היא לא את ♥ -עונה 2 פרק 2-
עונה 2 פרק 2:
-נקודת מבט אגם-
אני ושיר הגענו לבית של ליאור ונכנסנו לחדרה.
ליאור שכבה על מיטתה.
היא הייתה נראית רע.
ניירות מסביבה ,עיניה רוצות רק לישון ,שפתיה אדומות, והיא בוכה בלי הפסקה…
המצב רע.
אני ושיר התיישבנו לידה וחיבקנו את שתי צדדיה.
"אני לא צריכה שתנחמו אותי…" בכתה ליאור "תנו לבכות בשקט"
שיר לא התחילה לשיר 'תנו לגדול בשקט' למרות שהיה מתאים קצת אופטימיות עכשיו…
"מה מפריע לך?" שאלתי את ליאור בעדינות,צריכים להיות איתה הכי עדינים כשהיא פגועה…
"מאור,מי יפריע לי עכשיו?" ענתה ליאור שבכייה מתחזק ואני ושיר חיזקנו את חיבוקנו,היא צריכה את זה…
ליאור בכתה,אף פעם היא לא בכתה ככה…
"תשפכי את כל האכזבות שלך עכשיו,זה רק יעשה לך יותר טוב.." אמרתי לה
"טוב," התחילה ליאור "הכל היה טוב ויפה,נכון?
,עכשיו יובל,רק בגלל שהיא שונאת אותי,באה לי באמצע הטיול ויורקת עליי,עזבו את היריקה,טוב?
אחרי שאני מנקה את החולצה שלי פתאום היא ומאור מתנשקים,לא משנה עכשיו שכואב לי בלב…
אחר הם שוב מתנשקים,פעמיים!" סיימה ליאור ובכתה יותר,
האמת לא ידעתי מה לעשות…עד שעלה רעיון.
"ליאור עכשיו אנחנו מרימים אותך מהבאסה,יום כיף של בנות,קדימה,לקום!" אמרתי ואני ושיר קמנו מיד,ליאור נשארה כמה שניות במיטה ולאחר מכן קמה גם.
"יאלה ליאור,להתלבש" אמרה שיר
"טוב אני הולכת להתלבש" אמרה ליאור ולקחה מארונה שמלה קצרה כמו שלי רק בצבע לבן ונעליי בובה בצבע לבן עם פס בצבע כסף בצד.
"יאלה תתלבשי ונעשה לך מחליק" אמרתי לליאור בניסיון לעודד אותה,היא צריכה את זה עכשיו…
"טוב…" היא אמרה והלכה להתלבש
"צריך לעודד אותה כמה שיותר,אולי היא תדבר עם מאור,אני בטוחה שיובל לא אוהבת אותו והיא זאת שנישקה אותו…" אמרה לי שיר
"נכון" הסכמתי איתה "גם בפעם הראשונה שהם התנשקו מאור אמר שהיא נישקה אותו ממש כשליאור יצאה מהשירותים ובגלל זה ליאור חשבה שהוא התנתק מיובל במהירות כי הוא ראה את ליאור…"
"חבל שהם יפסידו אחת את השני" סיכמה שיר ובדיוק ליאור יצאה מהמקלחת.
"יאלה,אני מוכנה,לא צריך מחליק…" אמרה ליאור ולקחה את ארנקה
"אם את לא רוצה בואו נלך עכשיו,קודם קניון!" קראה שיר ושלושתינו צחקנו קצת וירדנו למטה.
"שיר את יכולה לקחת אותנו לקניון,בבקשה?" שאלתי את אימא של ליאור
"בטח,בואו" אמרה שיר,היא כמובן גם יודעת על ליאור ומאור ואיזה אימא לא תרצה שיהיה טוב לבת שלה?
הגענו לקניון ואימא של ליאור חזרה לביתה ואמרה שנתקשר אליה ברגע שאנחנו מסיימות בקניון.
מה שאצל בנות לוקח הרבה זמן…☺
"מה עכשיו?" שאלה ליאור
"טוב,בואו נלך לקנות בגדים,אז מה עושים בקניון?" אמרה שיר וצחקה
"יאלה,בואו" אמרתי והלכנו ל-Renuar
אני קניתי שתי שמלות חמודות כאלה שהן מבד נעים והן קלילות כאלה לקיץ בצבע שחור ותכלת,
ליאור קנתה שתי חולצות קצרות עם תחרה בשרוולים בצבע ורוד ותכלת ושמלה כמו שלי בצבע טורקיז.
שיר קנתה שמלה כמו שלי בצבעים של אש,כאילו,אדום,צהוב וכתום וחולצה כמו של ליאור בצבע שחור.
"בואו נלך לשבת פה לארוחת בוקר/צהריים" אמרתי לשיר וליאור לאחר ששילמנו על הבגדים ויצאנו מהחנות.
"יאלה!" קראה שיר והתיישבנו באיזה מקום,הזמנו פיצה,תמיד טעים!☺…
סיימנו לאכול והלכנו סתם לטייל בחוץ קצת.
"אולי נחזור עכשיו לבית שלי ונהיה בבריכה,אבל בלי הבנים" אמרה ליאור כראינו שהשעה כבר 16:25, היינו בקניון מהבוקר…
"יאלה" אמרנו אני ושיר וליאור התקשרה לאימא שלה ואמרה לה שתבוא לקחת אותנו מהקניון…
-נקודת מבט ליאור-
התקשרתי לאימא ואמרתי לה שתבוא לקחת אותנו מהקניון,היא באה לאחר חמש דקות.
"איך היה?" היא שאלה
"היה כיף" אמרתי בהתלהבות מסוימת והראנו לה את הבגדים שקנינו.
"וזה בשבילך" אמרתי והוצאתי שמלה כמו שאני,אגם ושיר קנינו והבאתי לה שנייה לפני שיצאנו מהמכונית.
"וואו,תודה,יש לכן טעם טוב" אימא אמרה
"תודה…" אמרו אגם ושיר ונכנסנו לבית.
אני,שיר ואגם עלינו לחדרי.
"תקחו בגד ים,עכשיו הולכים לבריכה!" קראתי, היציאה מהבית באמת עזרה לי…
הן התלבשו ויצאנו לבריכה.
תגובות (9)
יוואו איזה מושלם זה תמשיכיי
תודה!♥
תמשיכי
תמשיכייייי
שיחזרו כבר ולמה יובל עדיין לא נכחדה?!?!!
אני מאוווהבת בזה תמממשיייכייי
ותקראי את שלי
☺☺☺בדיוק עכשיו קראתי אותו…
יאאייי איזה חמודות!! תמשיכי דחוף
תמשיכי אבל שיחזרוווווווווווווווווווווווווו