הים תמיד שקט- פרק 52

want to fly 27/03/2013 1065 צפיות 3 תגובות

" אני… " גמגמה הדר.
" לא נכון.. " אמרתי לה בפנים עצובות.
" איך את יודעת? " היא שאלה בתדהמה ועיניה החלו להוריד דמעות.
" יש לי מין כוח כזה, אני יכולה סוג של לקרוא מחשבות אם אני עוצמת עיניים ונוגעת ביד של מישהו. אנ יכולה להבין מה בנאדם רוצה להגיד לי בלי שהוא יצטרך לפתוח את הפה.. ".
" זה כל כך.. ".
" הדר מישהו יודע? ".
" יש בנאדם אחד שיודע ".
" ירדן " אמרתי.
" נכון.. אפילו להורים לא סיפרתי ".
" מתי זה קרה? ".
" לפני שנה, אולי קצת יותר ".
" עוד יש לך סיוטים מאותו רגע? הפרצוף של הבנאדם עולה לך בחלום? השנאה? הבריחה אחרי זה? ".
" קשה לי אפילו לדבר על זה.. ".
" רק תגידי לי אם מה שקלטתי נכון- הפנים של ירדן, משהו בפנים של ירדן, מזכיר לך את האיש שאנס אותך נכון? והעובדה שהפרצוף של הבנאדם הזה, שמזכיר לך כל כך הרבה רוע, פתאום אוהב אותך ומכבד אותך.. זה החיבור הנורא מהיר שלך עם ירדן? ".
" איך את עושה את זה? " היא אמרה לי בחצי חיוך.
" אז זה נכון.. " אמרתי.
" כן, הכל נכון. יש משהו בירדן שמזכיר לי את הבנאדם הנורא הזה, שעשה לי דבר שעליו אי אפשר לסלוח. אבל ירדן הוא ההפך ממנו, ולא רציתי לתת לו ללכת, עד שבאיזשהוא שלב הבנתי שאני עושה לו רע ולא מגיע לו לסבול ולהיות עם מישהי שהוא לא באמת אוהב ".
" כשהייתם ביחד, את וירדן, הצלחת לשכוח מהאונס? " שאלתי.
" אז הצלחתי.. אח"כ זה חזר לבוא בחלומות, כשהקשר ביני לבין ירדן התחיל להתערער ".
" הבנתי.. " אמרתי.
" את לא מבינה כמה זמן רציתי לדבר על זה עם מישהו.. תודה ".
" על מה? " אמרתי לה ומחיתי דמעה שיצאה לי מהעין, " הכל בסדר ".
" אל תבכי, זה בסדר, אני כבר עברתי את זה ".
" אני לא חושבת שאת עברת את זה.. " אמרתי לה בבכי, " לא שוכחים את זה, לעולם, זה טראומה של ילדות, זה ניצול.. זה כל הדברים שאני כל כך סולדת מהם ".
" בגלל זה כל כך קשה לך הא? חכי, קחי " היא אמרה לי והושיטה טישו מהתיק שלה.
" תודה " אמרתי לה בחיוך.
" אז מה את אומרת שצריך לעשות עכשיו? " היא שאלה אחרי שניגבתי את הדמעות בטישו.
" כל כמה זמן את ממשיכה לחשוב על זה? " שאלתי.
" מידי פעם, הרבה פחות מקודם ".
" זו הסיבה שהתנהגת כמו שהתנהגת? ".
" כלפייך לא, אבל כלפי אחרים זה פשוט איבוד של סמיכה על אנשים ".
" וכלפי למה? ".
" בגלל ירדן, זה ברור לא? " היא שאלה בחצי חיוך.
" מה פתאום השתנה? שהחלטת שאת לא רוצה לעשות לי יותר רע, אלא לנסות באמת להתחבר איתי? ".
" כששמעתי מה ירדן עשה לך, הכרטיס ביקור, וכשראיתי את התגובה שלו כשסיפרת לו שקרעת את כולם, וראיתי כמה הוא נשבר מזה, הבנתי שהקשר שלכם הרבה יותר עמוק מכל מה שאי פעם היה או יהיה לנו. וחוץ מזה, אם ירדן סומך עלייך במידה שהוא סומך עלייך, כנראה יש בך משהו מיוחד. לא ציפיתי להיתקל בך פה, אבל התכוונתי לעשות את השיחה הזו בימים הקרובים. להגיד לך סליחה על הכל, ולבקש ממך עזרה, עצה ושיחה ".
" ועכשיו מה? את מרוצה מהשיחה? " שאלתי בחיוך.
" זו אחת השיחות הכי אמיתיות שהיו לי בחיים ".
" את רוצה שאני אבוא איתך מחר לפסיכולוגית בית הספר? " שאלתי.
" מה היא תעזור? ".
" תוכלי לדבר איתה, אולי היא תיתן לך שיטות להירגע קצת, אולי זה סתם יתן לך עוד בנאדם לדבר איתו, אבל אחד שיש לו תואר לתת עצות לאחרים, שעבר ולמד, לא סתם כמוני ".
" את מרשה לי לישון על זה כמה זמן? ".
" כמה שתרצי, אני לא אלחץ " אמרתי בחיוך.
" תגידי יולי, אפשר לשאול אותך משהו? " היא אמרה אחרי שתיקה ובהייה שלי בים. באמצע הניסיונות שלי להסדיר את הנשימה.
" ברור, הכל ".
" את לא כועסת עליי, על כל מה שעשיתי? את לא צריכה לנקום או לשמור טינה? ".
" אני לא יכולה.. אני לא יכולה לכעוס על בנאדם כל כך הרבה זמן.. אני יכולה לסלוח בקלות, קלות מידי אפילו ".
" אמן והייתי קצת כמוך ".
" אל תחשבי על זה ככה, באמת לא.. את מיוחדת בדרך שלך ואין לך טעם לנסות להידמות לאחרים ".
" את חושבת שזה כבר מאוחר מידי? לנסות לשנות את הדרך שבה התנהגתי? ".
" זה אף פעם לא מאוחר מידי לשנות, פשוט צריך לקחת על עצמך את ההחלטה שאתה באמת רוצה בזה, ואז פשוט להתחיל. אם זה נכון זה יבוא מעצמו. זה יהיה תהליך קשה, אבל אני מוכנה לעזור לך לעבור אותו ".


תגובות (3)

אני כל כך אוהבת את יולי…
אני מרגישה הזדהות איתה…תמשיכי (=

27/03/2013 05:44

ליולי יש

27/03/2013 05:45

ליולי יש לב זהב!!!
תמשיכייי ❤

27/03/2013 05:47
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך