הכוכב השני מימין – וישר עד הבוקר (1)
הכל התחיל בגלל בחור!!! כוסעמק!
אוקי, קודם כל קוראים לי מוניקה, היי. אני בת 22 ודי מכורה לעבודה שלי כמהנדסת אלקטרוניקה ואין לי ממש חיים חברתיים למרבה הפלא. חיי השתנו לגמרי לא בכוונה וקצת ברצון בעקבות בחור.
כן כן אתם בטח חושבים שזה בגלל שהתאהבתי במישהו אבל לצערי זה לא העניין, או לפחות לא בבחור הזה..
זה קרה ביום גשום בתחנת הרכבת ההגנה בתל אביב, אני יושבת לי בנחת בתחנה שאני מבחינה בבחור (שהוזכר) מתחיל לרוץ לאורך הרציף. אני עוקבת אחריו במבטי מנסה להבין את מעשיו. הוא החזיק מזוודה אדומה מוזרה לחלוטין כאילו הרגע הוציא אותה מהאדמה. כשחלף על פני ראיתי שבידו השני הוא החזיר שרשרת גדולה כזאת כמו של הראפרים האלה. מוזר. מבטו היה מפוקס אבל ראו שהוא פחד, כאילו רודפים אחריו. הקטע שלא היה אף אחד מאחוריו. מוזר. הוא הלך לקצה והמתין באי סובלנות לרכבת. גלגלתי את עייני וחשבתי עד כמה אני אוהבת את תל אביב, תמיד יש פה פריקים מגניבים.
אחרי כמה דקות הרכבת הגיע ועליתי עליה, שמתי לב שגם הבחור עלה. הוא לא היה מבוגר יותר ממני, ובמבט חוזר הוא נראה די טוב. ישבתי במרחק ממנו כי היי צריך לשמור מרחק מזרים. רציתי רק לחזור הביתה לאמבטיה ולספר שלי. תקעתי אוזניות לאוזני ושקעתי להרהורים..
"אווץ'" צווחתי!! לרגע הופתעתי כשהבחור המסתורי התיישב לידי.
"אני צריך שתקחי את זה ותקברי אותו איפשהו בעולם הזה!" הוא פלט במהירות.
"אמממ לא, אני לא יודעת מי אתה או.."
"אני מצטער אבל אני צריך שתעשי את זה! תודה על האכפתיות, שיהיה לך חיים טובים!" הוא לחץ לי את היד, הלך לחלון ניפץ אותו וקפץ!!
תגובות (0)