rachel the killer
אהבתם? שנאתם? אני ממהרת לחוג אז אני מצטערת אם זה קצר ועלוב.

המרד, פרק שני!

rachel the killer 18/12/2013 594 צפיות 5 תגובות
אהבתם? שנאתם? אני ממהרת לחוג אז אני מצטערת אם זה קצר ועלוב.

עד הצהריים כל השוק השחור ידע שמארגנים מרד, משפילים את ראש העיר.
"אז, מה עושים?" שאלתי בסופו של דבר את פרננדו.
"אני חושב שעלינו להשתמש בכלי הנוח ביותר. הרשת האינסופית האלקטרונית של השליטים הגדולים וכל מי שחי בעיר הגדולה, אני יודע שלמנדי יש כלי מושלם כדי לצלם משהו משפיל מספיק." הוא אומר.
"אין אפילו צורך לצלם, יש לי צילום נהדר של התקף זעם שלו, זה כבר יעשה את העבודה." אני אומרת ומוציאה את המצלמה הישנה שלי מהכיס, משום מה אני תמיד סוחבת אותה איתי.
מנדי יוצאת מהמון האנשים והרוכלים ובודקת אותה בדקדוק, היא עוברת על מאגר התמונות הדל ומגיעה לקטעי הוידיאו המעטים, בעצם, יש רק קטע וידיאו אחד, התקף הזעם של אבא שלי שאנחנו צריכים.
מנדי שואלת אותנו אם זה מה שאנחנו רוצים ואז מקרינה לכל החברים שאיתנו במרד את ההתקף, אין אף אחד שלא צוחק כשאבא שלי מתחיל צעוק על אמא שלי לבשל את המרק מהר יותר כי הוא רעב, ואנשים רעבים יכולים להיות מרושעים מאוד אם הם רוצים!
ואז הוא מתחיל לאכול את המפה של השולחן, אחותי המסכנה, אנני, שלא מבינה לאן היא נכנסה, מביטה בו בהפתעה ואז מתחילה לבכות כשהוא מנסה לאכול את שתי הצמות שלה.
הכל נגמר כשאמא שלי מגישה את המרק ואבא שלי צולל לתוך הסיר, ההקרנה נגמרת.
"מעלים." אני אומרת.
"מעלים." מאשרים כולם עם דמעות צחוק בעיניים, ומנדי שולחת את הוידיאו לכל אדם בעל אמצעים בארץ.


תגובות (5)

זה בסדר גמור, יותר, המשך!

18/12/2013 10:46

אני עם פה פעור כרגע. הוא ממש משתגע כשהוא רעב, נכון? (בנימה מגחכת)

18/12/2013 10:48

תמשיכי זה נהדר! D:

18/12/2013 10:59

זה די הזוי אבל אדיר!!!!!!!
תמשיכי!

18/12/2013 11:11

כן הוא כן.

19/12/2013 07:44
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך