על הסיפור אנחנו כרגע מתכננים לעשות סרט !

החיזיון 2

12/10/2014 626 צפיות תגובה אחת
על הסיפור אנחנו כרגע מתכננים לעשות סרט !

כשגילו ההורים את הילד שוכב מתחת למיטה , עוצם את עיניו ולא זז , הם לקחו מהר מאוד אל הפסיכיאטר , והוא גילה שיש אצל הילד התפתחות שונה מאוד !
ההורים שאלו אותו מה כדאי לעשות במצב כזה , והפסיכיאטר שרר שתיקה מוחלטת , כי לא ידע מה לעשות בכלל !
הילד התחיל לדבר קצת , אבל חזר לתרדמת עמוקה .
הפסיכיאטר ממש חיפש מה אפשר לעשות , והוא לא מצא .
ההורים חשבו על משהו שהם עשו , וגילו שהם לקחו לו את הבובה ואז החזירו לו .
" זה בגלל שלקחתם לו את הבובה " , אמר הפסיכיאטר בקול צרוד ועצוב .
ההורים אמרו שזה מה שהפסיכיאטר אמר , אבל הפסיכיאטר לו אמר כלום .
הפסיכיאטר המשיך להתאמץ לחפש , הוא כמעט הגיע לפתרון המושלם , עד שצלצל הפלאפון .
הפסיכיאטר הפיל את כל ערכת המחשב ישר על הרצפה , והכל נמחק , ונשבר .
" תראה מה עשית " ? , אמרו ההורים בקול עצבני מאוד .
הפסיכיאטר ממש התנצל , והוא כבר עכשיו נסע לקנות מחשב חדש .
ההורים לקחו את ריקוס בחזרה הביתה , על אלונקה , ושמרו לו על הבובה עד שיתעורר .

~ חלפו שנתיים רצופות ~

במשך השנים ההורים לא התקרבו לחדרו של ריקוס , אבל הגיע הזמן לבדוק מה שלומו .
ההורים ניגשו באיטיות אל מיטתו , וגילו אצלו שיש לו דם כהה מאוד , ושהוא ממלמל מתוך חלומות .
הם נסעו במהירות אל הפסיכיאטר , והוא אמר שיש לילד תסמונת נוספת בשם : RTTDSUD ,
ובמילים אחרות : תסמונת קריאץ' .
הוא הסביר שתסמונת קריאץ' היא תסמונת שיש רק לזכר היחיד בכל העולם והיקום , וריקוס הוא הזכר היחיד .
ההורים כמעט איבדו את הכרתם .
במצב כזה הפסיכיאטר ידע מה לעשות .
הוא נתן להם את הכדור היקר ביותר , ששמו רואינק .
והוא אמר להם שזה הכדור היחיד שטוב במצבים כאלה .
ההורים שאלו אותו איך לתת , והפסיכיאטר אמר למעוך את הכדור , ולמרוח על הבטן , אבל שיכנס עמוק מאוד .
ההורים נסעו במהירות לרכוש את הכדור , ובשנייה שהם נכנסו לאוטו , הילד התעורר , הוא היה חסר הכרה , אבל הוא עמד על רגליו דיבר חופשי , והוא הרגיש בריא .
ההורים לקחו אותו אל הפסיכיאטר ושאלו אותו איך הוא התעורר בלי כלום ?
" זה תופעה מעניינת " , אמר הפסיכיאטר .
" יכול להיות שוירוס טורף נכנס אל מוחו והחליט להחזיר לחיים , אבל הוא לא ירזיק הרבה זמן " , אמר הפסיכיאטר בקול דאגני מאוד .

ההורים שתקו לגמרי , ונקפאו לגמרי , ולא יכלו לזוז !

* המשך יבוא *


תגובות (1)

וואו כן, זה יכול להיות סרט ממש ממש טוב אבלאבל למה הפרק כל כך קצר? :(
אני דורשת פרקים ארוכים יותר!
ואת פרק שלוש! אולי תעשה פרק כפול או פרק ספיישל?
אני במתח! :O

15/10/2014 11:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך