על הסיפור אנחנו עושים סרט !

החיזיון 4 ~ פרק ארוך ~ מיוחד לחנוכה

01/12/2014 618 צפיות אין תגובות
על הסיפור אנחנו עושים סרט !

בסיפור הקודם , הפסיכיאטר הביא להורים ילד חדש ( חלופי – זמני ) , עד שיבדקו מה קורה אצל ילדם . ההורים הגיעו הביתה , יחד עם הילד החדש . נעלו אותו ולא היה להם אכפת בכלל מה אומר הילד . כעבור לילה , פתחו ההורים את דלת החדר . וגילו את הילד מתחת למיטה .
ההורים חשבו שהוא עושה את עצמו מת , ולא ידעו אם הוא באמת מת או חי .

האם הילד מת או חי ? את התשובה הזאת תגלו בפרק הזה !

_________________________________________________________

הפסיכיאטר מתחיל לנתח את הילד האמיתי . הרופאים לא יודעים זאת , והפסיכיאטר לא גילה להם כלום . הפסיכיאטר בשלב החתך . הוא חבש כפפות מיוחדות , והתחיל .

~ כעבור שעתיים ~

הפסיכיאטר לא ראה דבר , עד שלפתע , הבחין ביצור מזערי ומיקרוסקופי , שמזדחל לו מתחת ללב של הילד ומשתלט על החלומות שלו . הפסיכיאטר לא ידע מה לעשות .

ובינתיים , אצל ביתם של ההורים מתרחש אסון נוראי .
הילד לא מתעורר .
ההורים ממש נבהלו , פחדו , כמעט רצו להתעלף . אבל בשנייה שהם התקשרו אל הפסיכיאטר , הילד התעורר מההתעלפות , וסיפר להם כל מה שהיה .
הילד אמר שזו הייתה סוג של הצגת מחזמר . והוא אמר גם שהוא התאמן על זה יחד עם הבמאי הראשי שלו .
וההורים אמרו בראשם שהם לא הבינו למה הם האמינו להצגה שלו .

~ לאחר שההורים נרגעו וחזרו למצבם הרגיל , הפסיכיאטר התחיל להשתגע ~

" פרחח מזערי חצוף קטן ופושע שכמותך " , צעק הפסיכיאטר .
" מה אני עושה עכשיו " , בכה הפסיכיאטר .

אחרי שהפסיק את הבכי , ההורים נכנסו אל חדר הניתוח , וגילו את הילד שלהם , שוכב במיטת הניתוח , רדום , וחתוך .
ההורים איבדו את ההכרה .
הפסיכיאטר ניסה לעורר אותם , ודבר לא הצליח .
לקחו את ההורים אל טיפול נמרץ . הרופא המקצועי ניגש אליהם , ולאחר 3 שעות . קרא למשפחה הענקית שלהם ( ההורים ) .
עד שהמשפחה הגיעה , הרופא כיסה את ההורים .
כשהמשפחה הגיעה , הרופא ביקש מהם לשכב , וסיפר להם שההורים כבר אינם .
המשפחה לא האמינה לו , ורצו לגשת לבדוק , אבל הרופא עצר אותם , ואמר שכבר אין צורך לגשת . המשפחה נבהלה , היה קשה מאוד לשמוע דבר כזה .

~ המשפחה התכוננה לאזכרה , והרופא הודיע לפסיכיאטר על המקרה ~

הפסיכיאטר שמע את הכל מהרופא , ובכה דמעות שאי אפשר להפסיק .
חשב הפסיכיאטר על המקום בו ילך הילד לאחר הבדיקה , וגילה על בית יתומים .

~ המשפחה תלתה בכל הארץ מודעות אבל ~

~ הגיעה לה יום האזכרה ~

כולם התכוננו , והביאו את ההורים למנוחתם .
לאחר ברכת הרבי , שלחו את ההורים ארצה למטה , וכיסו אותם .

המשפחה והאורחים , ממש היה בשבילם טרגדיה נוראית , והם רוצים שההורים ישמרו על הילד מלמעלה .

~ לאחר האזכרה , נסעו אל ביתם של ההורים ששם היה הילד החדש ~

המשפחה הגיעה וראתה את הילד . המשפחה ניגשה אליו , וסיפרה לו הכל בלי להסתיר דבר .
הילד בכה דמעות , ולא רצה להפסיק לבכות . אבל הוא נרגע , וכולם ( המשפחה הענקית , והילד ) , נסעו אל בית החולים לחדר הניתוח שבו הפסכיאטר .

~ כשהמשפחה נסעה , הפסיכיאטר התעשת על עצמו ונהיה עצבני ~

הפסיכיאטר לקח את כל רופאי הבית חולים , וביקש מהם להוציא הטפיל המעצבן .

כל הרופאים לא הצליחו להוציא אותו , והמשפחה הגיעה עם הילד .

המשפחה רצה אל חדר הניתוח , וגילתה משהו .
הפסיכאטר ראה המון אנשים מחוץ לדלת חדר הניתוח , והבחין שזו המשפחה של
ההורים ( ז"ל ) .
המשפחה נכנסה אל חדר הניתוח , וראתה המון רופאים , ואת הפסיכאטר , ואת הילד חתוך , ומישהו שמסתובב לו בתוך הגוף .
המשפחה לא ידעה מה לעשות , גם הרופאים לא ידעו מה לעשות , וגם הפסיכיאטר לא הבין מה צריך לעשות !

איך יסלקו את היצור המזערי הקטן שמשתלט על הילד ?

~ המשך ~ יבוא ~

חג חנוכה שמח !


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך