הים תמיד שקט- פרק 9

want to fly 04/02/2013 1158 צפיות אין תגובות

" אבא שלי נפטר בתאונת דרכים " אמרתי לירדן, " הוא היה נהג זהיר, אבל כמו שכולם יודעים, לסמוך על עצמך בכביש זה לא מספיק. איזה אידיוט אחד שיכור התנגש בו. הוא מת על המקום ".
" מתי זה קרה? " שאל אותי ירדן.
" לפני כמה שנים.. שנתיים אני חושבת ".
" אז זה עוד טרי לגמרי " הוא אמר.
" כן.. וואי אני לא מבינה למה הגענו לשיחה כזו כואבת ".
" אני מצטער שזה מה שקרה " הוא אמר.
" זה בסדר, באמת, פשוט לדבר על זה עכשיו זה קצת מוזר לי ".
" למה? " הוא שאל והסתכל לי עמוק אל תוך העיניים.
" כי אני כמעט ולא מכירה אותך, אני לא נפתחת לאנשים בכזו קלות ".
" באמת? דווקא את נראית אחת שלמרות הביישנות יכולה להתחבר לבנאדם בשנייה ".
" אולי זה מה שאני מקרינה כלפי חוץ. ת'כלס, כשהתקרבת, התחלתי לרעוד מפחד ".
" למה? מה חשבת שאני אעשה? ".
" להיות בנאדם ביישן זה אומר ש..אתה מפחד מדיבור עם אנשים, אתה יותר מסוגר עם עצמך ומסתכל על הרצפה, נמנע מלפתוח שיחות עם אנשים, נמנע מלדבר בכיתה. אם מישהו מתקרב, זה או כי הוא צריך משהו או כי הוא רוצה לדבר. אם אתה ילד חדש כל הפחדים שלך צפים בשבועות הראשונים. אתה לא יודע איך יקבלו אותך, לא יודע איך להתנהג, לא יודע איך ההתנהגות שלך תתפרש. אתה כאילו צריך לבנות את עצמך מאפס ".
" את באמת מרגישה ככה? ".
" כן.. אני לא יודעת אם טוב לי עכשיו, אבל אני לא מתלוננת ".
" אף פעם? ".
" לא " אמרתי בחיוך, " אני משתדלת שלא. בשביל מה להתלונן? צריך תמיד לראות את הטוב שבכל דבר ".
" אז מה הטוב שראית במוות של אבא שלך? ".
" אחד הדברים שלמדתי עם השנים, זה שאובדן בדר"כ זה דבר שמבגר אותך. בגלל האובדן של אבא שלי התבגרתי יותר מהר, הבנתי יותר מהחיים, התחלתי להבין את המציאות. בזכותו אני מי שאני עכשיו, ולא במובן הקלישאתי ".
" את כל כך מסקרנת אותי שזה מדהים " הוא אמר ושם את הראש שלו בין הידיים כלא מאמין.
" תודה " אמרתי בחיוך, " אני לא רגילה לשמוע כאלה מחמאות ".
שריקה באה מכיוון הילדים המקובלים. כנראה הם רצו שירדן יחזור לשם, כי כבר כמעט 20 דקות שהוא יושב איתי. הוא הסתכל עליהם בחיוך ועשה תנועה עם הידיים שלו שאומרות " עוד רגע ".
" את מי כבר יצא לך להכיר פה? " הוא שאל.
" גל, ליעד ואתה ".
" התחברת עם שלושה טייפים שונים של אנשים זה מדהים. גל השקטה והמיוחדת, ליעד זה שחייב לדעת הכל ומנסה להיות הכי חברותי שיש ואני ".
" ואתה מה? איך אתה מגדיר את עצמך? ".
" אני הוא זה שמבחוץ הוא חזק, ובפנים הוא שברירי ".
" איך זה שאני רואה את זה ההפך? " שאלתי אותו.
" את רואה אותי קודם כשברירי ואחר כך כחזק? " הוא שאל.
" כן. משהו בך הרבה יותר פגיע, ורגיש, מאשר מישהו שהוא אדיש לעולם ונגרר אחרי אחרים ".
" כל כך הרבה זמן חיפשתי מישהי כמוך, לא צבועה ומכוערת כמו השאר, מישהי שהיא יותר.. אני לא יודע אפילו איך לקרוא לזה ".
" אמיתית? " שאלתי.
" משהו כזה " הוא אמר והפרצוף שלו התקרב לשלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך