הים תמיד שקט- פרק 35
התקרבתי אל ירדן ונישקתי אותו נשיקה ארוכה. נשיקה שהרחיקה ממני את כל הכאב ואת כל הפחד. נשיקה שאמרה לי שבסופו של דבר הכל יהיה בסדר. המגע הקטן הזה, הרגיע אותי.
" תקשיבי " הוא אמר אחרי שהשתחררנו, " לא נעים לי אבל אני ממש צריך לחזור הביתה. אני לא רוצה שידאגו לי יותר מידי ".
" אני מבינה, זה בסדר, במילא כבר מאוחר. יש לך איך לחזור? ".
" אני אסתדר, אני מבטיח. את תהיי בסדר? " הוא שאל.
" אני אנסה.. מקסימום אני ארים אלייך צלצול, זה לא כל כך מסובך ".
" אחלה מעולה, את מלווה אותי לדלת? " הוא שאל.
" כמובן " אמרתי בחיוך והלכנו שנינו לכיוון הדלת.
" אגב " הוא אמר אחרי שדלת הבית נפתחה, " כל מה שאמרתי זה באמת נכון, וזה באמת מה שאני מרגיש.. תחשבי מה לעשות עם הכוח הזה ורק תיידעי אותי, זה מסקרן " הוא אמר בחיוך גדול.
" מבטיחה " אמרתי בצחוק. הוא ניגש אליי ונתן לי עוד נשיקה קטנה על השפתיים.
" נתראה מחר " הוא אמר.
" אני אוהבת אותך " אמרתי בחיוך ענק.
" אוהב יותר, ביי יולי " הוא אמר, פנה לדרכו ואני סגרתי את דלת הבית.
למחרת בבוקר , הבוקר התחיל רגיל. התעוררתי והתארגנתי לבית הספר. כשהגעתי אליו שום דבר לא היה חדש. נכנסתי לכיתה ושמתי את התיק שלי במקום. לא ראיתי את ירדן. פתאום ראיתי את גל, ניגשתי אליה וביקשתי ממנה לבוא איתי רגע לחצר לשיחה. היא אמרה כמובן ושמחה לצאת לדבר איתי. סיפרתי לה את כל מה שקרה לליעד, היא לא האמינה.
" הוא בסדר? " היא שאלה בתדהמה.
" הוא יהיה בסדר.. אני חושבת שהוא יעבור את זה ".
"מישהו יודע.. משהו.. הודיעו למישהו? ".
" אני די בטוחה שההורים שלו דאגו לספר לבית הספר מה קרה ".
" איך זה קרה לו? ".
"אני לא הכי בטוחה.. תאונת אופנוע בגדול ".
" מי התקשר אלייך להגיד את זה? ".
" אני הייתי בים עם ירדן, ואמיר חבר של ליעד התקשר אליי ".
" הלכת לבית החולים אתמול? ".
" כמובן, הייתי חייבת לדעת מה שלום ליעד.. ".
" את צריכה משהו.. לא יודעת.. את נראית קצת או בשוק או ממש עצובה ".
" זה פשוט מזכיר לי סיפור ישן. אני ותאונות דרכים זה אפשר להגיד.. זה הדבר היחידי אולי שאני ממש לא יכולה להתמודד איתו, שקשה לי ממנו ".
" למה? ".
" בגלל כל הסיפור של אבא שלי, לא יצא לי לספר לך? ".
" אני לא רוצה לבוא אלייך בטענות, אבל מאז שאנחנו מכירות לא ממש הייתה לנו שיחה כל כך אמיתית על החיים " היא אמרה בחיוך, " העדפת לדבר עם ליעד וירדן, ואני גם מבינה את זה.. ".
" קודם כל אני מצטערת.. אבל לפעמים.. אהבה סוחפת אותך למקומות אחרים ".
" אני לא מכירה הרגשות כאלה " היא אמרה.
" אף פעם לא היה לך מישהו? " שאלתי.
" לא, עוד לא ".
" הייתי במקום שלך בדיוק בתחילת שנה, הקשר עם ירדן בא לי ב.. הפתעה גמורה ".
" כן, אבל אני מסתדרת את יודעת.. ".
" את רוצה לשמוע את הסיפור? " שאלתי.
" כן בטח ספרי " היא ביקשה.
" טוב אז ככה " אמרתי לה וסיפרתי את כל הסיפור של אבא שלי. היא הייתה עצובה, מאוד אפילו, ניסתה לנחם אותי ואני אמרתי לה בסדר, שכבר עברתי את זה. הצלצול נשמע באמצע השיחה שלנו, ואת כל הדרך לכיתה העברנו עדיין בשיחה. כשנכנסו לכיתה כבר ראיתי את ירדן יושב במקום שלו. הפנים שלו היו נורא עצובות, ביקשתי סליחה מגל ואמרתי לה שנמשיך את השיחה בהפסקה וניגשתי לירדן. לחשתי לו אם הכל בסדר והוא רק אמר שכן ונתן לי נשיקה בלחי. המורה נכנסה והשיעור התחיל. התיישבתי במקום שלי ליד גל והמשכנו להתכתב על המחברת שלה כל השיעור. אני גיליתי מלא פרטים עליה, ואני כמובן נפתחתי גם בפניה.
פתק הונח על השולחן שלי, פתחתי אותו. " אני צריך לספר לך משהו. תפגשי אותי במקום הסודי שאף אחד לא יודע על קיומו בהפסקה הראשונה, ירדן " היה כתוב בו.
' שינוי תוכנית: בהפסקה הראשונה יש לי שיחה עם ירדן ' כתבתי על המחברת של גל.
תגובות (1)
ץמשיכיייייי