המדריך למתאהב המתחיל: פרק שני
"אני עדיין לא כל-כך מבין מה את עושה פה." אני אומר ומניח את התה מולה.
היא נראית כל-כך טבעית במקום הזה, כאילו היא תמיד הייתה פה, כאילו היא חלק מהמקום, וזה מוזר כי אני גר פה כבר כמה שנים, ואני עדיין לא מרגיש לגמרי בבית במקום הזה.
"כמו שאמרתי מקודם," היא אומרת, אצבעותיה רצות בשערה קולעות צמות הדוקות וארוכות.\" אבי שלח אותי לכאן." מפיה זה נשבע כל-כך פשוט, אך אני עדיין לא מבין, חשבתי שהסיפור שלי איתו נגמר, שהאלים לא יגלו בי עניין עוד.
"למה?" אני שואל, ועיניה חומקות מעיניי, אך אני כבר רגיל לאלים וילדיהם, אני יודע בדיוק איך לטפל בהם, פשוט צריך מעט סבלנות, דבר אשר חסר להם לחלוטין, מה שדי מצחיק משום שיש להם נצח, והם לא יכולים לשבת אפילו רגע אחד ולהתמקד במשהו אחד ויחיד, אך אני מניח שאני מבין אותם, יש יותר מידי אפשרויות, יותר מידי מקומות ואנשים, יותר מידי מהכול, מכדי להתמקד במשהו למשך יותר מידי זמן.
"לא יודעת," היא הודתה בסופו של דבר."היא פשוט אמר לי להגיע לפה ולעזור לך למצוא מישהי ראויה." היא משכה בכתפה, והשקט בינינו השתרר מחדש, היא הביטה בכוס התה שלה, ואני בהיתי מחוץ לחלון, שוקע במחשבות בלי להשים לב.
"אבל זה יהיה קל." היא אומרת לפתע וחיוך גדול על פניה, אלוהים היא נראית כל-כך תמימה וצעירה לפתע, אך איתם, לעולם אי-אפשר לדעת, הם יכולים להיות בני כמה מאות שנים או כמה אלפי שנים, בזמן שהם נראים כבני נוער רגילים.
"קל?" אני שואל בסופו של דבר, פשוט בשביל לא להשאיר אותה תלויה.
"כן," היא אומרת, והיא מאושרת מכך ששאלתי, בדיוק כמו ילדה קטנה."אתה יפה ונחמד, ובדיוק כל מה שבחורה יכולה לרצות." היא לא נשמעת כמו נערה רגילה אשר מגלה בי עניין, היא נשמע יותר כמו אומן שעוד יהיה גאה בעבודתו, אבל רק אחרי עוד קצת עבודה. מצד אחד, זה העליב אותי, כאילו היא לא רואה בי מספיק טוב בשבילה, אך מצד שני, זה גם משך אותי אליה, פשוט בגלל שרציתי לדעת איך זה יהיה להעביר את אצבעותיי בשערה, אך אני פשוט אדם כזה, ברגע שאומרים לי 'לא', אני חייב לשמוע 'כן', והריחוק הזה שלה, הוא כמו 'לא' אחד גדול.
"אני פוחד שתמצאי את זה מעט יותר קשה ממה שאת חושבת." אני אומר וחיוך ממזרי על פניי, נראה כי המוח שלי סוף-סוך הפשיר מקיפאונו, וכעת הוא החליט כי עליי להתנהג כמו אידיוט מושלם, אך למזלי, היא לא שמה לב לכך.
"אל תדאג," היא אומרת, וחיוך נחוש על פניה."אני אוהבת אתגרים."
תגובות (3)
וואיי איך התגעגעתי!!
כל כך הרבה זמן מאז שקראתי סיפורים שלך (וגם לא הייתי כאן ממש לאחרונה..)אבל אני עדיין מעריצה את הכתיבה שלך!
נשמע כמו סיפור ממש טוב, תמשיכי! =]
גם אני התגעגעתי אלייך, טוב שחזרת :)
תמשיכיי