הים תמיד שקט- פרק 36

want to fly 09/03/2013 1069 צפיות תגובה אחת

כשנשמע הצלצול יצאתי מהכיתה והלכתי למקום הסודי שלי ושל ירדן. כשהגעתי לשם הוא עוד לא היה שם. אני התיישבתי לי בישיבה מזרחית ורק חשבתי מה ירדן הולך להגיד. ציפיתי שזה הולך להיות משהו לא טוב שקרה, לפי ההתנהגות שלו בבוקר, אבל ניסיתי טיפה להירגע כי אני לא אוהבת לחשוב על מחשבות רעות, זה בעיקר כואב לי.
" היי " הוא אמר כשהוא הגיע.
" מה קורה? " שאלתי.
" לא משהו.. " הוא אמר.
" מה קרה? " שאלתי וסובבתי את גופי אליו.
" אתמול בלילה אחרי שחזרתי הביתה, אחרי שהייתי אצלך, נשמעה דפיקה בדלת. אני הייתי בחדר אבל לא היה לי אכפת. סבתא שלי קראה לי למטה, כולה מחויכת, ואמרה לי ' יש לך אורחת '. ניגשתי אל הדלת וראיתי את הדר ".
" אני חושבת שאני יודעת את ההמשך.. " אמרתי.
" אני באמת לא התכוונתי.. באמת.. אני כל כך מצטער יולי ".
" זה בסדר.. " אמרתי לו וקמתי, " שטויות הכל בסדר " אמרתי לו אבל הלב שלי פעם בחוזקה. כמעט ורציתי לבכות, החזקתי את עצמי כדי לא לבכות.
" איך את לוקחת את זה כל כך בקלות? ".
" ברגשות לא שולטים.. אבל מה עכשיו? תנסה לשכוח? ".
" אני לא יכול.. " הוא נאנח.
" מה? " שאלתי בשוק והסתכלתי עליו מלמעלה.
" אם אמרנו משהו בתחילת הקשר זה שאני לעולם לא יפרד ממך, אז אני לא רוצה להיפרד ממך אבל אני רוצה להיות איתך כנה לגמרי. אחרי הנשיקה עם הדר כל הרגשות חזרו וצפו בי. פתאום הגעגוע למה שהיה לי עם הדר חזר.. שכחתי את כל הרוע שלה, התרכזתי בלנחם אותה. היא לא סתם באה אליי, היא הייתה צריכה מישהו לדבר איתו ".
" אז בחרת בה? " שאלתי בחיוך.
" למה את מחייכת? את שמחה לאבד אותי? ".
" אני לא חושבת שאני מאבדת אותך, אבל אני משחררת אותך למקום שיהיה לך בו יותר טוב. תמיד ישאר לך מקום פנוי אצלי בלב, כמה שזה קלישאתי להגיד ".
" את לא כועסת? זה הבנאדם שאת הכי שונאת לא? ".
"שאוהבת את מה שאני אוהבת.. ועושה הרבה בשביל הדברים שהיא רוצה, והיא זכתה " אמרתי וכבר לא יכולתי לעצור את הדמעות.
" לא לא, בבקשה.. אל תבכי " הוא אמר וקם, אבל אני במקום להקשיב כבר הסתובבתי והלכתי. רצתי ישר לשירותים כדי לשטוף פנים.
כשנרגעתי ונשמתי עמוק, חשבתי עם עצמי למה אני בוכה. הרי הגבתי בדיוק כמו שרציתי, אמרתי את הדברים ההפוכים למה שאני מרגישה, במקום לקלל הגבתי בקלות, ברגיעה- אז למה אני בוכה?
אני בוכה כי איבדתי את מי שהכי אהבתי, ועכשיו כבר לא אוכל להסתובב בבית הספר בהרגשה של מנוחה, אחפש אותו בעיניים, אחפש אותו איתה.


תגובות (1)

אז הוא עזב אותה?
אני לא מאמינה!!

21/03/2013 14:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך