בקי
נתפלל שהפצוע האנוש יחזור להכרה הלוואי

המחלקה לטיפול נמרץ פרק שני

בקי 22/09/2011 502 צפיות תגובה אחת
נתפלל שהפצוע האנוש יחזור להכרה הלוואי

שי הודתה לחן על ארוחת הבקר שכיבדה אותה ,פרופסור רון עם רופאים נוספים שהתייצבו לעבודה ערכו את ביקור החולים הראשון ואליהם הצטרפה כמובן שי. היא השאירה את ארוחת הבקר על השולחן הסמוך ומיהרה להתייצב עם היומן הענק של המחלקה כדי לרשום את הערות הרופאים, הורותיהם בענין המשך טיפול וכו'. לפתע אחד המוניטורים החל לצפצף חזק מאד, וזה הסימן של אי ספיקת לב וזה הסימן לדום לב . כולם רצו לעבר המוניטור והוא היה של המאשופז האחרון שהגיע לפנות בקר ליחידה.

שי הביאה מיד את עגלת ההצלה ופרופסור רון החל מיד בהחייאה, הוא הניח על גופו של האיש את שני "המהגצים" אם אפשר לכנותם כך ובקול רם ביקש : עכשיו: , והרופאים עשו את מה שהוא ביקש, לאחר 3 פעמים של חזור ונשנה, חזר הקו המקובקב שכה פיללו , לחזרתו במוניטור של המטופל והצוות נשם לרווחה. שי רשמה מיד את אשר אמר פרופסור רון לעשות והיא התיישבה ליד "החולה שלה" והודתה לזה שיושב במרומים כי צלחה ידם להחזירו לחיים. שי רצה מיד למלא את הוראותיו של הפרופסור והוסיפה לקו הפתוח של החולה עוד תרופות כאלה ואחרות.

הביקור הראשון של הרופאים הסתיים ויש להודות אמר ד"ר נווה, יד ימינו של הפרופסור שכולם הולכים ומבריאים, והוא ביקש לתקן את אימרתו אפשר לומר, שכולם יציבים ולחלק קטן מהם בפרט אצל האשה הצעירה שכל הזמן יושב בעלה לצידה, מצבה ממש השתפר. חן הביאה פעם נוספת את ארוחת הבקר המיתולוגית לחברתה שי והאחרונה עם החיוך המקסים שלה, הודתה לה וחזרה לאכול ולשתות.

לפתע פתאום נכנסת אשה מבוהלת ועם צעקות שואלת האם בעלה כאן? שי קידמה אותה בברכה וביקשה ממנה להירגע ולאחר שהגישה לה כוס מים שאלה

"מי זה בעלך גבירתי"

"שמו של בעלי הוא תומר ומאז יממה שלמה לא שב הביתה.

" ולמה הגעת למחלקה שלנו מישהו כיוון אותך לכאן ", היכן היית לפני שהגעת לכאן, ?

הייתי בבית המעצר, הייתי במכון הפתולוגי מאחר וחברתי סיפרה לי שהיא שמעה על תאונה קשה מאד שארעה אמש" הגעתי לכאן. אוקיי גבירתי, אני אראה לך את התיק של המאושפז ולבטח תדעי באם הוא שייך לבעלך או לאו, שי הביאה את תיק הצד שהיה לצדי המיטה של החולה , ובעת שהיא מגישה לה אותו, נשמע זמזום חזק של המוניטור שליד הפצוע האנוש. שי רצה לעבר המוניטור ומיד הפרופסור רון וד"ר נווה עם מתמחים שהגיעו לעבודה כולם יחד צפו בפרופוסר רון כשהוא מנסה גם הפעם להשיב את הפצעו לחיים, לאחר 3 נסיונות, לשמחת כל הצוות הראה המוניטור קו מקובקב וזה אומר הצלחה של % 100 .

שי חזרה לעבר האשה אך היא לא מצאה אותה והיא , השאירה פתק שהתיק לא שייך לבעלה וחוץ מזה היא קיבלה הודעה טלפונית מבתה שבעלה חזר הביתה. יופי ," שמחה שי , לפחות הוא חי אך מה תהיה מנת חלקו לכשתגיעה אשתו הביתה" זאת לא נדע לעולם.

המשך יבוא


תגובות (1)

גם אני מקווה :)

23/09/2011 10:30
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך