הים תמיד שקט- פרק 26
" עוד לא יומיים עם ירדן וכבר את בוגדת בו? " פנתה אליי הדר.
" אנחנו בסך הכל ידידים טובים, תרגיעי " אמר ליעד.
" מי אתה שתאמר לי תרגיעי? ".
" מי את שתבואי עוד פעם לאיים על יולי? ".
" ומאיפה אתה יודע שזה מה שאני הולכת לעשות? ובכל מקרה, אני הדר פרג. פשוטו כמשמעו. לי מותר הכל, כולל הכל, ומהכל. וטון הדיבור שלך, לא באלי בטוב בכלל. אתה לא רוצה להיות מחוק מהמקום הטוב שאתה נמצא בו עכשיו חברתית לא? ".
" את לא מאיימת עליי " הוא אמר.
" מה שתגיד " היא אמרה, דחפה אותו ופנתה אליי.
" מה את עושה פה? " שאלתי.
" באתי לבקר, לא תיתני לי לעלות לראות את הבית שלך? " היא שאלה.
" לא דחוף לי " אמרתי.
" ממתי נהיית כזו רעה? אני חשבתי שאת הילדה הטובה של השכן ".
" מאז שאיזה ילדה באה ואיימה עליי תפסתי קצת אומץ וביטחון לעמוד מולה ולסרב ".
" ככה הא? ואני מבינה שלא תפסיקי להסתובב עם ירדן ".
" הוא חבר שלי, למה שאני אפסיק להסתובב איתו? ".
" חבר חבר? " היא שאלה.
" בדיוק ".
" ואת אוהבת אותו? ".
" נו ברור, הוא חבר שלי ".
" ומה אם אני אגיד לך שהוא עשה משהו שאת ממש לא תאהבי ".
" מצחיק. אני לא מאמינה למיהל ממה שאת אומרת. ובכל מקרה, אולי את הצלחת בעבר כשהיית עם ירדן לשנות אותו לרעה. נכון לעכשיו, הוא יודע איזה מפלצת את והוא יודע מה כן ומה לא לעשות ".
" מה ליעד בשבילך? " היא שאלה.
" ידיד טוב פלוס פלוס " אמרתי.
" אהמ סליחה אני כאן " הוא אמר בחיוך.
" אני יודעת " אמרה הדר, " וטוב שכך " היא אמרה, פנתה אל ליעד והחלה לנשק אותו. אני פשוט הסתכלתי עליה בסוג של חוסר אונים. לא הבנתי אם היא מנסה לשחק אותה חזקה, מנסה לגרום לי לקנא במשהו שבכלל לא יעורר בי כלום או מנסה לראות שהיא יכולה לכבוש כל אחד. ריחמתי עליה באותם רגעים. היא נראתה לי פתטית.
בהתחלה ראיתי שליעד נהנה מהדבר הזה שהודבק לו לשפתיים, אבל לאט לאט ראיתי כמה הוא רוצה להתרחק. לא לקח הרבה זמן וליעד השתחרר מהדר.
" וזה היה מה? " הוא שאל כשהוא מנגב עם ידו את השפתיים שלו.
" סתם נשיקה " אמרה הדר.
" לא מספיק יש לך טייפ של ילדה מרשעת, את רוצה להיות גם מנשקת וזורקת? ".
" אתם לא מבינים שלא יעניין אותי מה אתם תאמרו אני עדיין לא אשתנה ואני עדיין אמשיך לנקום על שירדן לא שלי? ".
" למה כל כך אכפת לך? " צרחתי עליה, " מה שהיה ביניכם היה ונגמר, חברים באים והולכים, לא הגיע הזמן שפשוט תמשיכי הלאה במקום להתעסק במלחמות שכבר מזמן הפסדת בהן? ".
" אולי פשוט כדאי שתפסיקי לנסות לרחם על עצמך או לקבת צומי מאחרים ופשוט תעברי לבנאדם הבא שיפול בפח שלך, לא חסרים כאלה. תעשי משהו שיעשה לך טוב לאגו במקום לרדת על אנשים תמימים ", אמר ליעד.
" היא הדבר הכי לא תמים שאני מכירה " אמרה הדר, " ועוד משהו. אני חושבת שהיא סתם משחקת אותה פחדנית בשביל לקבל את תשומת הלב הזאת. אני במקומך ליעד הייתי נזהרת ".
" אולי תלכי? " אמרתי.
" אני אלך, אבל מתוכננת לך שנה קשה יולי, רק חכי " היא אמרה.
" ומה אני יכולה לעשות כדי שהיא לא תהיה כזו? " שאלתי כשהיא פתחה את דלת מכוניתה.
" תני לי את ירדן " היא אמרה.
" ומה אם ירדן בחר מרצון לא להיות איתך יותר? " שמענו קול מאחורינו וצעדים שהולכים ומתגברים. ראיתי את ירדן מחזיק זר פרחים אבל מבטו היה כועס. הוא בא והתקרב אלינו.
תגובות (1)
תמשיכיייי