הים תמיד שקט- פרק 42

want to fly 20/03/2013 1093 צפיות 3 תגובות

" מה הדבר הכי מוזר שיצא לך לעשות? " שאלתי את רועי.
" לא יודע.. אההה, פעם אחת הלכתי לישון עם חזייה ".
" רגע מה? " שאלתי אותו בצחוק.
" כן עזבי, סתם מסיבה של החבר'ה .. זה דווקא היה מזעזע. באמת שאין לי מושג איך אתן הבנות מסתדרות עם זה " הוא אמר ולגם לגימה מהקולה.
" לא ישנים עם חזייה, זה מסוכן " אמרתי לו בחיוך.
" מסוכן? " הוא שאל.
" כן מסוכן " אמרתי בחיוך והסתכלתי אל תוך עיניו. " כמה זמן אנחנו כבר ככה? " שאלתי.
" אני לא יודע.. המון, חכי אני אבדוק ". רועי בדק את השעה וראינו שעברו כבר שעתיים וחצי משנפגשנו. הזמן עבר כל כך מהר, לא רציתי שהפגישה הזו תיגמר. רועי הצליח להוציא אותי מכל המחשבות הרעות.
" את רוצה לספר לי מה קרה? " הוא שאל.
" בקשר למה? ".
" למה ליעד צלצל אליי ואמר לי ששווה לי להכיר ידידה שלו? ".
" אהה, הסיפור הזה ".
" שלא תביני לא נכון, הוא צדק לגמרי, באמת היה שווה לי להכיר אותך, אבל אני רק רוצה לדעת מה קרה ".
" היה לי חבר וזה נגמר, נגמר קצת בדרך לא משהו.. ".
" ממש חשבת שתחזיקו הרבה זמן ביחד הא? ".
" כן אבל זה לא היה רק זה. הוא באמת הבין אותי, וגם דיברנו על זה שלא נעזוב אחד את השני בחיים. באמת חשבתי שהוא קצת אמיתי, טיפה יותר מהשאר ".
" ומה גילית? שהוא בוגד עלוב? " הוא שאל בחיוך.
" משהו כזה.. אבל עדיין.. זו הייתה פרידה ראשונה וחבר ראשון, אז זה קשה ".
" וואו רגע מה? חבר ראשון? איך זה יכול להיות? ".
" מה זאת אומרת? ".
" סליחה שאני שוב מחמיא ואת שונאת את זה אבל איך לבחורה מדהימה כמוך זה היה הראשון? ".
" כי אני הבנאדם הכי ביישן שאני מכירה, כי לא עשיתי דברים כאלה קודם, כי אני מאלה שהיו יושבות עם עצמן בחלק האחורי של הכיתה ומתפללות שלא ידברו איתם ".
" ומה השתנה? ".
" קיבלתי אומץ בגללו, ובגלל ליעד, השתניתי כל כך.. ".
" אני לא מכיר אותך מלפני, אבל אני חושב שהשתנית לטובה. את מהאנשים היותר מעניינים שיצא לי להכיר אני חייב להגיד. אני יכול לשבת לדבר איתך שעות ולא ישעמם לי. את באמת מסקרנת אותי ".
חייכתי אליו. " ומה איתך? למה לך, ילד מקסים שכמוך, אין חברה? ".
" פשוט לא יצא.. הייתה לי עד לא מזמן, אבל היא נפרדה ממני בטענה שאין לנו זמן להיפגש בכלל ".
" היית עסוק? " שאלתי.
" למדתי המון.. אולי כל הזמן.. כי חשוב לי להשקיע וחשוב לי להצליח ".
" יש בך בכלל תכונות רעות? " שאלתי בצחוק.
" בטוח יש " הוא אמר, " אני יכול לחשוב על איזה שלוש ".
" באמת? לא עולה לי אף אחת בראש " אמרתי בחיוך גדול.
" חמודה " הוא אמר וצחק.
" באמת תודה " אמרתי לו, " על הכל ".
" שטויות יולי לא עשיתי כלום ".
" נו מה, כולם אוהבים להגיד שהם לא עשו כלום כשהם עושים מעל ומעבר? ".
" בואי תגידי לי מה בדיוק עשיתי " הוא צחק.
" עודדת, שימחת, ריגשת, דיברת, הוצאת מהבאסה.. יותר מזה? ".
" ואת עדיין בטוחה שאת לא רוצה שזה יגיע ליותר מזה? ".
" אני פשוט עוד לא בטוחה אם התגברתי על ירדן.. " אמרתי.
" אני לא אלחץ אותך, אני מבטיח. בשבילי גם להיות הידיד הכי טוב שלך ".
" הממממ " אמרתי.
" מה? " הוא שאל בצחוק.
" המשבצת הזו כבר תפוסה.. ליעד " אמרתי בחיוך.
" באמת שאני חייב לו כל כך " הוא אמר והסתכל עליי. " אני חייב להיות כנה איתך יולי. אם נמשיך לשבת פה עוד כמה דקות אני אתפתה לנשק אותך, אני לא שולט בזה " הוא אמר והשפיל את מבטו.
חשבתי עם עצמי. חשבתי מה אני צריכה לענות עכשיו. אני חושבת שהרגשתי הרגשה שלא הרגשתי הרבה זמן. הרגשה שאין לי מה להפסיד, שכבר את הנורא מכל עברתי. את הפרידה הכי קשה שאפשר לחשוב עליה עברתי. ובאמת שיש איזשהוא קסם באוויר ביני לבין רועי. ובכל זאת, לעמוד במילה שלי? להגיד לו כמו שאמרתי שאני לא בנויה לזה?
לקחתי את יד ימין שלי ונגעתי בלחי שמאל שלו. הוא הרים את מבטו אליי. " אז למה אתה לא עושה את זה? " שאלתי בחיוך. הוא חייך חזרה והתקרב אליי. השפתיים שלו היו כל כך חמות, והנשיקה הרגישה כל כך אמיתית וטובה. פתאום כל העצב יצא במגע אחד קטן. מגע שייחלתי לו בלי שידעתי שאני מייחלת לו.


תגובות (3)

וכוווווו ואווווו והווו ואו המשך

20/03/2013 13:52

האא איזה חמוד הוווווא!!!
הם מתאימים!
תמשיכייי!

20/03/2013 14:00

איזה חמודדד ^_^
אני עוד דקה וגומרת הכל!!
אמא, סיפור מעלףף

21/03/2013 15:01
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך