הייתי שונה פרק 20 חלק א'
עברו כמעט חודשיים מאז שהגעתי לאמריקה.
אלין היא החברה הכי טובה שלי.
היא וג'ונתן,שהוא ידיד טוב שלי,חברים.
ודניאל הוא הידיד הכי טוב שלי,למרות שהוא לומד בפנימיה מחוץ לפלורידה,אבל כל סוף שבוע הוא בבית אז יוצא לנו להיפגש כמעט כל שבוע,לפחות פעם אחת.
אנחנו נוסעים לים היום,יום ראשון,יום חופש,הקיץ התחיל,ולי אסור להיכנס.(בעיות פרטיות).
אני יושבת בבית בשמלת בחוף הפרחונית טורקיז,שמגיע לי עד לברך.
פתאום הנייד שלי מצלצל,על הצג רשום "ג'ון",הכינוי שאני ואלין הדבקנו לג'ונתן.
"הלו ג'ון"אני עונה בעליצות.
"היי אם,אנחנו למטה,בא לך לרדת?"הוא שאל.
"אני באה"אמרתי,לקחתי את התיק ודילגתי במדרגות עד לאוטו של ג'ון.
"שלום אנשים"אמרתי באנרגיות יתר.
"שלום אישה,שצריכה לשחרר אנרגיות"דניאל אמר וחיבק אותי.
"אתה לא צריך ללכת לפנימיה היום?"שאלתי והחזרתי לו חיבוק.
"העיקר שאת שמחה שאני פה"אמר בציניות "אבל אני חוזר רק מחר"הוסיף בחיוך.
פתאום הצילצול המוכר שלי,השיר "mirorr" של ג'סטין טיברלייק.
הצג הראה "מאיוש".
"היי מאי,מה המצב?"עניתי בקפיציות יתר.
"מיכ,אני חייבת אותך רצינית"היא אמרה ואני התעשטתי.
"מה קרה?"שאלתי,חוששת מהתשובה.
"זה עומר"היא התחילה לספר "הוא לא יוצא כבר שלושה ימים מהחדר,מיכ תבטיחי לי שאת לא כועסת על עומר אחרי מה שאני מספרת לך"היא אמרה ואני נלחצתי יותר.
"לא כועסת"הבטחתי.
"טוב" היא אמרה ולקחה אוויר "אחרי שטסת הילה הבינה שאין אף אחד בצד שלה,היא חיפשה דרכים לפגוע בך,והיא מצאה,עומר,לפני שלושה ימים המורה הכריזה שיש עבודה בזוגות,היא שיבצה את הילה ועומר ביחד,באותו יום הילה באה לעומר "לעשות את העבודה",לפי מה שהוא הסכים להגיד,היא פשוט נישקה אותו,הוא דחף אותה מעליו וצרח עליה לצאת מהחדר שלו,מאז הוא לא מסכים לצאת מהחדר,מאור(אח של עומר) התקשר אלי וביקש ממני להגיד לך שתדברי עם עומר ותסבירי לו שאת מבינה וסולחת"היא חתמה.
הרגשתי את הדמעה זולגת על הלחי שלי,דמעת שמחה,על החבר הנאמן שלי גם אם הלכתי לשנה שלה הוא נשאר נאמן אלי.
"אני אדבר איתו עכשיו"אמרתי לה.
"יופי,תודה,ביי"היא אמרה.
"ביי"אמרתי גם אני וניתקתי.
תגובות (1)
:)