בקי
מעניין מה רוצה הגבר המבוגר מזהר היפהפייה? או שברור מה הוא רוצה? !!!!

המשך אהבה ראשונה פרק מ"א

בקי 13/09/2011 568 צפיות 6 תגובות
מעניין מה רוצה הגבר המבוגר מזהר היפהפייה? או שברור מה הוא רוצה? !!!!

בסביבות השעה 17.30 נפרדה זהר מבתה ונסעה לשדה התעופה.כרטיס הטיסה שלה היה בדלפק של דיילות הקרקע והיא ישבה והמתינה שהזמן יעבור. מחשבות שונות חלפו במוחה והיא הודתה מעמק הלב לזה שיושב במרומים על כל מה שנתן למשפחתה ולה.

בשעה 18.00 היא נכנסה למתחם של הדיוטופרי והחליטה להתפנק אך ברגע האחרון נמלכה בדעתה וחשבה שעדיף לפנק את יוני ואת אביבי. ליוני היא קנתה תיק עור למחשב הנייד שלו וכן 2 חולצות מעוצבות שיראו עליו מיליון דולר חייכה בינה לבין עצמה. לאביבי קנתה כמה חולצות מהממות, מכנסיים ואי אפשר בלי צעצוע אזי היא קנתה לה עגלה יפהפייה שתשכיב את הבובות שלה.

הנוסעים הורשו לאחר בדיקה קפדנית ארוכה ומתישה אך זהו כורח השעה,ובסופה הורשתה לעלות למטוס. הקברניט איחל לכולם טיסה נעימה וביקש לחגור את חגורות הבטיחות רק בעת ההמראה. המושב ליד זהר היה ריק והיא הניחה את המתנות עליו. כנראה שהעיפות גברה עליה והיא נמנמה עד שחשה כי מישהו מנסה להעירה. היא פקחה את עיניה וגבר בגיל העמידה התנצל בפניה אך זהו מקומו. זהר מיד פינתה את המושב והוא התיישב לידה.

זהר ניסתה להרדם שוב אך כבר לא הצליחה ושמה לב שהגבר המבוגר שהיה לבוש בהידור רב לא מוציא את עיניו ממנה. וכשראה שהיא ערה ניסה לפתח איתה שיחה.

"גבירתי לאן פנייך מועדות?

"לבעלי"

"את נשואה אני מבין" היא לא השיבה לו ובמקום לענות לו היא ניסתה לצלצל ליוני ולמזלה הקליטה הייתה תקינה והיא כל כך שמחה : "היי מאמי מה שלומך"

"היי זהר את כבר במטוס נכון ?

"כן נשמה שלי אני כבר במטוס ונתראה בבית בעוד כ-5 שעות התגעגעתי אליך "

"זהר הכל בסדר ?"כן ודאי " מה עם אביבי ? ": מצוין שנינו אוכלים ארוחת ערב" "בתיאבון " והנייד החל להשמיע רעשים כך שלא היה מנוס והיא סגרה אותו"

המשך יבוא


תגובות (6)

מזל טוב על 500 סיפורים!!

14/09/2011 07:02

מודה לך מאד אודלייה על הברכה החמה.

המשך יום קסום ♥♥♥♥♥
ממני בקי

14/09/2011 07:27

וואו! אולי שמת לב שאני לא בדיוק עוקבת אחרי כל הפרקים אבל כשאני קוראת פרק אני ממש רוצה להמשיך! את כותבת מאוד מעניין אבל אולי מתאים שפה קצת פחות גבוהה…
דוט

14/09/2011 11:17

היי דוט החביבה
תודה על התגובה הכל כך מחמיאה שלך, לגבי "השפה" תואילי להסביר לי כי לא הבנתי במדוייק "האם את מתכוונת שאכתוב בשפה פחות גבוהה או להיפך? אשמח אם תחזרי אלי ותואילי להסביר לי, אני מאד מאד קשובה לכל התגובות שלכן
ביי דוט ♥♥♥♥♥♥ ממני בקי

14/09/2011 11:50

ואו! וואו! וואו!
המשך! המשך! המשך!
(סליחה שאני חופרת, אני פשוט רוצה המשך)
יש לך כישרון :)

14/09/2011 13:03

ג'סיקב בחמודה

אשמח מאד מאד אם תמשיכי לחפור גם להבא ♥♥♥♥♥
באהבה בקי♥♥♥♥

15/09/2011 01:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך