אשמח לתגובות וביקורות :)

הילד- פרק 2

05/04/2015 435 צפיות אין תגובות
אשמח לתגובות וביקורות :)

את השנה האחרונה חי הילד בהרבה חששות, הוא ידע שהעולם נמצא במשבר חמור, אך הוא לא שיער כמה חמור, עברו 13 שנה, והעיתונאות געשה מרוב אכזבה, אנשים היו צריכים למכור הכל, ממש באלגן אטומי היה במדינה, אך הילד לא התעניין בכל זה. הוא ידע שהוא צריך למצוא עגלון שיקח אותו "ליער הכלניות", וכך הוא עשה, הוא מצא עגלון וביחד הם נסעו. הנסיעה הייתה שקטה ובפני הילד הנסיעה ליער, היה הדבר הכי משמח אותו בחייו. "ילד, אכפת לך אם נעצור שנייה בצד אני צריך ללכת להתפנות?" שאל העגלון לפתע. הילד הנהן והעגלון הלך להתפנות.

הילד ישב וחיכה ולפתע שם לב כי העגלה שלו מתחילה לשקוע הוא היה בלחץ ולא ידע מה לעשות. לפתע צץ במוחו רעיון, הוא לקח סוס אחד שבקושי שקע, ואת שאר הסוסים הוא עזב למוות, כי הוא ידע שחייבים להגיע ליער, אך איך הוא יוכל לעבור דרך המסלול הביצתי? הילד החל לחזור אחורה ורצה לקחת איתו מורה דרך. את העגלון ואת המרכבה שנשארה תקועה עד היום לא מצאו, והילד לא חשב לחפש אותה…

לאחר שעתיים של דהירה רצופה חזר הילד אל הרחוב הראשי ואז הוא החל לצעוק: "מורה דרך יער הכלניות!" הילד חזר על כך כמעט שעה עד שאיש צעיר אמר לו: "אני יודע איך להגיע לשם, מה אתה צריך?" האיש הצעיר היה גבוה עם עיניים בהירות, ולבוש סחבות. "אני צריך להגיע לשם, אל תשאל הרבה." הילד ענה לו. "אוקי, מה אקבל בתמורה?" שאל האיש. "את הסוס." אמר הילד, שידע שזה יהיה ממונו היחיד שיישיג בכל חייו. "בסדר." ענה האיש.
הם החלו לדהור דרך הביצה, הפעם הם ידעו שאין לעבור שם אלא דרך , הדרך העוקפת את השביל. ולפתע הילד שמע מישהו צורח "הילד הזה! ברח צריך להרוג אותו! הצילו!!!!"
הילד התפלל שמורה הדרך לא שם לב לצרחות שנשמעו, וכך היה כעבור שעה של רחיבה, הגיעו הצוות אל יער הכלניות, המקום היה נראה שומם היו בו בקושי חמישה בתים, והיער שעמד שם לא היה "יער כלניות", אלא יותר שממה.
הילד עזב את מורה הדרך והחל ללכת לבית שעמד בפינה ליד היער, מורה הדרך לא שאל הרבה והלך.
המשך יבוא….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך