Music????
פרק קצר אבל מותח???????? תגיבו

הייתי שונה????פרק 8

Music???? 23/01/2016 472 צפיות 3 תגובות
פרק קצר אבל מותח???????? תגיבו

הייתי שונה????-פרק יא׳ שעומר וטום נפגשו.
אחרי בית ספר טום אמר לי שהוא יכול להסיע אותי עם המכונית שלו לעומר,אמרתי לו תודה ושהוא ועומר יסתדרו מצויין.
הנסיעה עברה בשתיקה.
הגענו לבית של עומ,דפקתי על הדלת ואמא שלו פתחה לנו ״שלום מיכלוש,עומר למעלה בחדר שלו״היא אמרה ״תודה״החזרתי וטום עזר לי לעלות במדרגות.
דפקתי על הדלת של החדר שלו ״פתוח!״ הוא צעק,פתחתי את הדלת וקפצתי אליו הכי מהר שיכולתי,התיישבתי לידו וחיבקתי אותו חיבוק מוחץ ״מיכל אני צריך לנשום״עומר אמר בציניות.
״אתה מצחיק שאתה חולה״אמרתי בזיזול. ״עומר תכיר זה טום,טום זה עומר״עשיתי הכרות קצרה ביניהם,
״היי גבר,מה קורה?״ עומר שאל.
״בסדר,רפואה שלמה״ טום ענה והם דיברו כאילו הם חברים כבר ממזמן.
שהם דיברו היתקשרתי לאורן וביקשתי ממנו לבוא גם כי עומר חולה.
אחרי עשר דקות אורן היה שם,נתתי לו חיבוק, עשיתי הכירות בינו לבין טום ואחרי שניה הם כבר היתוכחו איזה קבוצת כדורגל יותר טובה.
שיעמום!!
״מאי בואי לעומר ותצילי אותי הם מדברים פה על כדורגל ואין לי כוח ללכת הביתה״ שלחתי הודעה למאי.
״בסדר,אני באה להציל אותך????״ היא ענתה. ובאמת,אחרי חמש דקות ,היא הייתה שם.
היא נתנה לאורן נשיקה,לעומר חיבוק ונופפה לשלום לטום,שבינתיים גם ביניהם עשיתי הכירות קצרה.
הבנים דיברו ואני ומאי דיברנו.
פתאום טום קם ואמר שהוא חייב לזוז והיה כיף,כולנו אמרנו לו ביי וחזרנו לדיבורים.
אחרי כמה זמן,מאי גם הייתה צריכה ללכת
ואני ואורן נשארנו עם עומר ועשינו צחוקים. בסופו של דבר,גם אני ואורן היינו צריכים ללכת,אמרתי לעומר ביי ונתתי לו נשיקה על הלחי והלכתי עם אורן שהביא את המכונית שלו.
שהגעתי הביתה,אמרתי לאורן תודה ונכנסתי הביתה.
אמא עמדה שם וחייכה ״מיכלוש,יש לי חדשות טובות,אנחנו עוברות לגור ב***״
״אמא,למה כל כך רחוק״


תגובות (3)

מושלם תמשיכי!

24/01/2016 16:35

מושלם, כרגיל. רק, כדי לעשות את זה יותר מושלם-

1) היו הרבה פעמים הפרק וגם בפרק הקודם שכתבתם ש- במקום כש-. למשל, כשהם דיברו* ולא שהם דיברו. תקראי שוב ותביני שזה לא נכון.
2)אני לא חושבת שזה נכון לכתוב "אנחנו עוברות לגור ב***" אני מבינה שאת רוצה לבנות מתח, ותאמיני לי שזה מותח, אך לא כותבים את זה בסיפורים, לפחות לא למרבה ידיעתי. במקום זאת את יכולה לכתוב למשל "אנחנו עוברות לגור בארצות הברית(למשל), מצטערת מותק." אמרה והותירה אותי המומה. אומנם דוגמא צולעת ולא הייתי מציעה לך להשתמש בה אבל אני חושבת שאת מבינה למה אני מתכוונת.

חוץ מזה מושלם!! הולכת לקרוא את ההמשך, אני מקווה שלא נפגעת!

28/01/2016 16:54

שזה לא נכון* בשתיים

28/01/2016 16:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך