הים תמיד שקט- פרק 10
הזזתי מהר את הפנים שלי. " צריך לחזור לכיתה לא? " שאלתי ונעמדתי.
" יש לנו עוד 10 דקות, בואי, שבי ".
" לא…. " אמרתי בגמגום, " אני חושבת שאני אלך לכיתה ".
" אל תגידי לי שאת תתחמקי ממני עכשיו בגלל זה ".
" פשוט.. אני לא רוצה להיות רעה או משהו, אבל אפשר גם להיות חברים טובים בלי כל הקטע של… אתה יודע ".
" למה? את מפחדת מזה? " הוא שאל.
" עוד לא עברתי את זה.. ואני גם.. לא יודעת.. עכשיו לא רוצה ".
" רק אל תכעסי עליי, אני לא רוצה להפסיד אותך עכשיו ".
" אתה לא תפסיד אותי " אמרתי לו בחיוך וחזרתי להתיישב לידו, " גם אם עשית צעד, אני לא מאלה שפשוט יתעלמו לגמרי. אני פשוט לא בנויה לזה, בכלל.. זה לא אני ".
" אבל זה הגיל.. וזה רצונות, תשוקות, מלא דברים ".
" אני לא סומכת כל כך מהר על אנשים.. אני לא יכולה לחשוב שהכל יהיה טוב.. אולי אני אפגע? ".
" ואני רוצה לשאול אותך-מה אם תיפגעי? מה יקרה? ימות העולם? ".
"מאיפה אני יודעת? אף פעם לא העמדתי את עצמי בסיטואציה שאמרה שאולי אני אפגע ".
" את חוסמת מעצמך כל כך הרבה דברים " הוא אמר והוריד את הראש שלו והסתכל למטה.
" אני יודעת.. ".
" אני לא יכול לקבל את זה, אני מצטער. אני חייב לקחת אותך למקום שיש בו סיכון מסוים, שסוף סוף תרגישי איזה רגש של אדרנלין ופחד בו זמנית, אבל שכל כך תרצי לעשות את זה.. משהו שיוציא אותך רגע מהבועה הכל כך טובה שאת חיה בה ".
" תסתכל עליי שנייה " אמרתי לו וקירבתי את הפנים שלו לשלי. נישקתי אותו נשיקה קטנה ולא מוגזמת.
" וואו " הוא אמר.
"אני יכולה לקחת סיכונים, אתה רואה? אבל מה זה שווה את זה אם אתה לא מרגיש שום דבר? מצטערת אם שיחקתי פה ברגשות שלך אבל רציתי להוכיח לך משהו שאי אפשר להסביר אותו במילים. אני ממש מצטערת אם אתה מרגיש משהו כל כך חזק.. אבל כאילו אין דבר בעולם הזה שיוכיח לי שאני … פשוט תשכח .. אני אפילו לא יודעת מה אני אומרת ".
" אני עוד בשוק מזה שנישקת אותי, את בטוחה שלא עשית את זה אף פעם? ".
" תמיד ידעתי איך.. לא יודעת אפילו איך ידעתי.. אבל לא יצא לי לנסות גם כי לא רציתי ".
" אני רק רוצה לנשק עוד פעם.. ".
" בבקשה אל תרגיש ככה. במילא החברים שלך נטשו את האיזור שלהם לפני 5 דקות. אף אחד לא ראה אותנו אז אף אחד לא ידע. תשמור את זה לעצמך ורק תזכור שהוכחתי לך נקודה באישיות שלי. אני שמחה שאני מכירה אותך, אבל אני באמת רק רוצה להיות ידידה נורא טובה שלך. אפר להתחבק שעות, או לצחוק אחד עם השני, אבל את המגע הקטן זה של השפתיים אני פשוט לא רוצה ולא צריכה ".
" אני מקבל את זה, רק בשבילך. אני ממש שמח שבאת לפה יולי, את כל כך מיוחדת " הוא אמר ונתן לי חיבוק גדול.
תגובות (2)
אוומייגד סיפור מדהים ומסקרן ברמות תמשיכי !!!
היתה שגיאת כתיב קטנה (אפר=אפשר. עם ש')
אבל פרק טוב!!!!