אשמח לתגובות וביקורת :)

הילד- פרק 1

04/04/2015 619 צפיות 2 תגובות
אשמח לתגובות וביקורת :)

הוא גדל לבד ללא משפחה, אביו מת במלחמה הגדולה אמו מתה כשהוא היה צעיר, והוא היה בן יחיד.
אז איך הוא הסתדר לבד בחייו בוודאי אתם שואלים, הוא גר אצל השכנים ואיפה שהיה אפשר. הוא לא ידע את עברו, ולא ידע לאן הוא ממשיך, לעיתים קרובות אפילו את שמו הוא שכח.
דבר אחד הוא ידע :"שמור על המורשת." זה מה שאמרה אמו לפני מותה, הוא בקושי דיבר.
הוא בקושי אכל ושתה, האוכל והשתיה היו מצרך לא חשוב בחייו, ואם הוא הרגיש רעב אז הוא היה גונב משהו מהבית הקרוב או מהחנות הקרובה. לילה לילה הוא היה בורח אל היער וישן שם, מתפלל שהחיות לא יפצעו אותו, ואם חיה הייתה עוברת שם הוא היה מעמיד את עצמו כפני מת.
**************
השנה היה הילד הזה כבר מספיק גדול, ומשאלתו לשנה הזאת הייתה : למצוא את העבר שלו, מה שמו, ומה עשו הוריו. הוא זכר דבר אחד ממקום מגוריו וזה היה השלט שלפני היער בו היה רשום "יער הכלניות". הוא חזר לרחוב הראשי בו היה המון אנשים, הוא רצה לשאול אנשים, אבל בגלל לבושו הדל הוא החליט לשאול עגלון, כי העגלון תמיד ענו לאנשים, הוא חיפש עגלון, ומצא עגלון שהיה נראה כבן גילו, הוא חשב שהוא יהיה לו לעזר.
"שלום, תוכל להגיד לי היכן זה יער הכלניות?"
"אני יודע איפה זה, אך בתמורה לתשלום אוכל לספר לך, ובעוד תוספת אקח אותך לשם."
"אבל אין לי פרוטה." אמר הילד בלחישה.
"אז הסתלק מכאן!" צעק העגלון.
הילד המשיך לחפש עגלונים, ולאחר 10 עגלונים שהוא עבר מאחד לשני הוא מצא מישהו שהסכים לקחת אותו לשם. הילד היה שמח ולפתע…
המשך יבוא…


תגובות (2)

תיאורים כללים מדי, לטעמי
משהו שכתוב כמו תקציר ולא כמו פרק.
לפרט יותר, לתאר יותר, לעניין יותר.
ככה? זה פשוט משעמם. גם הרעיון הנדוש וגם התיאורים.

05/04/2015 19:19

    האמת זה צריך להיות יותר תקציר, הפרק הבא יותר מעניין.

    05/04/2015 19:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך