החופש הגדול של שני-פרק 5
אם תשאלו אותי איזה אדם אני הכי שונאת בכל העולם, אני אענה לכם תשובה ישירה- בר.
בר היא ילדה מהכיתה שלי, היא חושבת שכל העולם שייך רק לה וכל השאר רק משכירים בו מקום, יש לה עור שזוף, שיער שחור מתולתל ועיניים ירוקות,שנוצצות במיוחד כשהיא כועסת (מה שרוב הזמן קורה). בגלל שהיא יותר מפותחת מבנות אחרות (ואני לא מדברת על שכל) כל הבנים של השכבה, סוגדים לה, מאוהבים בה ועושים כל מה שהיא אומרת להם לעשות.
עכשיו אתם בטח שואלים, למה את מספרת לנו את זה?
אז ככה, היום בצהריים עמדתי מאחורי הדלפק, בית הקפה היה קצת ריק, בשולחן אחד ישבו 2 אימהות ששתו קפה בזמן שהן מנענעות את העגלה, ובשלוחן אחר ישבו חבורת ילדים שאכלה ביחד פסטה. גיא היה אמור לבוא בכל רגע, התוכנית הייתה שהוא יחכה עד שאני אסיים את המשמרת ואז נלך ביחד לים. בזמן שאני פנטזתי לעצמי על חוף הים, נכנסה משם מקום, בר והחבורה שלה, נופר, יעל ושרון, או כמו שאני מגדירה אותן: השפוטות של בר, כי זה מה שהן.
בר הלכה לכיווני ואמרה:
"וואו! הנה שני, מלצרית, ועוד באיזה בית קפה עלוב!" וצחקה עם כל שאר החבורה שלה, חרקתי שיניים, אם אגיד לה משהו בחזרה, היא עלולה להתלונן עלי ובסוף יפטרו אותי. אז במקום זה אמרתי "כן מה תרצו להזמין?"
"אני מתלבטת בין שייק פירות לבין אייס קפה, פשוט שי החתיך, את יודעת, זה שאת מאוהבת בו, עושה מסיבה היום בערב ואני רוצה להישאר ערה ו… אופס! הוא לא הזמין אותך! כמה חבל!" אמרה בר והתחילה לצחוק.
"אז אני מבינה שאת רוצה אייס קפה" אמרתי
"כן, קשה לך להבין!? טוב אני לא מתפלאת את פשוט מלצרית חסרת שכל! צריך למחוא לך כפיים בשביל כזאת השפלה" אמרה בר ומחאה כפיים באטיות, נהנית מכל רגע ורגע "ותעשי את זה במהירות, איזה קטע! אני מרגישה כמו באגדה! אני הנסיכה ואת המשרתת!" אמרה בר וצחקה בעודה היא מתקרבת לאחד השולחנות עם החבורה שלה שצחקה מכל מילה שאמרה.
הלכתי למזוג לה את האייס קפה ושמתי אותו על שולחנה, הסתובבתי והתחלתי ללכת לכיוון הדלפק שפתאום נופר אמרה " אההה סליחה! אני גם רוצה להזמין! איזה שירות גרוע!"
הסתובבתי ונופר אמרה שהיא מזמינה סלט, הסתובבתי ואז יעל רצתה להזמין שייק פירות, הסתובבתי ואז שרון אמרה שהיא גם רוצה להזמין שייק פירות ונופר שאלה למה ההזמנה שלה כל כך מתעכבת ובר לחשה לה (בקול רם מידי) שאולי זה בגלל שהמוח שלי לא מספיק לקלוט את הכל. הרגשתי את הדמעות חונקות את גרוני, אבל התאפקתי, אני לא אתן להן את הסיפוק לראות אותי בוכה! הלכתי למטבח והנחתי את את הסלט על מגש ושתי כוסות מלאות בשייק פירות ורדרד והלכתי להביא את ההזמנה, רק שבדרך קצת אחרת.
כשלקחתי את המגש נופר הניחה את רגלה בדרכי ומבלי ששמתי לב… בום! נפלתי על הרצפה וכל ההזמנה נפלה- עלי!!!
כל הירקות נפלו על השיער לי, והבגדים שלי התרטבו משייק פירות, הרגשתי שהדמעות כבר התחילו לרדת. בר והחבורה שלה התחילה לצחוק כמו שלא צחקו מעולם. ואפילו היו כמה מהלקוחות האחרים שהתחילו לצחוק. הרגשתי דביקה, מלוכלכת ובעיקר- מושפלת!
ניסיתי לקום אבל כל פעם החלקתי וככה התלכלכתי עוד יותר.
בדיוק אז נכנס גיא, הוא הסתכל עליי ובר הסתכלה עליו ובר הסתכלה עליו ונופר לחשה לבר יואו תראי איזה חתיך" בר לחשה לנופר בחזרה והלכה לכיוון גיא ועשתה כאילו היא מנגשת בו תוך כדי שהיא שופכת עליו קצת מהאייס קפה שלך
יואו, מזה סורי! אני ממש מצטערת, אני כזאת מגושמת" אמרה בר והסתכלה על גיא כאילו היא מנסה להפנט אותו "אני אפצה אותך! אני בר, ואתה?"
"אני עכשיו עסוק" אמר גיא והלך לכיווני
"איזה מפגרת היא נכון? ממש הבידור של המקום" אמרה בר והצביעה עלי, גיא הסתובב ואמר " המפגרת היחידה במקום הזה,זו את" בר הייתה פעורת פה, גיא עזר לי לקום וללכת ולכיוון המטבח תוך כדי שאנחנו הולכים גיא אמר ובר "אף אחד לא משפיל את חברה שלי"
חברה שלי!? אני חברה של גיא?! אני חברה של גיא! הוא קרא לי החברה שלו! אומייגאד! הוא קרא לי החברה שלו!
גיא לקח אותי למטבח ועזר לי להוריד את כל הירקות השיער, הרגשתי כל כך מאושרת! הצלחתי לתפוס 2 ציפורים במכה אחת:
1) גיא קרא לי החברה שלו
2) בר קיבלה את הנקמה שהייתה צריכה לקבל מזמן!
הסתכלתי בעיניו של גיא וגיא הסתכל בעיני, זה היה הרגע הכי קסום בחיים שלי!
"אתה" אמרתי בביישנות "אתה באמת חושב שאני חברה שלך?"
"ברור" גיא אמר " את פשוט מושלמת, למה שלא תהיי?!"
גיא קירב את שפתיו לשפתי ואז זה קרה! הנשיקה הראשונה שלי!
"אתה בטוח שאתה רוצה שנתנשק עכשיו? אני ממש מלוכלכת ו…"
"זה לא אכפת לי" אמר גיא "מצידי, שתהיי הכי מסריחה ומלוכלכת"
וככה עמדנו כמה שניות, מתנשקים לאור המנורה שבמטבח, זה היה הרגע הכי קסום בחיים שלי! אחר כך התנקיתי והחלפתי בגדים (שלמזלי היו בתיק!) והבאתי לחבורה של בר את ההזמנות ובר הסתכלה עלי בעיניה הירוקות והנוצצות, רותחת מכעס (אמרתי לכם שהעיניים שלה נוצצות במיוחד כשהיא כועסת) "היה לך מזל הפעם" אמרה בר, חייכתי אליה והלכתי למאחוריי הדלפקו גיא ישב בצד השני ושנינו דיברנו עד שהמשמרת שלי הסתיימה, אחר כן הלכנו לים, השמש בדיוק שקעה, גיא ואני עמדנו על החול החמים, מתנשקים מול השקיעה.
תגובות (3)
אני דורשת המשך!!!!!!!!!!!
פרק 6 פרק 6!
אומייגאד זה מושלם!!!!!!
הפרק יפה מאוד אבל אני לא יעקוב אחרי הסיפור שלך כי את מעלה פרק פעם בחודש זה לא ככה, פעם ביום יומים שבוע אבל חודש?