הים תמיד שקט- פרק 48
" הוא אמר מה?! " אמר לי ליעד בשוק.
" די די לא להיות בשוק כל כך, מי יודע איך הגוף שלף מגיב לזה.. ".
" אבל זה כל כך.. " אמר רועי.
" מוזר? שונה? מיוחד? מקסים? " אמרתי בחיוך.
" כן.. כולם ביחד, זה כל כך הזוי אבל ".
" אני מכירה את ירדן, לפחות אני חושבת שאני מכירה אותו. האמת שציפיתי לשמוע ממנו את המילים האלה. משהו לא הסתדר לי בדרך שבה הוא זרק אותי ובדרך שבה הוא התנהג אח"כ ".
" מה זה אומר עלינו? " שאל רועי.
" מה אתה חושב? " אמרתי לו, התקרבתי אליו ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים. " אני לא מתכוונת לחזור אחורה. אני מוכנה שירדן יהיה ידיד מאוד טוב שלי אבל אני לא מתכוונת לוותר על קשר שרק עכשיו התחיל ".
" זה בדיוק מה שרציתי לשמוע ".
" הוא בכה? " שאל ליעד עדיין מופתע.
" אין לך מושג עד כמה.. ".
" בחים שלי לא ראיתי אותו בוכה או מתפרק.. אני חייב לדבר איתו ".
" ומה תגיד לו? " שאל רועי.
" אני לא יודע.. אבל אני מכיר את ירדן מגיל צעיר, ואם משהו גורם לו להתפרק כנראה שזה משהו יותר רציני משאפשר לתפוס ".
" מה נעשה בקשר להדר? " שאלתי.
" את רוצה לעשות משהו? זה לא העסק שלנו " אמר ליעד.
" אני חושבת שזה מעבר למה שירדן יכול לעשות. אנחנו צריכים לגרום להדר לדבר עם פסיכולוג או משהו כזה, ליידע מישהו.. אני לא חושבת שירדן יוכל להחזיק יותר מידי זמן בקשר איתה והוא לא יכול לזרוק אותה כי הוא יודע לאן היא תדרדר במצב כזה ".
" ומה אם היא משקרת ורק עושה את עצמה? " שאל רועי, " הרי את מכירה את הדר. היא קצת רעה כזו, מי יודע אם היא לא תעשה דברים בשביל תשומת לב? אני באמת מרגיש קצת לא נעים שאני שופט מישהי שאני לא מכיר אבל ממה שהיא עושה לך, יכול להיות שהכל זה הצגה ".
" ואם זה הצגה? אז היא שחקנית ממש טובה. אבל אני יכולה לקלוט שמשהו עובר עליה ".
" איך לקלוט? בעיניים? " שאל רועי.
" לא סיפרת לו? " שאל אותי ליעד בפליאה.
" סיפרה לי מה? " שאל רועי.
" זה לא קשור אבל לא סיפרתי לו " אמרתי לליעד.
" סיפרת לי מה?! " רועי התחיל להתרגז.
" אחי תביא לה את היד שלך רגע ותחשוב על משהו " אמר ליעד. רועי הושיט לי את היד שלו בחיוך, אני חייכתי אליו חזרה ועצמתי עיניים. הצלחתי לקלוט כמה מילים, רק שלא הייתי בטוחה בהן. המשכתי להאזין וביקשתי מרועי שיחזור על אותן מילים שוב ושוב.
" אני מתה על השיר הזה " אמרתי לו בחיוך ושיחררתי את ידי מידו.
" מה? " הוא שאל בתדמה ועיניו נפתחו לרווחה.
" השיר ששרת לעצמך בראש- אני בסדר גמור, של הפיל הכחול? ".
" מה? איך? " הוא שאל.
" אני בעצמי לא יודעת, זה מין כוח כזה.. ככה הצלחתי לתקשר עם ליעד כשהוא שכב כמו צמח בבית החולים. הרגעתי אותו קצת ".
" אז גם לך יש כוח כזה? " הוא שאל את ליעד.
" אתה קולט מהר " אמרנו שנינו ביחד וצחקנו.
" ומה עושים עם זה? " הוא שאל, " אתם ממש קוראים מחשבות? ".
" כן אנחנו סוג קוראים מחשבות אבל עזבו אנחנו ממש עברנו נושא.. ".
" את לא יכולה להגיד שזה לא מעניין " אמר לי רועי בחיוך גדול.
" זה מעניין והכל אבל בדיוק התחלנו לדבר על משהו ".
" אנחנו צריכים לבדוק מי זו הדר באמת. אנחנו לא יכולים סתם ליפול עליה או משהו " אמר ליעד.
" ומה אם נקשר אותה לפסיכולוגית בית הספר? ".
" נראה לכם שהדר באמת תשב ותפתח את הלב שלה בקשר למשהו? היא לא תשים על זה.. " אמר ליעד והחל להרביץ לכדור הגומי עליו הוא ישב.
" אני באמת חושבת שאתה טועה.. אני חושבת שיש בהדר מישהי שהיא כל כך שבורה וחלשה אז היא מוצאת נחמה ברוע, בקשיחות.. תנו לי, אני אדבר עם הפסיכולוגית של בית הספר " אמרתי לשניהם והם הנהנו.
תגובות (3)
תמשיכי [=
תמשיכי :-)
תמשיכי :-)