?
"אדוני היקר ניגשה אליו הדיילת אנא הואל בטובך לשבת במקומך, ולא להטריד את הנוסעים"
"סליחה האם הטרדתי אותך פנה אל זהר? היא העדיפה להסתובב לעבר החלון ולא ענתה לו כלל. בלית ברירה חזר "קזנובה" למקום מושבו, למורת רוחו ולשמחתה של זהר. הדיילת עברה בין הנוסעים עם שתייה חמה וכריכים וכשהגיעה למושבו של הגבר הקשיש "שאלה אותו:
"מה שלומך אדוני? אפשר להגיש לך קפה טעים או תה וכמה כריכונים שאני ממליצה מכל הלב.
"תודה רבה לך אינני רעב וגם אינני צמא, כשתסיימי את החלוקה אודה לך אם תואילי להביא לי כוס מים" הדיילת השאירה את העגלה במקום ומיהרה להביא לו כוס מים. "אתה בסדר אדוני"? "כן תודה רבה ושלף מאחד מכיסיו קופסא עם כדורים ולאחר שהוציא ממנה 2 כדורים הניח אותם על לשונו ולגם את כוס המים.
הדיילת לקחה חזרה את כוס המים והמשיכה בחלוקת הארוחה הקלה לנוסעים. כשהגיעה למושבה של זהר, "אמרה לה שהגבר שישבה לצידו ,ביקש כוס מים , נטל 2 כדורים ולא רצה לשתות או לאכול כלום.
"וואו אני מקווה שזה לא בגללי" הדיילת צחקה במלוא פיה "הוא כנראה הצטער שלא המשכת לשבת לצידו ואולי רצה לקבוע איתך איזה דייט בארץ ??!"
לפתע נשמע קולו של הקברניט הדורש בשלומם של הנוסעים ואמר שמחצית הדרך כבר מאחורינו ובעוד כשעתיים וחצי ננחת בנתב"ג ושוב הודה כי נסעו "עם אל-על נתיבי האוי נתיבי אויר לישראל". זהר חשה שוב נמנום קל והפעם הצליחה להרדם. היא לא האמינה האמינה כי ישנה למעלה משעתיים מאחר ששוב הקברניט פנה לנוסעים ואמר שבעוד מחצית השעה ננחת בנתב"ג. וואו חשבה זהר לעצמה ישנתי ממש שעתיים, אני מאד שמחה שאגיע הביתה לא עייפה.
ואכן המטוס הגיע ליעדו ונחת בשלום בנתב"ג. זהר מיהרה לקחת את כל חפציה והיתה בין היורדים הראשונים מהמטוס וכמובן הודתה לדיילת על הכל. זהר מיהרה לעבר חברת המוניות ומיד נכנסה למונית הראשונה שהיה תורה לנסוע , וביקשה להגיע לרמת אביב ג'. הנהג הניח את החפצים שלה בתא המיטען ונסע לכיוון רמת אביב ג'.
המשך יבוא
תגובות (0)