אני אשמח להערות והארות

היום החדש פרק 1

18/12/2015 532 צפיות 3 תגובות
אני אשמח להערות והארות

אליה התעוררה לאור השמש שחדרה מבעד לתריסה הפתוח.
"אההההההה "היא פיהקה,"הגיעה הזמן ליום חדש". אליה אפילו לא דמינה מה היה ביום החדש. "אליה רדי לארוחת בוקר". נשמע קולה של אימה מהמטבח. "רק רגע" אמרה אליה בעודה אוספת את שערה בגומיה סגולה. היא נעלה את מגפיה השחורות והגבוהות וירדה למטה.
אליה הינה נערה בגיל 16 שערה חום וענייה ירוקות, היא ילדה ספורטיבית ומקובלת בין חברותיה.
"את תאחרי לבית הספר מותק" אמרה אימא של אליה. "אוי, נכון" אמרה אליה ורצה לחדרה להתארגן. בינתיים במטבח אימא של אליה הכינה לה ארוחת עשר. ארוחת העשר של אליה כללה: שני טוסטים עם פרוסות עגבנייה, כריך עם גבינה וחטיף בריאות בצד.
אליה ירדה במהירות לקחה את ארוחת העשר שלה ויצאה למכונית של אימא של לירון שצפרה לה.
"היי לירון מה נשמע?" שאלה אליה בעודה נכנסת למכונית "הכול בסדר מה איתך?" שאלה בחזרה לירון. לירון היא ילדה חברותית בעלת שער שחור וקצר ממושקפת ונמשים ספורים דבוקים על אפה. המכונית החלה לנסוע ובתוך מספר דקות המכונית חנתה בחניית בית הספר.
את פניהן קיבלה בפנים חמוצות גאיה "שושנה החריזה עליך חרם" היא אמרה לאליה.
"א..אבל.." אליה היססה "אבל שושנה היא חברה שלי" אליה פרצה בבכי מר ורצה לכיתה.


תגובות (3)

מהמם

19/12/2015 20:33

תודה

20/12/2015 15:48

הוצאתי פרק 2

20/12/2015 15:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך