בקי
התרגשות בלתי רגילה רון מצא היכן הוא מתגורר כמו כן וחשוב הרבה יותר איתר את בנו ניר, איזה מצב זה כשהוא נקרא בבית החולים ניר ובנו נקרא ניר, אוקיי נמתין ונראה כיצד תהיה המשך העלילה ????

המחלקה לטיפול נמרץ בפרק אחד עשר

בקי 26/09/2011 428 צפיות אין תגובות
התרגשות בלתי רגילה רון מצא היכן הוא מתגורר כמו כן וחשוב הרבה יותר איתר את בנו ניר, איזה מצב זה כשהוא נקרא בבית החולים ניר ובנו נקרא ניר, אוקיי נמתין ונראה כיצד תהיה המשך העלילה ????

רון חייג גם הוא לאחד ממספרי הטלפון שהיה על השולחן ולאחר ששאל : האם הגעתי למשפחת נאור ? הטלפון נשמט מידו "

פרופ' רון לקח מיד את השפורפרת ובקול עדין שאל מי מדבר בבקשה: "מדבר ניר נאור אני רוצה את אבא שלי" ודאי חמוד הוא מיד ימשיך לדבר איתך, הילד התחיל לבכות בהיסטרייה והפרופ' העביר את הטלפון לידי רון ואמר לו: דבר עם ניר הילד שלך"!♥♥♥♥♥ ניר, נשמה שלי מה שלומך חמוד של אבא, אני התגעגעתי אליך מאד ואתה יודע שאמא בשמים". "כן אני יודע שהיא בשמים וסבתא אמרה לי שאולי גם אתה בשמים"

"לא מתוק שלי אני לא בשמים ועוד מעט אבוא לחבק אותך חזק חזק, "תן לי בבקשה את סבתא" מאמי מדבר הבן שלך רון" "ישתבח האל רון שלי היכן היית לא ידעתי היכן לחפש אותך" הייתי עסוקה עם ניר כדי להרגיעו ולהשתדל שימשיך את החיים כרגיל במידת האפשר"

"מאמי אני מבקש שתאמרי לי מה שמך"? אז צדקתי כשחשבתי שאם אתה לא מת אזי לבטח הזכרון אבד לך".רון נשמה שלי שמי הלן נאור"" מאמי התחיל רון לבכות מאמי מה שלומך?" מאמי י יקירתי אהבתי, שלי , מאמי אני כל כך מצטער שהטלתי עלייך תיק כה כבד לשאת על כתפייך העדינות "מאמי ואיך ניר מתפקד "

" הוא ילד מקסים מיוחד במינו, כל בקר אני לוקחת אותו לגן חובה, בשנה הבאה הוא הולך לבית הספר רון שלי הילד שלך גדל מאד, מאמי ומי היה לוקח אותו קודם לגן" כמובן אתה" ו"היכן נמצא הגן ברח' אשתורי הפרחי , אתה זוכר את הרח' הזה"? "לא ממש אך לבטח אזכור אותו במהלך הזמן"

"רון , אנא ספר לי מהיכן אתה מדבר ומה קרה לך? " מאמי יש לי מזל בלתי רגיל, אני מדבר מביתו של פרופ' רון שהוא איש מהמם, בשטח הרפואה כמובן אך מבחינה אנושית אין גדול ממנו ומרעייתי המקסימה דליה."

"הפרופ' הזמין אותי לגור בביתו עד שזכרוני יאפשר לי למצוא היכן אני גר ? מאמי אני נפצעתי מאד מאד קשה והגעתי לבית החולים בתור פצוע אנוש, הגברת הראשונה שפגשתי הינה האחות הראשית הגב' שי יופיה תבונתה ובקיאותה בעבודתה חובק עולם, מד"א מצא אותי זרוק ברחוב ומיד פינה אותי לבית החולים למחלקה לטיפול נמרץ כפי שאמרתי לך והגב' שי השכילה לתת לי את הטיפול הראשוני כשבמקביל הזמינה את הרופא ממחלקת לב חזה,

"וכשקבלתי פעמיים דום לב, הם נתנו לו שוק חשמלי, מאמי , כשהייתי מחוץ לחיים, כלומר בעולם שכולו טוב, עכשיו כשאני מדבר איתך, אני נזכר שהכל היה לבן בלתי רגיל לבן ממש כשאפרת שלי מחזקת אותי כשהיא כמובן בין המלאכים הלבנים הזכים והטהורים ומחייכת את חיוכה שכה אהבתי וכנראה שגם אמרה לי תהיה חזק, "מאמי והוא התחיל לבכות בכי היסטרי, מאמי, "

הפרופ' לקח אות הטלפון ממנו ומיד הסביר למאמי , אמו של רון , מה עובר על רון ואני מצטער גבירתי שלא אוכל לאפשר לו להמשיך לשוחח עימך, אתה המלאך והגואל של בני, אתה תדע רק ימים יפים, שנים רבות של עשייה כפי שאתה עושה עד עתה",

"אדוני הפרופסור אתה יכול בבקשה להסיע את הבן שלי הביתה" "ודאי גבירתי" היכן אתם מתגוררים ? אנחנו גרים ברח' באזל פינת דיזנגוף הבית הראשון ברח' באזל בקומה ד' כמובן תעלו במעלית !!! גברתי היקרה ובן כמה הנכד שלך"? הוא בן 6 ובשנה הבאה ילך לבית הספר לכתה א' ואביו הנשמה שלי יקח אותו בע"ה.

אנו נצא לדרך בעוד כמחצית השעה ואני רוצה לשאול אותך האם תהיי מוכנה להכיר את האחות הראשית במחלקה שלי הגב' שי " ודאי ודאי פרופ' רון ואנא אני רוצה גם להכיר את רעייתך הגב' דליה" בסדר גמור גבירתי אנחנו נגיע אך "יש ליב קשה אליך, תכיני את ניר הצעיר שאביו ועוד כמה אורחים באים לבקר אתכם" "בסדר מאמי" "ודאי אדוני , הוא ישמח לראות שאביו לא בשמים כמו אמו ועל כך אני מודה לכולכם ולאל עליון ששעה לתפילותי.

הפרופ' רון , קם ממקום מושבו וגם מבחינתו הארוע לא היה קל, אך כאיש רפואה ותיק ידע כיצד להרגיע את עצמו וביקש מדליה שתחפש במזווה ממתקים כמה שיותר טוב אם אפשר וכל הזמן הזה ישבה שי מכונסת בתוך עצמה ודמעות בצבע זהב ניגרות מעיניה היפהפיות.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך